Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Yksi kuva kertoo paremmin kuin tuhat sanaa.
Naiset käyttää uskomattoman määrän energiaa ulkonäköönsä vaikka keino on varsin yksinkertainen.
Kukaan ei oikeasti ole kiinostunut onko ripsi- ja kynsihoidossa käyty.

Tuloksia saadakseen miehen täytyy panostaa huomattavasti kokonaisvaltaisemmin ja koko paletin täytyy olla kunnossa.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Kommentit (296)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Tärkeä on myös tajuta se ero, että nainen saa pienelläkin itsensä parantamisella aina suuremman miesjoukon kiinnostumaan itsestään. Miehellä taas se joukko on tasan nolla niin kauan kuin jotain tiettyä minimivaatimustasoa ei saavuta. Ja se taso on valitettavan korkealla, vain muutama prosentti miehistä voi sen saavuttaa edes paljolla työllä. Ja juuri tästä johtuu se että lähes kaikille naisille löytyy mies joka on siitä naisesta kiinnostunut, mutta kaikki naiset pitävät vain siitä muutamasta prosentista kaikista miehistä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005
Nobelaner

Tärkeä on myös tajuta se ero, että nainen saa pienelläkin itsensä parantamisella aina suuremman miesjoukon kiinnostumaan itsestään. Miehellä taas se joukko on tasan nolla niin kauan kuin jotain tiettyä minimivaatimustasoa ei saavuta. Ja se taso on valitettavan korkealla, vain muutama prosentti miehistä voi sen saavuttaa edes paljolla työllä. Ja juuri tästä johtuu se että lähes kaikille naisille löytyy mies joka on siitä naisesta kiinnostunut, mutta kaikki naiset pitävät vain siitä muutamasta prosentista kaikista miehistä.

Kyllä ylivoimaisella enemmistöllä miehistä on elämässään useita suhteita ja myös enemmistö pariutuu.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
SamikoKu

Tuloksia saadakseen miehen täytyy panostaa huomattavasti kokonaisvaltaisemmin ja koko paletin täytyy olla kunnossa.

Noiden kahden kuvan kohdalla varmasti noin. Mutta mistä tulee se otsikon sana "vaatimus" - kuka vaatii, että miehen tulee näyttää tuolta?

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Vaihdokas
SamikoKu
Noiden kahden kuvan kohdalla varmasti noin. Mutta mistä tulee se otsikon sana "vaatimus" - kuka vaatii, että miehen tulee näyttää tuolta?

Sieltä samasta paikast mistä ne naistekin (naisille) vaatimukset tullee. 

Kuka vaatii että naisen täytyy näyttää tuolta?

Otin tämän nyt esille lähinnä sen takia koska olen kurkkkua myöten täynnä naisten ulinaa kuinka heihin kohdistuu sitä ja tätä ulkonäöllistä vaatimusta. Eli mistä se tulee ja kuka vaatii?
Päteä miehenä ja päteä naisena, itseasiassa Nobella on kyllä pointti omassa vikinässään.

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40727
Liittynyt6.12.2009

Onko Samia kiusattu ulkonäön takia? Tämä ulkonäköasia näyttää olevan kovasti tapetilla sinulla? 

Arvioidaanko/arvotetaanko sinua päivättäin ulkonäkösi perusteella, tuleeko nämä kirjoittelut ulkonäkövaatimuksista ympäristön paineesta?

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
SamikoKu

Sieltä samasta paikast mistä ne naistekin (naisille) vaatimukset tullee. 

Kuka vaatii että naisen täytyy näyttää tuolta?

Otin tämän nyt esille lähinnä sen takia koska olen kurkkkua myöten täynnä naisten ulinaa kuinka heihin kohdistuu sitä ja tätä ulkonäöllistä vaatimusta. Eli mistä se tulee ja kuka vaatii?

Päteä miehenä ja päteä naisena, itseasiassa Nobella on kyllä pointti omassa vikinässään.

Niin en minä sitäkään tajua, että kuka vaatii naiselta. Enkä äkkiseltään pysty muistamaan, että olisin itse mistään vaatimuksista koskaan ulissutkaan. En mene vannomaan, mutta en muista ainakaan.

Nobelanerin jutustakaan en tajunnut oikein mitään, jos kerran puhutaan tasovaatimuksista ulkonäön suhteen. 

Jotenkin vaan en ymmärrä tätä asiaa, enkä voi sille mitään. Sama on tuon nettideittikuvakeskustelun kanssa. Omalla kohdallani olisi ihan täyttä pötyä väittää, että miehen pitäisi näyttää tuolta, että voisin kiinnostua hänestä, tai että kiinnostuisin miehestä, josta en muuten olisi kiinnostunut, jos hän alkaisi näyttää tuolta. Tai että millään mekanismilla olisi kannattavaa tehdä sitä työtä, jonka tuo kunto vaatii, jos ainoa tavoite on se, että minä kiinnostun. Tietty on toisenlaisiakin naisia ja hyvä niin. Ja jos nyt mies on muuten mukava ja fiksu, niin kyllä se puolestani saa näyttää tuollaiselta, eihän siinä mitään. (Kauheen vaikeita asioita joutuu pohtimaan heti herättyään.)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
jussipussi

Onko Samia kiusattu ulkonäön takia? Tämä ulkonäköasia näyttää olevan kovasti tapetilla sinulla? 

Arvioidaanko/arvotetaanko sinua päivättäin ulkonäkösi perusteella, tuleeko nämä kirjoittelut ulkonäkövaatimuksista ympäristön paineesta?

Heh!

Sulla ei oo harmainta aavistusta mitä mun päässä liikkuu kun mä kirjotan jotaki. Pusi, pusi...

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Vaihdokas

Jotenkin vaan en ymmärrä tätä asiaa, enkä voi sille mitään. Sama on tuon nettideittikuvakeskustelun kanssa. Omalla kohdallani olisi ihan täyttä pötyä väittää, että miehen pitäisi näyttää tuolta, että voisin kiinnostua hänestä, tai että kiinnostuisin miehestä, josta en muuten olisi kiinnostunut, jos hän alkaisi näyttää tuolta. Tai että millään mekanismilla olisi kannattavaa tehdä sitä työtä, jonka tuo kunto vaatii, jos ainoa tavoite on se, että minä kiinnostun. Tietty on toisenlaisiakin naisia ja hyvä niin. Ja jos nyt mies on muuten mukava ja fiksu, niin kyllä se puolestani saa näyttää tuollaiselta, eihän siinä mitään. (Kauheen vaikeita asioita joutuu pohtimaan heti herättyään.)

You are so down in earth, siitä on pakko pitää.

Ei normaali ihminen sitä vikinää ymmärräkkään.

Tuon miesmallin savuttaakseen täytyisi todellakin olla aikamoinen bodymunkki, ravinto, treeni, lepo työ ja asioitten priorisointi täytyy olla kohdallaan ja se on sitten usein kaikesta muusta pois. Tämän myös normi ihminen tajuaa.

- Charles Bukowski

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Aihe lienee oleellinen vain jos tarkoituksena on iskeä sitä hoteinta yhtä prosenttia kohdesukupuolesta. Onhan se vähän kurjaa, mutta eipä sillä normi-ihmiselle ole juuri merkitystä. Pitäisi kai olla naamastakin kivan näköinen, muuten se timmi body ei tee niin suurta vaikutusta.

Tosiaan ei suurin osa ihmisistä vaadi tuommoisia ulkonäköjä. Tai jos vaatii niin kannattaa varautua yksinäisyyteen, ellei ole taitava pelimies/nainen.

くそっ!

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40727
Liittynyt6.12.2009
SamikoKu
jussipussi

Heh!

Sulla ei oo harmainta aavistusta mitä mun päässä liikkuu kun mä kirjotan jotaki. Pusi, pusi...

Sitähän minä yritin tässä kysyä. Onko kiusattu?

Eikai nyt trolli vaan loukkantunut? 

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
jussipussi
SamikoKu
jussipussi

Heh!

Miksi pitäis loukkaantua jostain asiasta mikä ei kosketa itseä millään lailla?

Jussipussi puita n...lllläälläää....

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40727
Liittynyt6.12.2009
SamikoKu

Tuon miesmallin savuttaakseen täytyisi todellakin olla aikamoinen bodymunkki, ravinto, treeni, lepo työ ja asioitten priorisointi täytyy olla kohdallaan ja se on sitten usein kaikesta muusta pois. Tämän myös normi ihminen tajuaa.

Onko sinulla ollut esim syömishäiriöitä aiheen/paineen johdosta ?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Ronron

Aihe lienee oleellinen vain jos tarkoituksena on iskeä sitä hoteinta yhtä prosenttia kohdesukupuolesta. Onhan se vähän kurjaa, mutta eipä sillä normi-ihmiselle ole juuri merkitystä. Pitäisi kai olla naamastakin kivan näköinen, muuten se timmi body ei tee niin suurta vaikutusta.

Tosiaan ei suurin osa ihmisistä vaadi tuommoisia ulkonäköjä. Tai jos vaatii niin kannattaa varautua yksinäisyyteen, ellei ole taitava pelimies/nainen.

Uskon että se on noin. Se on ihan sama mitä joku tenix-sukupolvi itseltään vaatii, sillä loppujen lopuksi sekin ikävaihe on erittäin nopsaan ohi. Kuultuani (luettuani) öpaut kolmikymppisten miesten ruikutusta netissä siitä miten heidän ikäisensä naiset ovat plösähtäneet, miten on kaunis ja hoikka nainen suhteen aikana paisunut kuin pullataikina jne. niin kyllähän siinä väkisinkin tulee tunne että joku tässä ei todellakaan vaadi itseltään yhtään mitään, ja ei se toinenkaan vaadi, taikka lähtisi nostelemaan. Hah, pelaan tietysti kotiinpäin kun sanon että vanhuuden merkeistä "saa" valittaa koska niille ei välttämättä voi mitään, mutta tuo ikuinen läskistä valittaminen ihmetyttää kun ei sille kumminkaan kukaan tee mitään. Miksei sitten yksintein olla sitä mitä ollaan.

Itselleni on suuri ongelma siitä että vähänkään pyöreät miehet eivät innosta minua millään tavalla eroottisessa mielessä. Että sikäli olen tämä vaativa ihminen. Mutta en minä ketään palleroista otakaan sadistisen kidutuksen kohteeksi, vaatien että muutu muutu. Jos ei valmiiksi mieleistä löydy, ollaan ilman.

Kauhean komeaa ja kehoonsa selvästi panostavaa miestä en edes kehtaisi ajatellakaan. Pitää olla sopusointuisuutta, samankaltaisuutta. En minä tiedä että onko se niin että jos itse olen normaaleissa mitoissa koska en ahda apetta kuin viimeistä päivää, että onko se kauhea vaatimus jos mies olisi samanlainen. Vaikeampihan se kuulema naisille on laihtua kuin miehille, jos on kauheasti läskiä kertynyt. En muista mistä tämänkin luin, mutta se johtuu kai siitä että naisilla on luonnostaan suurempi rasvaprosentti?

Mutta onko ulkonäkö sitten pelkkää painoa tai sen puutetta? Kyllähän se iänikuinen läski on synti -idea alkaa jo itseänikin ihmetyttää. Että eikö jo uutta vouhotusta kuulu tilalle.

Laitoin Googleen "average man". Kylläpä tulee heterogeeninen porukka:

https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1440&bih=745&q=average+man&oq=average+man&gs_l=img.3..0i19l10.4812.6526.0.6754.11.9.0.2.2.0.162.959.4j5.9.0....0...1ac.1.38.img..2.9.714.G48Rz8NdGL4

Siellä on paljon semmoisia jotka jättävät kylmäksi, mutta on niitäkin jotka kiinnostaisivat. Varttuneemmasta päästä tämä voisi olla ihan ok (vaikkei taida olla todellinen mies):

http://images.fotocommunity.de/bilder/portraitfotografie-maenner/studio/ivo-d483cf57-1f61-4630-9933-4b86136862ec.jpg

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40727
Liittynyt6.12.2009
SamikoKu
SamikoKu
jussipussi
SamikoKu
jussipussi

Heh!

Miksi pitäis loukkaantua jostain asiasta mikä ei kosketa itseä millään lailla?

Jussipussi puita n...lllläälläää....

Onko Sami kova valehtelemaan ja kiusaamaan? Saako trollia kiusata?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat