Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Törölörö!

Tervetuloa Tiede.fi-kesustelufoorumin jokakesäiseen kesämiittiin Kuopioon. Miitti on erinäisistä syistä johtuen päätetty pitää viikkoa aiemmin kuin yleensä, eli heinäkuun toisena viikonloppuna 11.-13.7.

Miittipaikaksi on valittu Rauhalahti, syystä että siellä on sekä leirintäalue että kylpylähotelli ja hostelli, joten jokaisen kukkarolle löytyy sopiva majoitusvaihtoehto. Kukkaron omistaja voi yöpyä samassa paikassa. Lisätietoja Googlella.

Tämän vuoden miitti on siinä mielessä hieman erilainen, että tänä vuonna meillä ei ole ilmottautunutta julkinatiivia, mutta koska tässä on monta kesää jo menty samalla sapluunalla niin selvinnemme ilmankin. Toki käytännön järjestelyjä helpottamaan sekä henkiseksi turvariepuksi olisi hyvä nyt jonkun savolaisen ilmottautua.

Tässä ketjussa voidaan sitten sopia ja fiilistellä meininkejä. Yritän itse henkilökohtaisesti pitää jonkinlaista osallistujalistaa, jota päivittelen tähän ketjuun säännöllisen epäsäännöllisesti. YV-toiminnon puuttuminen luo toki omat hasteensa, mutta esim. kimppamajoituksen sopimista varten voi ottaa yhteyttä osoitteeseen vatkain1@gmail.com Minä sitten paritan tuon osoitteeni kautta tyyppejä keskenään mökkikunniksi ja tuota kautta voi ottaa yhteyttä jos ei halua palstan kautta huudella. Vakioparroilla toistensa yhteystiedot toki onkin, mutta jos jollain ei jotain ole, niin yhteys minuun, yritämme järjestää!

Olette siis kaikki vilpittömän sydämellisesti tervetulleita kesällä Kuopioon! Tämä vilpitön toivotus koskee eritoten ensikertalaisia, kuudes kerta toden sanoo! Joten jos et ole vielä osallistunut niin nyt jos koskaan!!! Meitä on aiempina kesinä ollut mestoilla kolmisenkymmentä henkilöä, plusmiinus. Joten juttukaveria löytyy varmasti. Toki hiljaakin saa olla ja vaan hengata. Alkoa saa käyttää oman harkintansa mukaan. Nimimerkkiään ei ole pakko paljastaa tai vastaavasti omaa nimeään, miten vain itselle hyvä on. Tarkoitus on grillailla, jutskailla ja nauttia kesästä. Eräänlainen huhuntynkä myös kertoo, että eräs nykyään hiljaiseloa viettävä nimimerkki saattaisi järjestää jotain golf-kentällä. Jos halutaan järkätä reissu kahteleen jotain nähtävyyksiä, niin voin olla yhteydessä Kuopioon ja järkkäillä vaikka ryhmäaleja yms.

Tulukaa! Tervetuloa.

Varmat osallistujat tähän mennessä minä Vatkain, CE-hyväksytty jos lupaa olla kiltti ja nöyrä sekä Finlandes, jolla on lippu.

Myös Hasselhoff suosittelee tätä tuotetta.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (736)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Loistavaa, hyvä Vatkain! Sori, annoin vahingossa alapeukkua kun nakkisormi osui hutiin kännykän näytöllä! Eli alapeukku on yläpeukku. :-)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Heksu

Loistavaa, hyvä Vatkain! Sori, annoin vahingossa alapeukkua kun nakkisormi osui hutiin kännykän näytöllä! Eli alapeukku on yläpeukku. :-)

Haha Pitäähän se aina joku vastarannan kiiski olla.

Volitans

Mä tuun ainoastaan, jos saan kuvata. Ja julkaisuista neuvotellaan toki ihan erikseen.

Totta kai saat julkisella paikalla kuvata niin paljon ku tykkäät. Ja vanhoilla säännöillä mennään, se mikä tapahtuu miitissä, jää sinne, julkasuun kohteen lupa. Kyllä sinä nämä hommat jo tiiät. Höh.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Nobelaner

Taisin ilmottautua viimekin vuonna mutta kokeillaas uudelleen. Eihän tässä vielä mihinkään sitoudu.

Olis kiva jos tulisit ja olisit vilpittömästi tervetullut

Hämmentää.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Hei anteeksi - jo nyt heti alkuun - onko mitenkään mahdollista sellainen, että minua ei valokuvattaisi? Tiedän ihan hyvin, että julkisella paikalla _on_ oikeus kuvata ja että tämmöinen _on_ tyhmää ja ärsyttävää ja rasittavaa. Mutta siksi kysynkin nyt ennen kuin sanon mitään muuta, että onko mahdollista että olette niin kilttejä että olette kuvaamatta (juoksen kyllä itse pois kun varoitetaan), ja vielä niin, ettei tämmöinen erityishuomion vaatiminen aiheuta liian suurta ärtymystä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Vaihdokas
Hei anteeksi - jo nyt heti alkuun - onko mitenkään mahdollista sellainen, että minua ei valokuvattaisi? Tiedän ihan hyvin, että julkisella paikalla _on_ oikeus kuvata ja että tämmöinen _on_ tyhmää ja ärsyttävää ja rasittavaa. Mutta siksi kysynkin nyt ennen kuin sanon mitään muuta, että onko mahdollista että olette niin kilttejä että olette kuvaamatta (juoksen kyllä itse pois kun varoitetaan), ja vielä niin, ettei tämmöinen erityishuomion vaatiminen aiheuta liian suurta ärtymystä.

On mahdollista. Et ole ensimmäinen joka sanoo, että ei saa kuvata. Tietenkään en voi muiden puolesta mennä lupaamaan, mutta tiedän Volitansin olevan fiksu herrasmies, joka ottaa naiset huomioon. Ja kaikki ihmiset. Kyse ei kuitenkaan ole mistään yksittäisnaamakuvista, vaan kuhan nyt jätkät kuvaavat yleistä härdelliä. Kuvat on ihan tavallisia kuvia, missä on porukkaa (yleensä juopottelemassa) juttelemassa keskenään ja pileissä. Niitä ei ole levitelty muille kuin paikalla olleille. Tuskin sinua haittaa, jos on vaikka kuva, jossa on kymmenen henkeä nuotiolla järven rannalla ja kukaan ei edes huomaa että kuva otetaan ja satut vaan olemaan yksi noista kymmenestä randomtyypistä?`Mutta jos haittaa, niin ei sekään mikään ongelma ole.

Hämmentää.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

^Öö, kun kyllä mua häiritsee sekin. :| Mutta en tietty kiellä kuvaamassa ihmisiä, mutta toivon, että varoitetaan, niin tiedän pomppia pois. Tai tolleen notskilla jos kuvataan, niin ei haittaa jos selän takaa kuvataan tai muuten niin, ettei kasvot näy. Mutta siis aika neuroottinen oon asian kanssa.

Niin mutta siis jos nyt ei kukaan ilmoita häiriintyvänsä kovasti siitä, että kaikkia ei saa kuvata, nin enköhän mä tuu. Vähän jännää muttei liian. :)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Vaihdokas
Mutta siis aika neuroottinen oon asian kanssa.

No sitte sun toivetta pitää kaikkien kunnioittaa. Nuo jätkät vähän tahtoo olla semmosia tötterö kaulassa kulkijoita, mutta tähåään asti ne on kaikki ollu kyllä kilttejä.

Vaihdokas
Vähän jännää muttei liian. :)

Meikää jännittää kans joka vuosi. Mutta sitte koitan aatella, että tuttua porukkaa siellä on! Tai ei tietenkään sulle oo tuttua, mutta ihteeki jänskättää silti. Ku on siellä aina niitä uusia naamoja. Vaikka osan porukasta kanssa me tavataan nykyään useita kertoja vuodessa. Mutta silti jännittää. Oon joskus miettiny että paska ku asun niin pohjosessa että on pitkä matka joka paikkaan tapaamaan porukkaa. Mulla olis paljo enemmän kavereita, jos asusin etelämpänä.

Hämmentää.

salai
Seuraa 
Viestejä7375
Liittynyt17.3.2005

Jännä pissa tuli jo housuun.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mua ei enää jännitä kun oon tottunu että kännissä ei halveksunta, paheksunta tai tuomitseminen tunnu miltään. Sillä voimalla minä menen. Selvinpäin jättäisin tulematta...

Minä voin Vaihdokas henkilökohtaisesti auttaa varmistamaan että sua ei kuvata. Kännissä...

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Volitans

Ei tarvi valokuvauksen kohteeksi joutumista pelätä. Kuvataan muita ja sellaisia, jotka erityisesti haluaa. Ja maisemia.

Jes kiva kiitos! :)

Vatkain

Meikää jännittää kans joka vuosi. Mutta sitte koitan aatella, että tuttua porukkaa siellä on! Tai ei tietenkään sulle oo tuttua, mutta ihteeki jänskättää silti. Ku on siellä aina niitä uusia naamoja. Vaikka osan porukasta kanssa me tavataan nykyään useita kertoja vuodessa. Mutta silti jännittää.

Mä ajattelen niin, että ei siellä kuitenkaan mitään oikeasti pahaa voi tapahtua. No tietty siis voisi teoriassa, mutta en minä sellaista pelkää enkä usko tapahtuvan. Että vaikka jännittää, niin se nyt vaan on sellainen tunne, ja toisaalta ihan kivakin kun jokin asia jännittää. On elämä jännempää. :)

Vatkain

Oon joskus miettiny että paska ku asun niin pohjosessa että on pitkä matka joka paikkaan tapaamaan porukkaa. Mulla olis paljo enemmän kavereita, jos asusin etelämpänä.

Mutta voihan ne silti olla kavereita, vaikkei niin usein näkiskään.

CE-hyväksytty

Minä voin Vaihdokas henkilökohtaisesti auttaa varmistamaan että sua ei kuvata. Kännissä...

Jee, kiitos! :) Mutta kuka kännissä - minä, sinä vai kuvaaja? Mua ei saa kuvata vaikka kuka olisi kännissä.

Enkä mä nyt ainakaan halveksu enkä paheksu enkä tuomitse ketään.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat