Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko hyvä? Kannattaako tutustua?

Kommentit (8)

Jurpula
Seuraa 
Viestejä722
Liittynyt1.12.2006

Kyllä siinä aikaa saa kulutettua, idioottien määrä on vaan välillä aika murskaavaa. Ite oottelen tällä hetkellä että saavat sen tankkipuolen pelattavaksi.

You just made the list, buddy.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Ai että on hieno peli. 1200 kokemusta ilman bonareita pienestä jurritrollaamisesta T-43 alla yhdellä tapolla. Harvempi peli palkitsee yhtä hyvin. No ok, sain kolmea Tigeriä vastaan skidin farssin aikaiseksi, josta selvisin tiimin avustuksella voittajana. Kannattaa muuten olla hyvä jäbä tiimille jos trollaa, koska muuten se kusee, eli melkein aina :D

Ja siis ihan nyyppä mä oon. Mut logaritminen käyrä on ollu mun juttu aina alapäätä lukuun ottamatta.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Oli niitä tiikereitä itse asiassa vähän enemmänkin.

Ja on isompiakin mitaleita, mutta tää nyt olikin puhdasta lähitaistelu-trollaamista. (Tankki on snipu johon on laitettu kaikki rämmi-osat ja vahvistetut bensatankit)

Kaupungissa ei kyl paljoo trollailla, vaikka muuta onkin turha edes odottaa. Perushyvä peli.

Wolverinen rämmäsin, koska mä oon paska jätkä.

Jos täs on nyt menny joku nelisen kuukautta, niin vuoden kuluttua mun trollaaminen kääntyy aidosti voitoksi.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

No joo. Ei kai siinä nyt ole mitään pahaa jos näyttää oman nimensä, näyttääkseen mikä merkitys tiimillä on.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3618034/replay_last_battle.wotreplay

Vaatii vähän skillejä hakea vastausta. Perushyvä runi viinapullo kouras (väliin nöyryytystä.) mut tiimi ratkast.

Seuraava menikin poskelleen.

http://www.vbaddict.net/battlereport/yontimo-eu-42e0441b06ea9424f430b1db...

o
Seuraa 
Viestejä1647
Liittynyt16.11.2005

Aluksi huonompien koneiden hernepyssyillä on ihan mukavaa mittelöä, mutta paremmat aseet pilaavat, kun sit on vain yhdestä osumasta kiinni. Eikä tällaset deatmatch pelit yleensäkään ole kovin tyydyttäviä, kun koukuttavat, mutta homma ei kuitenkaan johda mihinkään. Jotain monipuolisempaa tiimityöskentelyä vaativia pelimoodeja olisi jo aika tulla tarjolle. Mut ihan mukavasti tosta oppii lentoloneista ja lentotaistelun logiikasta.

Every man is guilty of all the good he did not do. (http://www.youtube.com/watch?v=xaTKDMYOBOU)-Voltaire

peniemis
Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt1.3.2013

On tuonne tullut uudistuksia, ilmataistelupuolella on neljä pääpelimoodia. Arcade battles on aika hektistä sähellystä alemmilla tasoilla. Realistic battles vaatii jo hieman enmmän osaamista ja taktikointia. Assault on aika uusi moodi, jossa tiimitulos ratkaisee palkkion. Simulator battles vaatii jo enemmän lentämisen osaamista, koska näkyvyys on luonnollisen rajoitettu. Periaatteessa ilmaispeli, mutta ylemmillä tasoilla maksulliseet premium-koneet jylläävät, kun ovat tavallaan rankattu alemmas eli kohtaavat "helppoja" vastustajia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat