Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Olen useilla pulinafoorumeilla vertailun vuoksi käynyt ja kyllä tämä nk. "Tieteen" on pohjanoteeraus, minuutteja saa odottaa avautumista. Luulenkin, että softan on laatinut teinipoika välitunnillaan ja sitä ajava rauta vinniltä kaivettu Commodore 64? Eipä silti, miksipä softa olisi tasokkaampi kuin käyttäjänsä, ÄO ja kengännumero sama...
Yleensäkin meillä ei nähtävästi vaan osata, jenkkisoftat toimivat kuin "junan vessa", tosin en ole junassa viimeiseen 50 vuoteen matkustanut..

Kommentit (4)

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Narsistin piti lähteä palstalta, miksi narsisti palasi palstalle jälleen kerran? Oliko lähtöyritys nyt viides, vai kolmas, kertooko narsisti itse?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Paul M
Seuraa 
Viestejä8613
Liittynyt16.3.2005

Hyvin tämä minulla aukeaa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Toimintavarmuus loistava edelliseen verrattuna. Tiedefoorumilta odottaisi toki jotain sellaisia ominaisuuksia kuin yhtälöiden renderöinti (MathJax). Tosin enpä ole kokeillut, pytyykö postaukseen upottamaan javascriptiä (epäilen), jolloin se olisi manuaalista.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat