Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

http://www.youtube.com/watch?v=4ReMvmC8OXc

Jos omistais tommosen nuken niin oisko cool?

Nainen, antaisitko miehesi omistaa?

Mies otttaisitko jos saisit ilmaiseksi tai kohtuuhintaan?

Näyttäisitkö kavereille?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Kommentit (16)

---
Seuraa 
Viestejä3436
Liittynyt6.9.2006

Varmaan se olisi samaa luokkaa kuin muunkin huoneiston lämpötila, eli bauttiarallaa sellainen 20-astetta. Eli sanoisin että aika cool kyllä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Miksi oletuksenasi on, SamikoKu, että nuken omistaisi nimenomaan mies? Eikö nainen muka saattaisi yhtälailla omistaa seksinuken, jolloinka kysymyksenasettelussa pitäisi ottaa huomioon myös se että pännisikö miestä että hänen vaimollaan on nukke? (Hubotit-tv-sarjan ekalla kaudella miestä pänni kovastikin että vaimolla oli miesrobotti, tosin seksi robotin ja naisen välillä taisi tulla mukaan kuvaan vasta kun nainen ja mies erosivat?)

Kyllähän se voisi vähän erikoiselta tuntua että kumppanilla on ihmisen muotoinen nukke seksipuuhia varten. Ekalla eksälläni oli sellainen ruma pumpattava Barbara jossain kaappien kätköissä kun olimme yhdessä, ja silloin "en antanut hänen omistaa" eli käskin hankkiutua siitä eroon. Parikymppisenä olin kumminkin sen verran mustavalkoinen ja pidin moista mauttomana kapistuksena. Tokalla eksälläni oli fleshlight, mikä tietysti oli ihan hyvä ollakin siinä vaiheessa kun itse olin out of order sairauden vuoksi.

Nykyään sallisin kumppanille kaikenlaisia leluja, kunhan käyttää niitä itsekseen eikä ole minulle niitä tuputtamassa (jos en ole kiinnostunut). Onhan niitä itsellänikin. Mutta nukke voisi edelleen olla vähän semmoinen juttu ettei osaa oikein päättää äkkiseltään että miten siihen suhtautuisi. Näin sinkkuna en pitäisi täysin mahdottomana että saattaisin itse pitää miesnukesta, jos se olisi täysin autenttinen, eikä joku naurettava linnunpelätti. Mutta ehkä tulisi outo olo sen kanssa puuhastellessa.

Toisaalta nuket ovat aina jotenkin kiehtoneet minua, eli jonkinlaisen siveän version (eli panoaukoton) naisnukke olisi mielenkiintoinen puettava ja koriste-esine. Raskaitahan ne on kyllä kai käsitellä, toisin kuin nuo 30 cm barbinuket joita minulla on muistaakseni joku 50 kpl. Osa tosin tällä hetkellä varastossa.

---
Seuraa 
Viestejä3436
Liittynyt6.9.2006

Mutta aatteleppa tulevaisuudessa, kun ne on niin kehittyneitä, että ne tosiaan osaa lätistä ja puuhailla ties mitä ja sitten netistä voi ostaa niille uusia persoonallisuuksia ja uploadata sen niihin.

Voisikohan omia agressioita purkaa kätevästi siten, että hommais ison ja lihaksikkaan nuken ja toisen ruipelonuken. Lihaksikkaalla olisi oikeat mielipiteet ja ruipeloon lataisi tahalleen väärät mielipitet ja v-mäisen luonteen ja sitten kun ne olis tunnin kinanneet niin se lihaksikas pieksis aina sen ruipelonuken ja itse joisi kahvetta ja katselisi sivusta, että noin itsekin tekisin jos olisin agressiivinen enkä rauhallinen kuten nyt.

Töissäkin kaikki vaan taputtelisi olalle, että sinä se olet kyllä rauhallinen kaveri, et hermostu mistään. Kaikki perustuisi tuolle nukketerapialle.

Ihan on pomminvarma asia, että joskus vuonna 3000 tuollaisen nuken saa myös ultimate real versiona joka pitää syöttää ja se paskoo ja vaihtelee renkaat autoon ja ties mitä. Talkoissa naapurit kännissä tappeluttavat niitä ja lyövät vetoa.

Miksi pitää aina lähteä lapasesta?

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

No, hikikomori varmaan tulen olemaan jossakin määrin loppuelämäni. En niinkään ehkä älykkyyteni vuoksi, koska siitähän tässä lähinnä on eniten puutetta, että en löydä oikean tilanteen keskeisyyteen ollakseni se tarjolla oleva vaihtoehto. Olipas vaikeasti taas pyöritelty sanominen. Näin se menee kuitenkin.

Nukke? Olisihan se outo ja ehkä vielä oudompi olisi sen kanssa kiinni jääminen mahdolliselle ihmislajin parittelukumppanille. Ei ole varmaan mikään ensitilan hankinta tässä vaiheessa, kun ei oikein rahallakaan mässäillä nyt keskenäni.

Hyvin polkee.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Jäärä

Mutta aatteleppa tulevaisuudessa, kun ne on niin kehittyneitä, että ne tosiaan osaa lätistä ja puuhailla ties mitä ja sitten netistä voi ostaa niille uusia persoonallisuuksia ja uploadata sen niihin.

Voisikohan omia agressioita purkaa kätevästi siten, että hommais ison ja lihaksikkaan nuken ja toisen ruipelonuken. Lihaksikkaalla olisi oikeat mielipiteet ja ruipeloon lataisi tahalleen väärät mielipitet ja v-mäisen luonteen ja sitten kun ne olis tunnin kinanneet niin se lihaksikas pieksis aina sen ruipelonuken ja itse joisi kahvetta ja katselisi sivusta, että noin itsekin tekisin jos olisin agressiivinen enkä rauhallinen kuten nyt.

Töissäkin kaikki vaan taputtelisi olalle, että sinä se olet kyllä rauhallinen kaveri, et hermostu mistään. Kaikki perustuisi tuolle nukketerapialle.

Ihan on pomminvarma asia, että joskus vuonna 3000 tuollaisen nuken saa myös ultimate real versiona joka pitää syöttää ja se paskoo ja vaihtelee renkaat autoon ja ties mitä. Talkoissa naapurit kännissä tappeluttavat niitä ja lyövät vetoa.

Miksi pitää aina lähteä lapasesta?

Onhan noita terapiakoiriakin nykyään.
Ehkä tulevaisuudessa sitten on terapianukke.

Mikä homma ikinä nyt päätä kiristääkin voidaan otaa nuken kanssa käsittelyyn, oli se sitten seksi tai urheilu.

Aikuiset alkaa kävelee nukke kainalossa kartsalla. Nörtit eristäytyy entisestää ja keskustelee nukkein kanssa. Ihminen alkaa elää omaa päänsisäistä elämäänsä "nukketeatterissa".

Ne jotka kommunnikoi ihmisten kanssa jää lopulta vähemistöksi.
Kuinkahan pitkällä tulevaisuudessa on tuo utopia?

- Charles Bukowski

ID10T
Seuraa 
Viestejä2502
Liittynyt3.10.2007
SamikoKu

Onhan noita terapiakoiriakin nykyään.
Ehkä tulevaisuudessa sitten on terapianukke.

Mikä homma ikinä nyt päätä kiristääkin voidaan otaa nuken kanssa käsittelyyn, oli se sitten seksi tai urheilu.

Aikuiset alkaa kävelee nukke kainalossa kartsalla. Nörtit eristäytyy entisestää ja keskustelee nukkein kanssa. Ihminen alkaa elää omaa päänsisäistä elämäänsä "nukketeatterissa".

Ne jotka kommunnikoi ihmisten kanssa jää lopulta vähemistöksi.
Kuinkahan pitkällä tulevaisuudessa on tuo utopia?

Ei helvetti! Siinä kohtaa en toivottavasti ole enää itse muonavahvuudessa, kun tämä tapahtuu

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
Rousseau

Toisaalta nuket ovat aina jotenkin kiehtoneet minua, eli jonkinlaisen siveän version (eli panoaukoton) naisnukke olisi mielenkiintoinen puettava ja koriste-esine. Raskaitahan ne on kyllä kai käsitellä, toisin kuin nuo 30 cm barbinuket joita minulla on muistaakseni joku 50 kpl. Osa tosin tällä hetkellä varastossa.

Eräs tuntemani assi tai as-piirteinen mies on tavattoman kiinnostunut isohkoista ("aukottomista") nukeista, noin puolimetrisistä. Hän tykkää pukea niitä röyhelömekkoihiin ja pitää niitä koriste-esineinä. Aika erikoista mielestäni. Onkohan tuo nukeista kiinnostuminen jotenkin assiuteen liittyvää? Oletko törmännyt tähän seikkaan assi-palstoilla liikkuessasi? 

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Varmaan jossain vaiheessa miehet lakkaa kokonaan saamasta naisia, jos täydellinen mies saadaan kehiteltyä muutoin.

Hyvin polkee.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
BCK
Rousseau

Eräs tuntemani assi tai as-piirteinen mies on tavattoman kiinnostunut isohkoista ("aukottomista") nukeista, noin puolimetrisistä. Hän tykkää pukea niitä röyhelömekkoihiin ja pitää niitä koriste-esineinä. Aika erikoista mielestäni. Onkohan tuo nukeista kiinnostuminen jotenkin assiuteen liittyvää? Oletko törmännyt tähän seikkaan assi-palstoilla liikkuessasi? 

En(*, mutta esineisiin rakastuminen on kyllä autistijanalla ilmeisen tavanomaista. Omasta mielestäni vaikein piirre tätä sortimenttia itsessäni on se että en voi sietää esineiden vikuuttumista. Tulee melkein pahoinvoipa olo jos jotain menee rikki tai pilalle.

Toisaalta tuo barbiharrastus ei välttämättä oikeastaan edellytä muuta kuin sopivaa ikää. Innostuin keräilemään niitä noin 40-vuotiaana, ja kun pyörin yhdellä barbien kerääjien foorumilla, osoittautui että lähes kaikki olivat varhaiskeski-iässä! Vaikutti milteipä siltä että ikä oli aiheuttanut koko innostuksen. Monilla oli sellainen "selitys" että kun omat lapset olivat kasvaneet isoksi, halusivat nyt "leikkiä" itse nukeilla. Toisaalta ihmiset myös tykkäävät keräillä mitä ihmeellisimpiä asioita. Itse en oikein voi ajatellakaan koriste-esineitä, koska raisu kissani nakkelee kaiken alas ja päin seinää. Muutama koriste-esine minulla kuitenkin on, ja kaikki on kiinnitetty sinitarralla alustaansa.

Nukeista innostuin siinä vaiheessa kun näin huuto.netissä yhden metkan nuken joka oli viehättänyt minua joskus vuosia sitten. Piti kerätä vain yksi nukke, mutta homma lähti vähän lapasesta. Mutta joku 50 kpl on pientä verrattuna niiden tosi pro-keräilijöiden kokoelmiin. Samoihin aikoihin kun minä keräilin nukkeja, silloinen kumppanini keräili veitsiä eli aseita... Itseäni nukeissa viehätti pitkälti se että halusin nähdä jotain "kaunista", hymyileviä kasvojakin. Innostus lässähti kyllä pahoin kun tuli ero ja sen jälkeen en ole erityisemmin jaksanut asiaan panostaa. Komeimmat ja arvokkaimmat nuket vaan pönöttävät esillä, mutta erikoisemmin en jaksa niiden kanssa enää näprätä. Eräässä vaiheessa kuitenkin mm. ostelin eBaysta kaikenlaisia asusteita niille, koska nukeista suurin osa tuli ostettua alastomina. Nukkia myyvät tapaavat useimmiten riisua nukkensa ilkosilleen että saavat netottua enemmän rahaa myymällä kuteet erikseen...

*) Siitä toisaalta on jo useampi vuosi kun viimeksi eräällä assipalstalla pyörin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Lieköhän sitten aika pahan häiriintyneisyyden merkki, mutta en osaa oikein itkeä sellaista että "ihmiset eivät enää ole toistensa kanssa tekemisissä". Kun miettii millä kaikella kielteisellä tavalla ihmiset ovat toistensa kimpussa tuon tuostakin, niin parempihan se on että rökittävät nukkejaan.

Toisaalta tervepäiset ja oikeasti kivat ihmiset varmaankin tulevat hakeutumaan toistensa seuraan jatkossakin. Yksi syy miksen ole innostunut kirjoittelemaan novelleja, saati romaaneja, joistain äärimmäisyysutopioista on se etten jaksa uskoa niiden toteutumiseen. Se on ihan sama mitä joku marginaalijoukko tekee omissa kammioissaan nukkejensa tms. kanssa, suurin osa ihmiskuntaa tullee aina olemaan sitä tavallisuuden siunaamaa tai mädättämää peruspoppoota joka kyllä innostuu lievästi kaikenlaisista vouhotuksista kuten tsumpa ja pumpa, mutta ei olennaisesti muutu miksikään kovin kummoiseksi kummastukseksi kuitenkaan.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
slam

Varmaan jossain vaiheessa miehet lakkaa kokonaan saamasta naisia, jos täydellinen mies saadaan kehiteltyä muutoin.

Noita robottifilmejä on netissä hitosti. Kaikenlaista on kehitteillä tuntoaistista lähtien.

Eiköhän me vielä omana elinaikanamme parhaat panokoneet nähdä. Maailman vanhin ammattikin saattaa menettää hohtonsa kun halvempia ja täydellisempiä kilpailijoita on markkinoilla. Ja kaiken lisäksi laillisia.

- Charles Bukowski

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

No, onneksi itseäni ainakin naurattaa yleinen huumorikin. Oli aika hauska kaksikko heittelemässä juttua toisilleen atk-pisteellä koululla. Mitä tulee sellaiseen tylytykseen, että "assina" sanoo suoraan, että ei nyt "kiinnosta", niin ei kyl itseltä lähde kovin äkkiä lausunto. Toisaalta taas pystyy vuosiakin olemaan ilman yhteyttä ihmisiin ja sitten heittää jotakin. Tekee jotakin yhdessä ja sitten vaan on pitämättä turhaa yhteyttä ja kyselee sitten jos on jotakin itsellä mielessä. En ehkä liiemmälti pidä yllä mitään yhteyksiä. Toisaalta rasittaviin ihmisiin en haluakkaan pitää yhteyttä, mutta kohtelias tulee taas oltua, vaikka rassaisi ollaan yhtikäs missään tekemisissä ja on sitten pikkasen tekemisissä, vaan jostakin "myötätunnosta"? Dah, helpompi olisi aussittaa noi pois, mutta en usko, että olen juurikaan aussi.

Olen ehkä lievästi sekamuotoontuva hetkittäin eli höyrypää tyhmine juttuineni. Ehkä se typerä siivilä eli mikä lie näennäistakakiekkokin ehkä omaa genreensä täs lisänä. Lienee siis aika nomaalia, koska ne voi poies eritellä ja sulkea olematta niiden vanki tai pelkästään niiden lähtökohdista maailmaa tutkiva eli taas voidaan nähdä ns. "normaalina" kummallisuuksia olematta niiden vahvistumien vanki. Tätä tää normaali elämä on. Ei siis ainakaan runoilla kannata ja niinhän se pitäisi jokaisella innokkaalla kirjoittajallakin lukea, että "älä ainakaan runoile". Luonnostaan sen on tultava, jos kukaan ymmärsi mitä en tarkoittanut.

Hyvin polkee.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kuinkahan moni oikeesti haluu sen "aidon" tunteen?
Eli jos tunne on teeskennelty, mutta kuitenkin ihmisestä lähtösin niin onko se kelvollinen vuorovaikutuksen kannalta?

Jos vastassa on robotti niin silloinhan jo tietää että mikään ei ole aitoa vaan kaikki on feikkiä. 
Eli onko joku "feikkitunne" ihan yhtä yhvä kuin aito tai teeskennelty ihmiseltä?

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat