Seuraa 
Viestejä27855
Liittynyt13.5.2005

Millä peruisteella Sanoma konserni on katsonut oikeudekeseen ryhtyä spammaamaan minulle roskapostia tuotteistaan ja asiakaskilpailuistaan?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Kommentit (14)

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
-:)lauri

Millä peruisteella Sanoma konserni on katsonut oikeudekeseen ryhtyä spammaamaan minulle roskapostia tuotteistaan ja asiakaskilpailuistaan?

Laitoitko sanoma-tiliä avatessa rastit lähetä minulle roskapostia-ruutuihin?

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011

Käyttäjätiedoissa on kohta, jossa tuo postitus sallitaan ruksaamalla. Minulla ei noita rukseja näytä olevan, enkä kyllä muista niitä kysytynkään, ellen sitten automaattisesti ole ruksinut pois. Olen kyllä pari postia saanut. Toivottavasti olivat vain ilmoituksia tuon sanomatilin avaamisesta. Saas näkeä, josko lisää tulee.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27855
Liittynyt13.5.2005

Minulla käyttäjätiedoissa kohdissa, joissa pyydetään rastittamaan jos haluan markkinointiviestejä on molemmat laatikot ilman rasteja, eli minulle on tullut siitä huolimatta Sanoman mainosmateriaalia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tässä ihan hyvin Mainonnan suhde markkinointiin on sama kuin teoksen suhde taiteeseen. http://www.marmai.fi/blogit/blogikellari/mita+eroa+on+mainonnalla+ja+markkinoinnilla/a2106209

Paitsi että omasta mielestä markkinoinnin synonyymi ei ole brändäys. Brändityö tai brändin luominen on tuosta vielä ylempi kattokäsite. Tai oikeastaan kattokäsitekin on väärä sana, koska brändityö poikkeaa tuosta vielä erikseen.

Aiheesta laajemmin kiinnostuneiden kannattaa lukea Naomi Kleinin No Logo ja Alissa Quartin Brändätyt.

Aiheesta vielä laajemmin kiinnostuneiden kannattaa hakeutua alan koulutukseen.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari

Jos kirjaa mut ulos ja pitää hyväksyä jotain roskapostia niin se on sitten hyvästit tälle foorumille. Itse olen varjellut sähköpostejani tuollaiselta häirinnältä vuosien ajan ja onnistunut niin en anna tiedettäfoorumin myydä tietoja eteenpäin tai antaa laittaa postia.

Kolmansille osapuolille tietojen myymistä ei voi estää välttämättä, mutta Sanoman mainosspämmin voi estää painamalla linkkiä s-postin lopussa. Silloin poistuu spämmilistalta. Mitään muutahan tuo toimenpide ei estä kuin sen että viestejä omaan säpoon ei enää tule.

Hämmentää.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27855
Liittynyt13.5.2005
Vatkain

Googlaappa Larsisti sähköpostimainonnan ja sähköpostimarkkinoinnin ero. Saatat yllättyä.

Markkinointi tarkoittaa paljon enemmän kuin pelkästään mainontaa ja myyntiä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Markkinointi

Olen rekisteroitynyt lukuisien palveluntarjoajien sivustoille jo vuodesta 1997 lähtien ja Sanoma on näistä sadoista ensimmäinen, joka on lähettänyt minulle mainospostiaan palveluistaan ilman, että olen sitä mitenkään päässayt ennalta määräämään. Olen pahoillani jos puheeni mainos- tai markkinointipostistani sekoittivat, mutta kun pointti ei ole se, kummasta on kyse, vaan siitä, ettei minun pitäisi saada kumpaakaan, ellen ole sitä erikseen pyytänyt.

Vierailija
Vatkain

Googlaappa Larsisti sähköpostimainonnan ja sähköpostimarkkinoinnin ero. Saatat yllättyä.

Hienosti sanottu.

Vierailija

Ja laurille vielä sen verran että on ehkä parempi pitää pää kiinni. Sen verran "lauristinen" olet kuitenkin, että ymmärrät varmasti suorasta vihjeestä.

Mene kitisemään mailiin pelle.

Vierailija
Vatkain

Markkinointi tarkoittaa paljon enemmän kuin pelkästään mainontaa ja myyntiä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Markkinointi

Olen rekisteroitynyt lukuisien palveluntarjoajien sivustoille jo vuodesta 1997 lähtien ja Sanoma on näistä sadoista ensimmäinen, joka on lähettänyt minulle mainospostiaan palveluistaan ilman, että olen sitä mitenkään päässayt ennalta määräämään. Olen pahoillani jos puheeni mainos- tai markkinointipostistani sekoittivat, mutta kun pointti ei ole se, kummasta on kyse, vaan siitä, ettei minun pitäisi saada kumpaakaan, ellen ole sitä erikseen pyytänyt.

Oho. Mut on bännätty jo aiemmin yhdeltä sivustola moneen otteeseen ja täältäkin jo useasti. Itse asiassa mulle on jopa perustettu oma nettisivusto. Mutta näitä tapauksia yhdistää ylilyönnit, eikä mahtailu. Ne erottaa siitä että toisesta alkaa jo itseäänkin hävettää.

salai
Seuraa 
Viestejä7521
Liittynyt17.3.2005

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

ettei minun pitäisi saada kumpaakaan, ellen ole sitä erikseen pyytänyt.

Joo, ehkä meni vähän sivuraiteille. Yritin siis sanoa, että mainoksia ei saa lähettää, mutta markkinointiviestejä saa. Tosin ei ole kovin hyvää markkinointitapaa lähettää edes niitä asiakkaalta lupaa kysymättä.

Hämmentää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat