Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen ostanut pahanmakuista barbeque-kastiketta. Siis sellaista että se on oikeasti pahaa. Jos sitä laittaa ruokaan niin siitä tulee pahaa koska se kastike on pahaa. Se maistuu jotenkin omituiselta. Siinä on jotain vialla. Se ei maistu pilaantuneelta, mutta se maistuu pahalta, että siitä on tehty pahan makuista. Miksi? Miten tuotekehitysprosessista voidaan laittaa tuotantoon sellaista, mikä on pahaa? Tätäkin tavaraa maistoi viisi eri ihmistä, ja kaikkien mielestä se oli pahaa. Joten sen on pakko olla oikeasti pahaa. En ymmärrä miksi laitetaan tuotantoon pahan makuisia elintarvikkeita.

On olemassa mahdollisuus että kyseessä on pieleen mennyt kappale, mutta se on epätodennäköistä. En usko että siitä on kyse.

くそっ!

Kommentit (1)

lokki
Seuraa 
Viestejä4231
Liittynyt3.1.2010

Kerro nyt meillekin, mikä kastike on pahaa, jotta osaamme varoa. Todennäköisempää on, että se on pilaantunut jotenkin. Vaikea päätellä mitään, jos ei edes voi arvata, mitä makua tarkoitat. Härskiintynyt rasva on erittäin paha maku, mutta nykyisin harvinainen, koska jääkaapit.

Kerran olen syönyt Kuopion Puijonsarvessa aivan hirveän makuista pestokastiketta. Ikinä ennen en ollut törmännyt pilaantuneeseen pestokastikkeeseen. Nyt tiedän, että sellaistakin voi olla. Valitin asiasta ja kokki oikein suuttui ja kutsui minut keittiöön maistamaan pestoa purkista, josta oli sitä ruokaan laittanut. Aivan normaali purkki Pesto Genovesea, mutta maku aivan hirveä -minun mielestäni- kokin mielestä siinä ei ollut mitään vikaa, tai ei ainakaan tunnustanut, ei tosin itse edes maistanut. Jo hajusta huomasi, ettei kaikki ollut kunnossa, mutta vasta maku osoitti, ettei todellakaan ollut. Selkeä härskiintyneen rasvan maku ja haju. Ennen tuota, enkä koskaan jälkeen, ole maistanut pahaa pestokastiketta. Tuo oli.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat