Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Joko kannattaa vaihtaa talvitakki pois ja miten kannattaa siirtää toisesta taskusta tavarat toiseen takin taskuun. Se on se isoin ongelma kun ei ole niin paljon taskuja. 

Kommentit (13)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Ei kannata. Naamalla valuvat hikihelmet on tyylikkäitä. Kaikki luulevat, että olet rehkinyt, ja se on hienoa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010

Kah, teetätä talvitakki ja kesätakki vallan ilman taskuja, eli tee niinkuin legendaarinen Sten Broman teki puvuntakkiensa kanssa: hän piirsi itse pukudesignit, ja teetätti pukunsa vallan ilman taskuja, koska sinne kuitenkin kertyisi kaikenlaista epämiellyttävää turhaa krääsää kuten käytettyjä nenäliionja: http://kulturarbete.blogspot.fi/2011/04/en-gubbkantad-paskhelg-1-sten-broman.html

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
Nobelaner

Huvitun tuossa linkissä esiintyvästä sanasta "paskhelg."

Eräs englanninkielentaitoinen ruotsalainen huvittui kuntopolku-sanasta.

Glad Påsk, Nobe!

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
tiäremiäs

Joko kannattaa vaihtaa talvitakki pois ja miten kannattaa siirtää toisesta taskusta tavarat toiseen takin taskuun. Se on se isoin ongelma kun ei ole niin paljon taskuja. 

Hanki liivi/liivejä jo(i)ssa tarpeelliset taskut. Ei tarvii takin taskussa pitää kamoja.

- Ubi bene, ibi patria -

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Joo liivit on hyvä ratkaisu. Varsinkin jos kelit on liian lämpimät takille.

Itse olen sillain onnellisessa asemassa että kesätakissakin on juuri riittävästi taskuja. Sätkävehkeiden kanssa on joskus ongelmia, mutta ne ratkeaa reisitaskuhousuilla.

Toisaalta selkäreppu on melkein aina matkassa. Jos olisi rohkea, sen voisi korvata olkalaukulla.

Ylipäätään olen sitä mieltä, että vaatteissa tulisi aina olla runsaasti taskuja. Olen joskun miettinyt varustevyön askartelemista, mutta epäilen että en kehtaisi sitä kuitenkaan pitää ikinä missään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
polle8

Hameitakin on ja esiliinoja. Jotkut miehet kulkevat jopa huivi päässä.

Joo niin on. Sehän se juuri tässä jumalattomassa nykykulttuurissa ahdistaakin. Ei ole perkele mikään kuin ennen. Ennen oli miehet miehiä ja naiset naisia. Nykyään ei voi mitenkään tietää mitä sukupuolta vastaantulija edustaa. On kaikenmaailman miesjalkapalloilijoita ja naisjääkiekkoilijoita.

Jeesus itkee.

Onneksi isänsä lopettaa tämän kaiken kohta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat