Seuraa 
Viestejä9
Liittynyt20.4.2014

Bioprosessitekniikan emeritusprofessori - mikrobi ja entsyymiasiantuntija Matti Leisola Saulus-Lähetyksen haastattelussa.

Matti Leisolalla on noin 40 vuoden kokemus kokeellisen luonnontieteen parista joten nyt saamme todellisen asiantuntijan vastaukset siihen onko kokeellisen luonnontieteen havaintojen valossa mikrobista - ihmiseksi kehitys mahdollista.

Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi Osa 2 - Aiheena mm. onko mikrobista muutos ihmiseksi mahdollista - osoitteessa - http://www.sauluslahetys.com/usko-evoluutio-tiede-ateismi-osa2-matti-leisola

Kommentit (9)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Miksi käytät niin paljon sanoja joita maallikko ei tiedä? Haluatko tarkoituksella olla vaikeaselkoinen? Onko se sinun suuri juoni? En ole koskaan kuullut sanaa dikotomia, pitäisikö olla?

くそっ!

Vierailija
Ronron

Miksi käytät niin paljon sanoja joita maallikko ei tiedä? Haluatko tarkoituksella olla vaikeaselkoinen? Onko se sinun suuri juoni? En ole koskaan kuullut sanaa dikotomia, pitäisikö olla?

Missäs muualla mä niitä sanoja sitten käyttäisin, apina?

Vedenkieltäkö täällä pitäisi sitten puhua, vitun vempula.

Ja ainoa mikä mua tässä vituttaa on se että tolla pässillä on kersa.

Ja nyt kun on taas pari minuuttia tuhlata, niin minulle sana on varsin tuttu ja päähäni se pälkähti varmasti siitä että jälleen kerran kuulin sen jo miljoonannen kerran katsoessani jotain englanninkielistä ohjelmaa tuubista.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Meinasin vaan että kun varsin usein käytät sanoja joita kaikki eivät varmasti tunne, että onko siinä joku pointti? Monesti kokonaiset tekstisi ovat vaikeaselkoisia eikä niistä pääse perille sanakirjankaan kanssa.

Ikävää että pakkomielteisesti sotket jatkuvasti lapseni näihin meidän kahden välisiin konflikteihin, mielestäni se on alhaista ja säälittävää. Ikään kuin sinulla ei olisi mitään muuta keinoa "näpäyttää" minua. Toivottavasti asia ei ole niin. No ethän sinä sitä myöntäisi tietenkään. Väität tuntevasi aitoa mielipahaa siitä että minulla on kersa, että kersani joutuu elämään minun kasvattamanani. Todellisuudessa et kuitenkaan voi yhtään tietää millainen olen livenä, etkä sitä millainen isä olen. Enkä usko että oikeasti tunnet muutenkaan yhtään mitään mielipahaa kenenkään puolesta, olet antanut sen verran paskamaisen kuvan itsestäsi ettet taida välittää yhtään mistään.

Mutta en myöskään voi yhtään tietää minkälainen olet oikeasti. Voit olla todellisuudessa ihan mukava. Oletko? Jos olet samanlainen kuin täällä, saisit ihan liikaa turpaan ollaksesi edes elossa, joten taidat olla livenä hieman erilainen.

くそっ!

Vierailija

Lapsesi ovat ainoa asia josta sinun elämässäsi välitän.

Sinun sanavarastollasi en kyllä lähtis pätemään.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
jepajee

Lapsesi ovat ainoa asia josta sinun elämässäsi välitän.

Sinun sanavarastollasi en kyllä lähtis pätemään.

Niin, voisi tulla vaikka jonkinlainen kilpailu siitä kumpi osaa enemmän sivistyssanoja. Liian pelottavaa, en taida lähteä mukaan, voitit.

くそっ!

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat