Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kysynkin, ovatko moderaattorit tietoisia viestien alareunassa olevasta ilmoita asiaton sisältö -painikkeesta?

Jos ovat ja jos joku sitä painaa ja kitisee vaikkapa mainostamisesta, ilmestyykö tämä ilmoitus milloinkaan mihinkään?

Jos ilmestyy, onko siihen kenelläkään mahdollisuutta reagoida millään tavalla?

Jos on, kiinnostaako ketään?

Kommentit (8)

Miittineuvosto
Seuraa 
Viestejä31
Liittynyt13.5.2014

Eikö nyt luulisi aikuisten kykenevän kirjoittamaan niin, että sisältö pysyisi asiallisena? Aina pitää mollata ja olla haukkumassa. En uskoisi että monessa olisi kehumista. Yrittäkää käyttäytyä. Itse olen opetellut olemaan välittämättä sellaisista negatiivisuutta ympärilleen luovista ihmisistä. Enkä ole edes kade! Ja jos minua aletaan täällä syyttä suotta haukkumaan, niin saattaisin hyvinkin ilmoittaa.

Tänään on ollut niiin aurinkoinen päivä!

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
Pacanus Rusticanus

pienistä alkukirjaimista pitää oitis hälyttää ylläpidon sensoriosasto.

Sitä varten olisi hyvä olla erikseen painike.

kfa
Seuraa 
Viestejä2517
Liittynyt13.3.2008
Banana Split

Eikö nyt luulisi aikuisten kykenevän kirjoittamaan niin, että sisältö pysyisi asiallisena? Aina pitää mollata ja olla haukkumassa. En uskoisi että monessa olisi kehumista. Yrittäkää käyttäytyä. Itse olen opetellut olemaan välittämättä sellaisista negatiivisuutta ympärilleen luovista ihmisistä. Enkä ole edes kade! Ja jos minua aletaan täällä syyttä suotta haukkumaan, niin saattaisin hyvinkin ilmoittaa.

Tänään on ollut niiin aurinkoinen päivä!

Valitettavasti teet tuossa pari oletusta. Niihin liittyen muutama pessimistinen havainto:

1) Päivä on aurinkoinen sinulle mutta ei välttämättä niille muille kirjoittajille. Osalla henkilökohtaiset pilvet ovat niin paksuja että on pimeää kuin yöllä. Jotkut elävät vain pimeän aikaan.

2) Kaikki kirjoittajat eivät ole aikuisia ihmisiä eli ikää ei tarkisteta

3) Täysi-ikäisyyskään ei takaa että ihminen olisi aikuinen esiintyessään nimettömänä.

4) Jotkut saavat suurta iloa provoilusta, mollaamisesta ja haukkumisesta. Joillekin se on yksi elämän harvoista ilonaiheista.

5) Kun tietää itse olevansa absoluuttisen oikeassa ja toisen olevan absoluuttisen väärässä niin se joidenkin mielestä oikeuttaa epäkohteliaisuuteen.

Kim Fallström kfa+news@iki.fi

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat