Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kuola valuu!!!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (127)

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27924
Liittynyt13.5.2005
Vatkain

Kuola valuu!!!

Mun mielestä me sovittiin, ettei miittikuvia julkaista yleiseen levitykseen. Varsinkaan niitä, joissa mä olen tuhannen kännissä.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
-:)lauri

Mun mielestä me sovittiin, ettei miittikuvia julkaista yleiseen levitykseen. Varsinkaan niitä, joissa mä olen tuhannen kännissä.

Muah!!!

Hämmentää.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1704
Liittynyt10.4.2005

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40729
Liittynyt6.12.2009
slam

Oliskoha lievä skoljoosi selässä, koska oikea olka alempana?

"Kuvausteknillistä syistä"...

2. "If it bends, then bend it." (I've heard this from numerous sources, but it's unknown who first said it). Don't let your clients have stiff and straight joins in their photos. It will look like they have lots of anxiety and aren't' at all relaxed. Have clients bend arms, fingers, shift their weight so a knee is slightly bent or tilt their head to the side to help them look all chill and awesome.
http://photographyawesomesauce.com/blogs/photography-awesomesauce/12102709-20-things-i-wish-i-knew-about-photography-posing

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008
slam

Ei välttämättä. Voi olla myös satiaiset ja pakko yrittää raapia niille ruokaa taskun kautta.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
jussipussi
slam

"Kuvausteknillistä syistä"...

2. "If it bends, then bend it." (I've heard this from numerous sources, but it's unknown who first said it). Don't let your clients have stiff and straight joins in their photos. It will look like they have lots of anxiety and aren't' at all relaxed. Have clients bend arms, fingers, shift their weight so a knee is slightly bent or tilt their head to the side to help them look all chill and awesome.
http://photographyawesomesauce.com/blogs/photography-awesomesauce/12102709-20-things-i-wish-i-knew-about-photography-posing

No, njuu. Harvemmin jaksaisin arvata näin suurta mysteeriä. Näyttää myös siltä, että laittaa vasemman jalan kohta eteen ja vartalo kääntyy oikealle, and dressman kävely on valmis. 

Hyvin polkee.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008

Omassa gategoriassa sanoisin että nämä on komeita miehiä. En pidä homon näkösistä hiirulaisista, mutta en ylipumpatuista hormonihäristäkään.

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

No tuo Clooney vielä menee kun on tottunut, mutta muistan un sitä alko lehdet sillon 1990-luvulla hehkuttaan että wow, mikä mies ja namupala jne., niin meikä oli wtf? On se nykyään paremman näkönen ku sillon nöösinä.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat