Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Eurovaaliehdokkaan viime hetken vetoomus:

http://s1.postimg.org/gp2xheplr/image.jpg

Oksettaa katsella tuota euroehdokkaiden ruinausta, "äänestä minua, äänestä minua", haluan jatkaa dolce vita´ani Brysselissä tai haluan minulle kuuluvan taivaspaikkani, veronmaksajien kustantaman viikottaisen shoppailumatkan, putosinhan kotimaan politiikasta, kun en tehnyt mitään, kaipaan lepokotia ministerin palkalla ... auttakee, auttakee ... tsiisus .. 

Sivut

Kommentit (24)

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Voi vaikuttaa oman maan asioihin, Brysseliin menijät eivät edes tiedä, mitä äänestävät, vastahan tuon haastattelussa keskustan istuva meppi tunnusti. Pelkkiä shoppailijoita tolkuttomilla eduilla, oli todella vaikea valita se, joka aiheuttaisi vähiten vahinkoa maalle.

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
Hannu Tanskanen

Paljonkin.

Minäkään en tiedä, eikä varmaan kukaan muukaan.

Olisiko esimerkkejä persujen saavutuksista?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Oppositiossahan ei voi olla "saavutuksia", ne tekee hallitus. Persut ovat johdonmukaisesti äänestäneet aivan ohjelmansa mukaan, katsokaa Eduskunnan pöytäkirjoista, minä näitä tänne ala keräämään, sitäpaitsi enhän ole enää persuissa, miksi kehuisin?

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
Hannu Tanskanen
sitäpaitsi enhän ole enää persuissa, miksi kehuisin?

Normaalit ihmiset osaavat kehua muutakin kuin itseensä liittyvää.

Epänormaalit kehuvat itseään, vaikka mitään kehumisen aihetta ei todellakaan ole.

Jorma
Seuraa 
Viestejä2351
Liittynyt27.12.2008

Pitkä matka minullakin 10 km yhteen suuntaan. Kävin jalkaisin. Olin ainoa äänestäjä, toivottavasti joku muukin löytää sinne. 

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Mepeillä on tuntuvat edut. Heitä valitaan Suomesta kolmetoista, vaikka valtaosa äänioikeutetuista jättääkin käyttämättä äänensä. Ehdokkaissa on taitavia, lahjakkaita ja kielitaitoisia, joista luulisi kullekin löytyvän sopivan.

Jodi
Seuraa 
Viestejä2187
Liittynyt27.2.2014

Suomiedustajien painorvon mittarina on kurkku, hehkulamppu, terva, rikki,  ilmasto ym. kukkaset. Kaikki ne syö suomen selviytymistä. En aio osallistua tuohon soppaan mitenkään.

Mutta tässä oli mies, jolta puuttui aivoista yli puolet, ja kaikki oli normaalisti. Miehen ÄO oli 75, eli normaalin alarajoilla. Hän työskenteli valtion virkamiehenä, oli naimisissa ja hänellä oli kaksi lasta. -Jani Kaaro

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1704
Liittynyt10.4.2005

Eija-Riitta Korholalta en ole onnistunut löytämään vielä ainuttakaan täysin väärää vastausta/mielipidettä. Sitä äänestän.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat