Sivut

Kommentit (56)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Hannu Tanskanen
Hannu Tanskanen

Olipa tylsästi ja huonosti kirjoitettu. Noin ympäripyöreällä ja haukotuttavalla höpönlöpöllä ei kyllä ääniä kalastella.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
pkinnunen

Entä jos täältä vois Hannulle kirjoittaa parempaa tekstiä?

ikäänkuin autetaan miestä mäessä?

Jos ei kyvyt riitä, niin sitten vaikka huijaamalla eduskuntaan.

Taas on tittelinä kemisti, PhD, vaikka kyseessä on alimman asteen opistoinsinööri, jolla ei ole ammattikoulua enempää tekemistä akateemisen koulutuksen kanssa.

En nyt tietenkään puhu Hannusta, mutta yleisesti, eduskuntaan pitäisi valita järkeviä ihmisiä päättämään yhteisistä asioista, eikä uskonnollisia "arvoja" omaavia idiootteja, joiden ainoa tarkoitus on päästä julistamaan sanomaansa ja loisimaan veronmaksajien rahoilla.

Kuten aikaisemmin kerroin, mielenkiintoista nähdä minkälaisia uutisia nähdään, jos Tanskasesta tulee ehdokas eduskuntavaaleihin.

pkinnunen
Seuraa 
Viestejä462
Liittynyt6.5.2009

Kyllä haukkumalla esimerkiksi kaikki homot ja vihreät,oli ne oikeesti  sitten mitä lienee,voi pitkällekin päästä,vaikka Radio Rockin Korporaatioon vieraaksi :-)

kyllä hannua nyt voitaisiin auttaa,on se sen verran siistiä jälkee tääläkin niittänyt....

Mouho_2
Seuraa 
Viestejä471
Liittynyt4.1.2014
homer
pkinnunen

Entä jos täältä vois Hannulle kirjoittaa parempaa tekstiä?

ikäänkuin autetaan miestä mäessä?

Jos ei kyvyt riitä, niin sitten vaikka huijaamalla eduskuntaan.

Taas on tittelinä kemisti, PhD, vaikka kyseessä on alimman asteen opistoinsinööri, jolla ei ole ammattikoulua enempää tekemistä akateemisen koulutuksen kanssa.

En nyt tietenkään puhu Hannusta, mutta yleisesti, eduskuntaan pitäisi valita järkeviä ihmisiä päättämään yhteisistä asioista, eikä uskonnollisia "arvoja" omaavia idiootteja, joiden ainoa tarkoitus on päästä julistamaan sanomaansa ja loisimaan veronmaksajien rahoilla.

Kuten aikaisemmin kerroin, mielenkiintoista nähdä minkälaisia uutisia nähdään, jos Tanskasesta tulee ehdokas eduskuntavaaleihin.

Eikö Tanskasella ole akateemista loppututkintoa kemiasta? Jos ei, niin tuo titteli on kyllä lievästi sanottuna harhaan johtavasti ilmaistu.

”The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.”

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Tämä ei ole työpaikkahakemus, joten en kommentoi cv:ni. Aitoja kaikki tittelit.

Olisin ollut huolestunut, teksti olisi pitänyt uusia, jos vihreä aweb olisi siitä pitänyt, nyt se on ok. Kaikki aweb´in negatiiviset pisteet satavat minulle + pisteinä äänestäjiltäni.

Kauniisti sanottu pkinnunen, saatat päästä takaisin fb-kaverikseni jos olet jatkossakin ihmisiksi.

pkinnunen
Seuraa 
Viestejä462
Liittynyt6.5.2009

Ei kiitos,mä kyllä tiedän jo teikäläisen aivoitukset jo...noilla mielipiteilllä on varmaan kysyntää joillakin ihmisillä,mut meitsi ei kuulu niihin,ja toivon että saat mahdollisemman vähän ääniä :-)

homer
Seuraa 
Viestejä391
Liittynyt26.3.2014
Mouho

Eikö Tanskasella ole akateemista loppututkintoa kemiasta? Jos ei, niin tuo titteli on kyllä lievästi sanottuna harhaan johtavasti ilmaistu.

Niin, Filosofiantohtorin opiskeluihin tarvitaan ylempi korkeakoulututkinto, Hannu itse kertoo kohta onko sitä ja ehkä myöhemmin lehdistölle, miksi valehtelee olevansa kemistikin.

Äänestäjien harhauttaminen esiintymällä korkeasti koulutettuna asiantuntijana, vaikka ei sitä ole, on väärin muita ehdokkaita ja äänestäjiä kohtaan, joten asia on syytä selvittää, JOS muutospuolue tämän ketjun luettuaan jostain syystä valitsee Hannun edustajaehdokkaaksi.

Kuvakaappaus aloitusviestin linkin takaa, jossa Hannu kertoo olevansa kemisti, PhD

http://aijaa.com/lADnAD

Hannu Tanskanen

Silloin kun minä opparissa olin, jäin kerran luokalleni ja tuplasin sen toisessa koulussa.

Hannu Tanskanen

Tekussa sensijaan olin haka mekaniikassa, eräässä kokeessa olin ainoa, joka osasi laskea monimutkasen ristikkolaskun. Laajana työnäni laskin ja piirsin paineastian ja nosturin, tuommoinen työ vei pari kuukautta ja laskuja oli 30-50 sivua ja hienot koneella tehdyt piirrokset ja havainnekuvat.

Hannu Tanskanen

insinöörin tutkinto Suomessa, Ph.D. jenkeissä jne.).

Hannu Tanskanen

Itse asiassa olen jonkin aikaa opiskellut työn ohella myös ruotsalaisen teknisen opiston iltalinjalla Tukholmassa (kemiaa). Olin silloin assistenttina Tukholman Teknillisen Korkeakoulun isotooppilaboratoriossa.

Meidän tekniseen opistoon oli silloin pääsyvaatimuksena keskikoulu ja kahden vuoden työharjoittelu alalla. Valmistuin 1968. Luin lukion sen jälkeen työn ohella Käpylän iltaoppikoulussa, varsin arvostetussa, rehtorina oli edelläkävijä Touko Voutilainen.

Ph.D.:ni suoritin osin Michiganissa, osin Coloradossa, se ei ole kemiasta,

Hannu Tanskanen
Aitoja kaikki tittelit.
Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Mitä te vihervasemmistohomot mäkätätte?

Ensinnäkään, oppisaavutukseni eivät kuulu teille vähääkään.

Toiseksi, ne ovat totta niin kuin kerrottu. Minun ei TEILLE niitä tarvitse todistella.

Haiskaa pahalle, menkää kaappiin takaisin.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

pkinnunen, miten vihreä voi ajella superautolla aavikolla, taidat valehdella koko homman? joka tapauksessa olet ikävä tyyppi, ujuttaudut fb-kaverikseni ja herjaat toisaalla. tyypillistä vihreiden paskaheittoa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat