Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minulle saisi olla maskuliininen:

Sinua miellyttävät 65-prosenttisesti maskuliiniset ja 35-prosenttisesti feminiiniset kasvot.

Yleisesti ottaen maskuliinisia kasvoja suosivat usein naiset, jotka etsivät lyhytaikaisempaa suhdetta. He ovat usein kuukautissyklinsä hedelmällisessä vaiheessa. Myös korkea estrogeenitaso ja maskuliiniset aivot saavat mieltymään miehekkäisiin miehiin. Köyhistä maista tulevat naiset suosivat enemmän maskuliinisia miehiä kuin hyvän terveydenhuollon maista tulevat.

Naamatestiä pääsee tekemään täällä: http://www.hs.fi/tiede/Miellytt%C3%A4v%C3%A4tk%C3%B6+naiselliset+vai+miehekk%C3%A4%C3%A4t+kasvot+Testaa+millaiseen+mieheen+nainen+lankeaa/a1305837776983?ref=tf_iHSvauvaboksi-aihe&utm_campaign=tf-hs&utm_source=vauva.fi&utm_medium=tf-desktop&jako=a39ec057a8b8041c9cef8a8e9e08c47e

Kyselyssä ollut virhe on korjattu.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (133)

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010

"Sinua miellyttävät 55-prosenttisesti maskuliiniset ja 45-prosenttisesti feminiiniset kasvot."

Pitää kyllä sanoa, että noista kasvoista ei oikein mitkään miellyttäneet, joten oli aika vaikea valita kahdesta, jotka eivät miellyttäneet. Monet olivat suorastaan pelottavan näköisiä. Ilmeisesti kuvat oli tehty kokonaan kuvankäsittelyllä, kun olivat aika luonnottoman näköisiä?

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Mä sain 60 % maskuliiniset ja 40 feminiiniset. Mutta tosiaankin oli tuhannen vaikea noista valita. Mietinkin jo tehdessäni, että pitää kysyä, että osasiko toiset muka helposti noista valita. Tuntui että meni ihan arpomiseksi. Miehetkin vois kokeilla?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Oli minullakin hankala valita kahdesta rumasta se miellyttävämpi, mutta ajattelin jokaisen valinnan kohdalla että toista on pakko panna, kumpi olis vähemmän vastenmielinen.

Hämmentää.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10169
Liittynyt20.1.2013
BCK

Saanko udella, Brainwashed, oletko mies vai nainen? (Itse olen nainen.)

Juu, muistelen sellaista että BCK on nainen.

Äijähän minä, ihan tavallinen vain, eli suomeksi sanottuna hetero, vaikka tuossa testissä tuli tuommoinen tulos - ja ehkäpä se onkin juuri heteromaista, jos ajatellaan niinpäin, että mitäpä jos olisi ollut toisin päin tuon testin tulos...

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27894
Liittynyt13.5.2005

50/50 ja arpomiseksi meni. Yritin valita kasvoista ne, jotka näyttivät vähiten omituisilta mutta ainakin puolet kasvopareista olivat niin saman näköisiä, etten erottanut juurikaan eroja. Eli aika paljon piti arpoa.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Jäi testi kesken kun valinta kävi turhan vaikeaksi. Ajattelin aluksi toiveikkaana testin loppuvan nopeammin, mutta se jatkui ja jatkui...

Vatkaimen keino jatkaa testiä oli omaperäinen ja hauska :).

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010

La donna e mobile. Kokeilin uudestaan tuolla Vatkaimen metodilla, eli jos oli pakko valita, kumpaa panisin, niin tuli eri tulos kuin aiemmin:

PIDÄT KAUNIISTA MIEHISTÄ

Sinua miellyttävät 35-prosenttisesti maskuliiniset ja 65-prosenttisesti feminiiniset kasvot.

Yleisesti ottaen pitkäaikaisempaa suhdetta etsivät naiset suosivat usein feminiinisempiä kasvonpiirteitä omaavia miehiä. Myös e-pillerit saavat naisen suosimaan naisellisempia miehiä. Samoin vaikuttaa menopaussi. Hyvän terveydenhuollon maissa asuvat naiset suosivat usein feminiinisiä miehiä

En kyllä ollenkaan allekirjoita tuota, että pitäisi erityisen kauniista miehistä. Sinänsä pitää paikkansa, että preferoin pitkäaikaisempaa suhdetta. Hitsin vaikea testi, tällä panisin-metodilla vielä vaikeampi inhontunteiden takia. 

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
Brainwashed
BCK

Saanko udella, Brainwashed, oletko mies vai nainen? (Itse olen nainen.)

Juu, muistelen sellaista että BCK on nainen.

Äijähän minä, ihan tavallinen vain, eli suomeksi sanottuna hetero, vaikka tuossa testissä tuli tuommoinen tulos - ja ehkäpä se onkin juuri heteromaista, jos ajatellaan niinpäin, että mitäpä jos olisi ollut toisin päin tuon testin tulos...

Tämä nyt ei liity sinuun, mutta mitenhän homomiehet valitsisivat, feminiinisiä vai maskuliinisia? Tulee mieleen sekä neitimäiset miehet (stereotypia), että Tom of Finlandin maskuliiniset miehet. 

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

"Naisekkaampi" ilme miehen kasvoilla ehkä ärsyttää enemmän ja kunnioittaa äijäilmettä ehkä enemmän. No, noista nyt ei ole edes vaikea sanoa kumpaa ilmeellä haetaan, siksi aika turha testi. rispectin vuoksi voisin koittaa myös 100% maskuliiniä valita, että ehkä salaisesti kunniotan sellaista ilmettä itsessäni tai sitten laumanjohdossa. Ei siinä seksi pyöri kummassakaan valinta-ilmeessä mielessä. 

Hyvin polkee.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1924
Liittynyt16.3.2005

50/50. Eikä kyllä juuri miellyttäneet mitkään naamoista, että en tiedä voiko tuosta mitään päätellä.

Tein uudestaan ja yritin valita aina sen maskuliinisemman näköisen, mutta eipä onnistunut, 65/35 tuli tulokseksi. Käsitykseni maskuliinisuudesta on kieroontunut?

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Itse huomasin, että feminiinisempi versio miellyttää silloin, jos miehellä on iso pää. Jos pää on pieni ja piirteet feminiiniset, niin tulee ihan menninkäinen mieleen ja se ei ole kovin miehekästä.

Tykkään kyllä siropiirteisistä miehistä, mutta en pienipäisistä.

Olin itse asiassa hieman hämmästynyt omasta tuloksestani. Luulin että olisin noihin femakkomiehiin enemmän kallellaan. Mutta ei kai sitten.

Hämmentää.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006

75 % feminiininen, 25 % maskuliininen.

Tulos ei kait ole yllättävä kun pidän enemmän naisista kun miehistä. Minusta oli varsin helppo havaita kumpi kuva oli feminiinisempi.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat