Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt16.5.2014

Kuin, että ryyppäät julmetusti tai saunot itsesi puoli kuoliaaksi.

Itse ainakin kuntoilen en dokaa ollenkaan, en ainakaan vielä ole juonut, kuin yhden keppanan eilen.

Sivut

Kommentit (19)

T Hanskanen
Seuraa 
Viestejä222
Liittynyt8.5.2014
PSYbuse

Mä join yhen biison eilen, tänäänkään en ajatellu mitään tehdä. Keskiviikkona on lähtö Amsterdamiin, vietän keskikesän juhlaa ensi viikon viikonloppuna Defqon.1 -festareilla. :)

Pilvee, pilvee, pilvee.. J.Leskinen.

SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Ihan muutama kepsa vaan. 6 urhon sessio jopa saunoineen Viikinsaaressa. Sateella (+12) juostiin portaita ja esityslavalla oli mölkky. About samalla porukalla mennä vielä syönnille. Aika jees.

Hyvin polkee.

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1365
Liittynyt10.8.2010
T Hanskanen
PSYbuse

Mä join yhen biison eilen, tänäänkään en ajatellu mitään tehdä. Keskiviikkona on lähtö Amsterdamiin, vietän keskikesän juhlaa ensi viikon viikonloppuna Defqon.1 -festareilla. :)

Pilvee, pilvee, pilvee.. J.Leskinen.

Joo sekä Piis, Lööv, Unity, Rispekt!! <3<3<3

Defqon.1 Endshow 2013

http://youtu.be/fN1Gw8PHkAI

Mielipiteeni voi muuttua, muttei se tosiasia, että olen oikeassa.
http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs

Mouho_2
Seuraa 
Viestejä471
Liittynyt4.1.2014
Lippispoju

Kuin, että ryyppäät julmetusti tai saunot itsesi puoli kuoliaaksi.

Itse ainakin kuntoilen en dokaa ollenkaan, en ainakaan vielä ole juonut, kuin yhden keppanan eilen.

En minäkään dokaa. Eilen söin vaimon grillaamaa hyvää safkaa ja noin kilon irtokarkkeja sekä tamppasin anopin matot.

Tänään varmaan vaan olen.

”The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.”

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Eilen, juhannusaattona tein seuraavat:

- ribsejä

- grillikylkeä

- perunasalaatin johon tuli oliiveja, kapriksia sekä tietysti uusia perunoita

- täytettyjä herkkusieniä

- vihdan vastakaadetusta koivusta

Näiden lisäksi suoritin tekoja, joista ei syntynyt mitään konkreettista lopputulosta, kuten:

- juoksin 16 km

- saunoin

- söin (kts. yltä) ja join (vesiä, kahvia, teetä, lasi punkkua, yksi Stadin panimon Savuruis-olut, kolme-neljä Sininen-vähemmänolutta

- katselin telkkaria

- rakastelin

Tänään, juhannuspäivänä, olen toistaiseksi tehnyt seuraavia:

- täytekakku

- grillikylkeä

- töitä

Tänään olen lisäksi konkretisoitumattomina tekoina suorittanut seuraavia asioita:

-?

Tänään aion vielä tehdä:

- lisää töitä

Juhannukseen varauduin hankkimalla poskettomasti alkoholijuomia, mutta jotenkin jäi sitten kauhea ryyppääminen kokonaan väliin ja meni sivistyneen seurustelujuomisen puolelle.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Eilen rantasaunalla, katsoin ennennäkemättömiä Farscape-jaksoja, saunoin, grillasin, kahvittelin. Kuuntelin saunoessa äänikirjaa.

Tänään kävin essonbaarissa kahvilla. Nyt valmistaudun rantasaunan jälleenlämmitykseen ja grillailuun ja kahvitteluun.

Mietin, jaksaisiko tänään tehdä vihdan. Eilen en viitsinyt.

Aijuu. Näin valoilmiön. Aurinko näkyi kahtena  vähän ennen auringonlaskua. Ja urbaani mökkikansa savusti vastarannalla. Järkyttäviä savupilviä. Joko kokon aineet oli kastuneet tai sitten polttivat juhannusyönä roskia&jätteitä. Naapurit varmaan kiittivät.

- Ubi bene, ibi patria -

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

En sauno enkä ryyppää,siivosin autotallia ja huolsin autoa ym.

Suunnittelin myös uutta roskanpolttouunia jossa pieni tuuliratas välityksen avulla hitaasti pyörittää rumpumallista tulipesää ja näin mahdollistaa jätteen tehokkaamman palamisen.

Migistä oli lanka vain päässyt loppumaan joten ei päässyt tuoreeltaan rakentamaan.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4819
Liittynyt5.11.2008

Heh, olenkin näemmä kirjoitellut väärälle foorumille kaikki nämä vuodet, ja ihan väärää porukkaa näinkin viime miitissä. Kolme päivää mennyt pienessä sievässä, vuoden hienoimpia hetkiähän tämä, joka aamu kuudelta kalaan, lippu nousi eilen salkoon ja tänään illalla sitten alas, helvetinmoiset kokot eilen polteltiin, pasiradio korvasi ylen, tänään oltiin Puumalan torilla, lörtsyjä ostelemassa ja gin toniceja vetelemässä, kylmä keli kyllä hieman hiljentaa menoa, saunakin lämpenee, pirun kylmäähän on ollut mutta sisuviina lämmittää, perusjussia siis vietellään loppuun asti humpaten

T Hanskanen
Seuraa 
Viestejä222
Liittynyt8.5.2014
Kosh

Eilen, juhannusaattona tein seuraavat:

- ribsejä

- grillikylkeä

- perunasalaatin johon tuli oliiveja, kapriksia sekä tietysti uusia perunoita

- täytettyjä herkkusieniä

- vihdan vastakaadetusta koivusta

Näiden lisäksi suoritin tekoja, joista ei syntynyt mitään konkreettista lopputulosta, kuten:

- juoksin 16 km

- saunoin

- söin (kts. yltä) ja join (vesiä, kahvia, teetä, lasi punkkua, yksi Stadin panimon Savuruis-olut, kolme-neljä Sininen-vähemmänolutta

- katselin telkkaria

- rakastelin

Tänään, juhannuspäivänä, olen toistaiseksi tehnyt seuraavia:

- täytekakku

- grillikylkeä

- töitä

Tänään olen lisäksi konkretisoitumattomina tekoina suorittanut seuraavia asioita:

-?

Tänään aion vielä tehdä:

- lisää töitä

Juhannukseen varauduin hankkimalla poskettomasti alkoholijuomia, mutta jotenkin jäi sitten kauhea ryyppääminen kokonaan väliin ja meni sivistyneen seurustelujuomisen puolelle.

Kerkeävää sorttia olet näemmä!

SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Oleskelin. En osaa viettää juhlapyhiä. Kummallinen taito.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Juhannus näkyy yhä jatkuvan ilmastollisesti. Mittarissa yhä vain alle 10 astetta ja vettä ja rakeita ripsii ja ukkonenkin jyrisee. Keskuslämmitys oli viimein käynnistettävä kun ei enää viitsinyt sähköllä tilapäislämmittää huushollia. Nyt on mukava röhnöttää sohvalla kun on lämmintä ja mukavaa.

Näin tiistaina 24.06 ad 2014. Lounasuomessa, Kultarannan kupeella.

- Ubi bene, ibi patria -

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat