Seuraa 
Viestejä2842
Liittynyt4.9.2010

Minäkin nyt liityin yhteen sellaiseen. Pari vuotta sitten tuli jostain eteen AYI foorumi, mutta se jäi siihen, kun se oli maksullinen. Sieltä on kuitenkin tullut henkilöiltä pyyntöjä. Oikeilta henkilöiltäkö?

Taas tuli joku viesti ja sen jälkeen Isebreaker. No vähän tuo mielenkiinto heräsi ja ajattelin katsoa ne viestit ja olin jo näpyttelemässä luottokortin numeroa, kun tuli mieleen käydä Googlettamassa. Sieltä sitten löytyi sellainen, kuin Okcubid foorumi.

Tulipahan vain mieleen, että kuinka kevyesti ihmiset suhtautuvat näihin. Tuolla Okcubidissa voi jotenkin tykätä merkitsemällä toisten profiileja ja kuvien perusteella kai lähinnä tehdä valintoja.

No sain minäkin ensimmäisen minuutin aikana viestin USA:sta, kun oli väärä maa profiilissa. Minä vähän peloissani vastasin ,että olen Suomesta ja ensimmäistä kertaa tällaisilla foorumeilla. Antoi jonkun numeron ja sanoi, että text to me ja että pics on myös.

Onko se vain leikkiä. Tykätään toisten profiileista ja keskustellaan. Tuntuu vähän arveluttavalta tämmöinen. Tuntuu, että on jonkinmoinen askel lähteä oikeasti tapaamaan toinen henkilö ja ottaa vastuu siitä tapaamisesta ja toisen tunteiden huomioimisesta. Vain ovatko ihmiset vain kevytmielisiä?

Tai sitten vain kaksi visuaalisesti toisistaan pitävää henkilöä lähtee harrastamaan seksiä.

Jos lähtee suoraan kenttäolosuhteisiin ilman ennakkovirityksiä, on kai eri mielenlaadulla ja asenteella liikkeessä ja saa välittömiä signaaleja, joiden mukaan sitten toimitaan.

Edit. Korjaus otsikkoon. Foorumit kahdella o:lla on kai suomea.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Sivut

Kommentit (293)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Olis kait varmaan hauska koittaa kirjoitella englannin kielisiä kirjeitä opintomielessä ja saada hauskaa palautetta mantereen takaisista asioista ja ehkä lentolippunkin ostaa. Voihan Suomipoika kelvata paremmin mannerten välisenä ohjuksena. No, siis toisella mantereella. Voishan Afrikassakin ehkä vaalea mennä kaupaksi. 

Hyvin polkee.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2842
Liittynyt4.9.2010

Jee. Laitoin omaksi sijainniksi Bangkok. 36 vuotias lääkäri oli tykännyt minun profiilista.

Niin no.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Okei, tutkintohan meiltä suurimmalta osalta puuttuu.  - Joo, sä voit käydä kaikki koulut opetella "paskat", mutta pitäisi saada todistaa pätevyys myös muutoinkin. Mielestäni nyt tämän ajan kulttuurissa menee hukkaan paljon "älyä", koska tutkintoja ja niiden suorittamista kunnioitetaan liikaa ja opintoja, niiden pariin pääsemisessä iso taistelu. Muuta älyä pidetetään mitättömänä hölinänä, mutta aivan sama. Ei kiinnosta. 

Kaljaa lisää ja vitsiä lisää. ->

Hyvin polkee.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2842
Liittynyt4.9.2010
Vomies

Jee. Laitoin omaksi sijainniksi Bangkok. 36 vuotias lääkäri oli tykännyt minun profiilista.

Niin no.

Tähän vielä toinen. Joku nuorehko nainen jenkkilästä pyysi minua kirjoittamaan. Sanoi vielä jotenkin, että I love it. Se on kuvassa sellainen asiallisen näköinen. Kirjoitin sitten sille minun jorinoita.

Aloin sitten miettimään, että onkohan tuo huijausyritys. Mietin jo eri vaihtoehtoja, että mitä vastaisin tai jos estäisin kyseisen henkilön. Ajattelin mennä katsomaan, että joko rahaa pyydetään, tai jotain houkuttelua johonkin. Ei ollut tullut toista viestiä vielä.

Menin sitten katsomaan sen profiilia. 29-v, opiskelee, tulot alle 10 000 vuodessa, kristitty ja ottaa sen tosissaan. Tykkäsi vähän vanhemmista miehistä, mikä näkyi ikä-haarukassa. Pisti tuo vakava kristitty kohta silmiin, olisikohan se ollut se juttu. Taitaa mennä liian jännäksi.

Vierailija

Paras tapahan se on pokata puolisoita tai yhen illan juttuja. Ite en oo siihen menny, mut kyllä kuulemma lohkee ja yksi halvaantunut sai toiselta puolelta planeettaa vieraan.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Vomies
Vomies

Niin no.

Menin sitten katsomaan sen profiilia. 29-v, opiskelee, tulot alle 10 000 vuodessa, kristitty ja ottaa sen tosissaan. Tykkäsi vähän vanhemmista miehistä, mikä näkyi ikä-haarukassa. Pisti tuo vakava kristitty kohta silmiin, olisikohan se ollut se juttu. Taitaa mennä liian jännäksi.

Uskovaiset misut on kuumaa kamaa. Mä oon joskus yrittäny herätellä keskustelua siitä palstalla.

Ehdottomasti tykkäävät "siitä".

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Itse olen neljällä eri aasia-deittipalstalla rekisteröityneenä. Niiltä tulee satoja "tykkäyksiä" tai "viestejä" joka kuukausi, eli on selvää että ne on feikkiä paskaa kaikki. Älä vaan sekaannu niihin huoriin vaikka olisivat tosissaankin. Rahaa ne sulta haluaa.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Nobelaner

Itse olen neljällä eri aasia-deittipalstalla rekisteröityneenä. Niiltä tulee satoja "tykkäyksiä" tai "viestejä" joka kuukausi, eli on selvää että ne on feikkiä paskaa kaikki. Älä vaan sekaannu niihin huoriin vaikka olisivat tosissaankin. Rahaa ne sulta haluaa.

Onkos jenkkilässäkin sama meininki?

Alle kybätonnin tienaavalle opiskelijatytölle varmaan maksumies kelpaa.

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
Jerry Cotton
Nobelaner

Onkos jenkkilässäkin sama meininki?

Alle kybätonnin tienaavalle opiskelijatytölle varmaan maksumies kelpaa.

Missäs nyt enemmän rahaa rakastettaisiin kuin jenkkilässä? Eikä tietenkään se että joku SANOO asuvansa jenkkilässä, todista yhtään mitään. Itsekin olen saanut viestejä Ruotsissa tai jopa Suomessa asuvilta, jokainen järkevä toteaa noihin että joopajoo. Hassuin oli "Japanissa asuva saksalainen."

Ja ennenkuin joku kysyy että miksi ollenkaan tuollaisiin liityin, niin vastaus on että kuvittelin että sieltä saisi jotain käsitystä omasta haluttavuudesta. No eipä saanut. Mut että se oli se pointti kuitenkin silloin aikoinaan. Toki tuolta voisi poistuakin, mutta katsoohan noita naisten profiileita mielellään kuitenkin...

Vierailija

No mä voin kertoa. Saisit olla onnellinen jos maksettu nainen kaupan kassalla hymyilee sulle ja siitäkin joudut kyllä tolla asenteella tinkimään.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2842
Liittynyt4.9.2010

Minä henkilökohtaisesti en koe onnistuvani ja olevani onnellinen suomalaisen naisen kanssa.

Voisikohan sanoa jotenkin niin, että jos ne päättynevät kaikki aikanaan, mutta sen aikaa kuin se kestää, niin se olisi mukavaa.

Vierailija

Mä en tajua seurustelua ollenkaan. Sen yhden kerran kun olen rakastunut, niin mistään ei tullu yhtään mitään. Koko ajan vaan ajattelee yhtä ihmistä ja rupee pillittää jos ei nää muutamaan päivään.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
jepajee

No mä voin kertoa. Saisit olla onnellinen jos maksettu nainen kaupan kassalla hymyilee sulle ja siitäkin joudut kyllä tolla asenteella tinkimään.

Nio niin päästiin asiian ytimeen? Mutta MIKSI naiset kokee minyt niin satenlimnielidsenä

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat