Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013

Okei, näyttää siltä että 30 kynnyksessä oli aikas paska fiilis, sitähän kutsutaan toisella nimellä "30-kriisi" mutta kohta täytänkin 34 ja olen päässyt yli pahemmasta.

Enivei,, tuntuu että elämä ei ole vielä ohi ja fobia hyytymisestä on korvaantunut "Elämä Rockaa" fiilikseen, enkä ole eristäytynyt omaan bunkkeriin odottamaan kuolemaa.

Otsikko, "Historian Aallot" viittaa siis menneisiin aikajaksoihin, ja muistoihin esim. että mitä manauksia harrastin jotta elämä tykittäisi kun olin vielä 25.

18-25 veenä olin vasta kypsymässä, mutta sitten tuli 25- 29, jona aikana en vieläkään ollut menettänyt peliä. En koskaan uskonut että 30 tapahtuu mitään kummosempaa, mutta tapahtuipa vaan sittenkin.

No joo, ei mitään ropleemaa, asiat on alkanut menemään taas hyvään suuntaan. Sakasan 7-1 voitto sai mut shokkitilaan ja herätti mut uuteen uskoon. Se ravisteli mua melko lailla ja sai mun jumitukseen vastamyrkkyä. Mikä tahansa tapahtuma voi herättää ja valaista ihmistä. Saksalaismiehen varvas perseeseen, ja baanalle! Hehe,, :D

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Kommentit (5)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla oli kans kolmenkympin kriisi. Oli ihan semmonen olo, niinku olis pitäny aikuistua ja se ahdisti. Meni onneksi ohi.

Hämmentää.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013
Vatkain

Mulla oli kans kolmenkympin kriisi. Oli ihan semmonen olo, niinku olis pitäny aikuistua ja se ahdisti. Meni onneksi ohi.

Just noin siinä mullekin kävi. Ihan niinku olisi 30 lisäksi elänyt eläkeikää paralleelisesti.

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Mäh, ehkä 20 tienoilla oli jotain vaikeuksia. Sen jälkeen en ole vaikeuksia pitänyt kuin "välillisinä ilmentyminä". x

Hyvin polkee.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Nyt on rennompi tehdä mitä huvittaa, koska ei ole niin kireetä kuin nuorempana. Hmm. Olla siis ihan asiallinen. Jee, suurta riekuntaa*

Hyvin polkee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat