Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Tissit, perse, seksi... Että tällä osastolla nyt sitten kun on vähän taas tylsää...

Elikä. Olen useamman kerran jo ihmetellyt sitä minkä takia niin moni mies tuntuu, vaikuttaa, näyttäisi olettavan että nainen kuin nainen on lääpällään nuoltavana olemiseen. Eräs mies kertoi minulla että 80 % naisista saa klitoraalisen orgasmin ja sen vuoksi he eivät välttämättä edes halua penetraatiota, vaan mieluummin sitä suuseksiä joka kiihottaa nimenomaan klitorista. Sitten onkin aina ihme ja kumma jos ilmoittaa ettei siitä ole erikoisemmin innostunut.

Kun kerta 80 % on selkeä enemmistö, niin kaiketi voidaan puhua tavallisista ja normaaleista naisista jotka ovat ko. toiminnon perään. Herää kysymys että onko automaattisesti epänormaali ja epätavallinen, jos ei halua olla nuoltavana?

Entä sitten fellaatio? Välillä saa sellaista vaikutelmaa (netistä! ja mediasta) että tyttö kuin tyttö on tuosta noin vaan imuttamassa vaikka miten hikistä munaa aivan onnesta soikeana. Onko asian "tuhmuus" se mistä saa kiksit? Pitääkö päteä? Mikä se juttu on siinä että housuista sellaisenaan kaivettu, pesemätön elin on noin vain tungettavissa suuhun, maistui miltä maistui tai haisi miltä haisi? Humalako se on se juttu?

Kaksikin miestä on kertonut minulle että sai naiselta suuseksiä autossa. Toisessa tapauksessa mies oli juuri ajamassa autoa, ja kuulema oli auto "mutkitellut jännästi" naisen touhutessa. Toisessa tapauksessa en tiedä/muista oliko auto liikkeessä, mutta jokatapauksessa takapenkillä olivat kuulema istuneet miehen kaverit siinä samalla. Kyseinen nainen oli kuulema muutenkin kokoajan "kimpussa", eli aamulla sai herätä siihen että heitettiin jäätelöt genitaaleille että pääsee taas imemään. Mies kertoi ostaneensa lopulta naiselle hieromasauvan että sai olla itse rauhassa ja grillailla pihalla. (Varsinaisesti suhde oli kuitenkin loppunut siihen että nainen alkoi vaatimaan avioliittoa ja lapsentekoa.)

Itse kun pidän ihan tavallista (tylsä???) penetratiivistä seksiä huisin hauskana, niin ihmetyttää että miten niin kauhean moni kokee että nämä suuseksit, sauvojen kanssa touhuamiset ja öpaut kaikki muut kuin tuo perusseksi ovat kaikkein parasta. Onko heille seksiä tullut jo yliannostuksen verran, vai eikö se vaan tunnu missään?

Vai onko se nyt vaan sillä tavalla että olen normaalisuuteen kuuluu se että vaatii seksuaalisia "erikoisuuksia", mutta mikään tavallinen ei käy. Olisiko liian eläimellistä tämä penetraatio?

- Olisi tuo otsikko tietysti voinut olla "tavalliset ja normaalit ihmiset", kun kerta miehille tuntuu se nuolemaan pääseminen olevan kaikki kaikessa. Mutta kun ei täällä saa otsikoita näemmä jälkikäteen muutella... Ja kaikissa raflaavissa otsikoissahan ilmeisesti pitää olla aina "naiset" tai jotain naiseuteen viittaavaa, että kukaan kiinnostuu millään tavalla?

Sivut

Kommentit (21)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Jaa-a, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Makuasioita, sano. Enpä lähtisi tuosta enempiä ajatusrakennelmia kehittelemään mihinkään pätemisiin, tavallisuuteen/epänormaaliuteen tms. Miksi sinua vaivaa, että on olemassa erilaisia ja eri asioista pitäviä ihmisiä?

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

Inhoan suuseksiä kaikissa muodoissaan, en edes tykkää pussaamisesta niinkään.

(Naisten) tissejä ja nännejä kyllä pussaan ja lipittelen mielelläni, mutta navan alapuolelle ja kaulan yläpuolelle en mielellään mene turvan kanssa tonkimaan, enkä halua naisilta mitään sellaista myöskään.

Myös peppureikä on exit only zone meikäläiselle.

Liekö syynä jotkin tiedostamattomat lapsuuden traumat, mene ja tiedä.

Mikä juttu tää muuten oli?

Ruma sana sanotaan niinkun se on 

Rousseau

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005

Tuskin kannattaa kehitellä mitään fiksaatiota tai traumoja normaaliuden pohtimisesta. Jos normaali on kaikkien ihmisten keskiarvo, jokainen on omalla tavallaan epänormaali, eikä normaalia olekaan. Varsinkaan seksissä en lähtisi vertailemaan tai ainakaan arvottamaan mieltymyksiä.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

On ihan normaalia olla tykkäämttä jostain seksin muodosta kun tykätäkin. Tähän vaikuttavat kyllä myös ns. henkilökemiatkin. Voi tykätä jostain seksin muodosta jonkun kanssa mutta ei jonkun toisen kanssa ja silti kokea seksin täysin tyydyttäväksi.

Miten on Rousseau, onko vatsa kovin kipeä?

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

Minusta taasen ollaan nykyisellään menty jopa ehkä hieman liian pitkälle tässä antaa kaikkien kukkien kukkia seksipoliittisella linjalla.

Kyllä ne ns normaaliuden rajat on jokaisella jossakin kohtaa, mutta konsenuksen saavuttaminen tässä asiassa on kyllä kieltämättä käytännössä mahdotonta.

Itse olen, kuten ylläolevassa viestissäni viestitin, aika lailla rajoittunut mitä tulee ns seksitouhuiluun.

Peruspanemista joo (vaikka kuinka paljon), mutta pervoilua ei, joka on sitten melkein kaikki se muu kuin se ns olellinen, näin meikäläisen mielestä...

Hauskaa miittiä siihen osallistujille!

MooM
Seuraa 
Viestejä6061
Liittynyt29.6.2012
Pseudohippi

On ihan normaalia olla tykkäämttä jostain seksin muodosta kun tykätäkin. 

no ei nyt sentään ;). Tai tietysti, jos puhutaan vain joka tapauksessa aika yleisisesti harrastetuista puuhista.

Normaali on aika selvä, mutta rajoiltaan varsin epämääräinen käsite. Jos sen ajattelee tavallisen synonyyminä, joku 95 % luottamusväli on aika hyvä raja sille, mikä on tavanomaista ja mikä epätavanomaista. Sitten, jos normaalilla tarkoitetaan ei-sairaalloista tms arvolatausta, pitää olla varovaisempi.

Eli: Jos joku haluaa pitää nallepuhpukua pannessaan, ei se ihan normaalia ole, mutta ei kyllä sairastakaan. Kummallista kyllä, imho jopa koomista. Sen sijaan vaikka toisen tappaminen seksin huipennukseksi on sekä epänormaalia että sairasta.

Jos 80% tykkää ja/tai harrastaa suuseksiä, se on normaalia. Mutta prosentti ei ole niin iso, että tykkäämättömyys menisi epänormaalin puolelle edes tuossatilastollisessa mielessä, vaan on ihan tavallista, että vastaan voi tulla joku, joka ei siitä tykkää. Big deal. Ongelma siitä tulee vasta, jos se on toiselle oleellinen osa seksiä. Kuten tulee siitä nallepuvustakin ja siinä vaiheessa puhutaan fetissistä (suuseksissä ei, koska se on niin yleistä).

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005
Brainwashed

Mielenkiintoinen valinta toivottaa hauskaa miittiä tässä ketjussa .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009
Nykyihminen ei ymmärrä seksistä mitään

Mustonen käyttää käsitettä "systeemin seksuaalisuuden laki". Se tarkoittaa hänen mukaansa valtapeliä, jota suhteen halukkaampi ja haluttomampi osapuoli käyvät. Kahden henkilön välinen valtapeli johtaa tilanteeseen, jossa epätasapainossa olevien halujen aiheuttama konflikti on kohdattava.

Ja se on kohdattava.

Mustosen mielestä tämä konflikti väistetään suhteessa, joka on useamman kuin kahden henkilön välinen. Siksi hän ei kannata monisuhteita tai vapaita suhteita. Ilman kahdenkeskistä parisuhdetta ihmiset eivät nimittäin opi käsittelemään ahdistusta. Parisuhteessa tapahtuva käsittely johtaa konfliktien ratkaisuun ja kehittymiseen ihmisinä.

"Olen valmis keskustelemaan tästä vaikka nettipalstalla."

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1404524176372

Rousseau Mustosen kanssa keskustelemaan.

Eikö nykyään ole lääkkeet ahdistusten käsittelemättä jättämisiin kehitetty?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013
asdf
Brainwashed

Mielenkiintoinen valinta toivottaa hauskaa miittiä tässä ketjussa .

Pieni juonenvire siinä, kieltämättä...

En tosin kehoita ketään tekemään mitään sellaista mitä en itsekin tekisi!

Vielä kerran - pitäkää hauskaa!

Meikäläiset kohta mökille päin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Kosh

Miksi sinua vaivaa, että on olemassa erilaisia ja eri asioista pitäviä ihmisiä?

Jonkin verran vaivaa, koska tuntuu siltä että olen aina itse se erilainen ja eri asiasta pitävä ihminen kuin "kaikki" muut. Taikka sitten olen vain ottanut liian vakavasti ne äimistelyt mitä muilta saa kuulla kun havaitsevat ettei ollakaan samaa mieltä jostain asiasta joka heille on ns. itsestäänselvä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Brainwashed

Testasin lähteekö kaikki pois jos itse poistaa aloituksensa. Laitoin jossain hetken huumassa  vitsikkään otsikon, ja myöhemmin vasta tuli mieleeni että saattaa suotta hämmentää ihmisiä että mitähän matskua sieltä on poistettu (vaikkakin poistajahan olin siis minä itse).

Ei sieltä sen kummempaa kuin jotain testing testing sdfahkjfdah dfjsahdf -tyyppistä.

Mikähän noissa otsikoissa sitten lie ettei niitä saa muutella, eikä poistaakaan.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
jussipussi
Nykyihminen ei ymmärrä seksistä mitään

Mustonen käyttää käsitettä "systeemin seksuaalisuuden laki". Se tarkoittaa hänen mukaansa valtapeliä, jota suhteen halukkaampi ja haluttomampi osapuoli käyvät. Kahden henkilön välinen valtapeli johtaa tilanteeseen, jossa epätasapainossa olevien halujen aiheuttama konflikti on kohdattava.

Ja se on kohdattava.

Mustosen mielestä tämä konflikti väistetään suhteessa, joka on useamman kuin kahden henkilön välinen. Siksi hän ei kannata monisuhteita tai vapaita suhteita. Ilman kahdenkeskistä parisuhdetta ihmiset eivät nimittäin opi käsittelemään ahdistusta. Parisuhteessa tapahtuva käsittely johtaa konfliktien ratkaisuun ja kehittymiseen ihmisinä.

"Olen valmis keskustelemaan tästä vaikka nettipalstalla."

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1404524176372

Rousseau Mustosen kanssa keskustelemaan.

Eikö nykyään ole lääkkeet ahdistusten käsittelemättä jättämisiin kehitetty?

Seksihän juurikin on yksi luonnonmukainen lääke ahdistukseen. Onnistuneen session jälkeen olo voi olla hyvinkin autuaallinen. Mutta siinäpä se vitsi omalla kohdallani piileekin, että on aivan liian ahdistavaa joutua etsimään aina vain uusi ja taas uusi partneri seksin kokemiseen, mikäli vastaan osuu vain niitä yksilöitä joilla on vankat esteet varsinaiselle kumppanuudelle.

Itse näen seksin harrastuksena tai parhaassa tapauksessa henkisenä kokemuksena. Jälkimmäinen ei välttämättä edellytä pitkää parisuhdetta tai valtavaa rakkautta kumppania kohtaan, mutta ei siinä ihan käyttöesineenäkään voi toista osapuolta mieltää, tai ajatella olevansa itse moinen esine. Jonkinlaiset perusedellytykset molemminpuolisesta kunnioittamisesta tulee olla. Mutta mikäli osapuolilla on syviä pettymyksiä rakkauselämässään ja he ovat päättäneet olla "antamatta koskaan täysin itseään kenellekään" ei synny sellaista avointa ja harmonista ilmapiiriä missä seksi voi henkistyä.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Kaksikin miestä on kertonut minulle että sai naiselta suuseksiä autossa. Toisessa tapauksessa mies oli juuri ajamassa autoa, ja kuulema oli auto "mutkitellut jännästi" naisen touhutessa. Toisessa tapauksessa en tiedä/muista oliko auto liikkeessä, mutta jokatapauksessa takapenkillä olivat kuulema istuneet miehen kaverit siinä samalla. Kyseinen nainen oli kuulema muutenkin kokoajan "kimpussa", eli aamulla sai herätä siihen että heitettiin jäätelöt genitaaleille että pääsee taas imemään. Mies kertoi ostaneensa lopulta naiselle hieromasauvan että sai olla itse rauhassa ja grillailla pihalla. (Varsinaisesti suhde oli kuitenkin loppunut siihen että nainen alkoi vaatimaan avioliittoa ja lapsentekoa.)
Tuollaisia kertovat voivat myös suoltaa fiktiota joko liioitellakseen naismenestystään tai testatakseen vastaanottajan reaktiota mahdollisiin toiveisiinsa/fantasioihinsa. Auton mutkittelujuttu ainakin kuulostaa monesti kuullulta.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

John Irwing kirjoitti Garpin maailma kirjaansa urbaanilegendan jossa käy huonosti kun autossa harrastetaan fellaatiota - toinen auto rysäyttää perään...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat