Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt16.5.2014

Tietääkö kukaan sellaista näppäimistöä josta ei kuluisi kirjaimen ajan saatossa pois, olisivat esim. syvennyksssä, tai jonkin pinnoitteen alla, kirjaimet  a, e, t, s, ovat hätää kärsimässä.

Mitään tarroja en ala laittelemaan, näppäimet on hieman kuppimaiset joten ei onnistu muuhun kuin läppäriin.

Kommentit (6)

Lippispoju
Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt16.5.2014

Ei tainnut olla kellään tietoo, no ei se mitään tilasin netistä uuden, en tiedä pysyykö siinäkään kirjaimet kuin pari kolme vuotta, on niin paljon käyttöö ettei vaan kestä, muija tekee etäduunia kotona eikä se viitti läppäriä siinä hommassa käyttää.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11832
Liittynyt16.3.2005

Minä muistelen joskus hurjassa lapsuudessani nähneeni kirjoituskoneen, jonka näppylöissä ei ollut minkäälaisia merkkejä. Kaikki näppylät olivat tasaisen harmaita. Noita käytettiin kymmensormijärjelmää harjoiteltaessa.

Eikä muuten kulu merkit pois.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9112
Liittynyt18.8.2008
Lippispoju

Ei tainnut olla kellään tietoo, no ei se mitään tilasin netistä uuden, en tiedä pysyykö siinäkään kirjaimet kuin pari kolme vuotta, on niin paljon käyttöö ettei vaan kestä, muija tekee etäduunia kotona eikä se viitti läppäriä siinä hommassa käyttää.

Omistan aika vanha näppiksen. Näkyy olevan Microsof:n tuote Mistä lie olen sen löytänyt, Ostaneeni en muista. Lisäksi on kiinni Applen tuotteessa.

Siinä ovat merkit näppäimen vasemmassa yläkulmassa ja se näyttää hiukan kulumista hidastaneen. A:stkin on mennyt vasta jalat.

Lippispoju
Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt16.5.2014

Vasemmassa yläkulmassa on minunkin näppäimistössä mutta on silti kulahtaneet MS tuote on minunkin.

Muijan läppärissä millä nytkin veivaan on muutama näppäin, ettei ole mitään merkkiä, näihinkin voi kuulemma näppäimistön vaihtaa, 50-100 €.

Tietäis vaan mistä saa tilattua ja kuka vaihtaa itse en ala purkamaan.

Lippispoju
Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt16.5.2014

Kerronpahan,että nyt on uusi näppäimistö, huippuohut, valkeat napit, muutoin on hopean värinen ei muuten rasita simiä, hyvät on liukuesteet pohjassa ei liu.

Lienee hyvä investointi. 

P.S sanomattakin lienee selvää, että on langaton.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat