Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

http://www.xrite.com/custom_page.aspx?pageid=77&lang=en

Värisävyjen erottelukykyä koetteleva testi. Ajattelin aluksi että tulen epäonnistumaan täydellisesti, olen ajatellut että koska en tunnista arkielämässä kaikkiavärisävyjä kunnolla, niin värinäköni ei varmaan ole kovin ihmeellinen. Yllätyksekseni sainkin 0 pistettä, mikä on paras. Tehkääpä tekin. Haluan tietää onko 0 pistettä selviö, siis normaali tulos, jos ei ole jotain vialla. Siis kyllähän minä tuohon aikaa käytin enkä ollut yhtään varma lopetusnappia painaessani että onko ne ollenkaan oikein.

くそっ!

Kommentit (7)

kytoann
Seuraa 
Viestejä1915
Liittynyt16.3.2005

7. Aika nopeasti tein, enemmän aikaa käyttämällä olisi mennyt paremmin, ehkä.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28272
Liittynyt16.3.2005

Tuo on ovela testi. Se näyttää mahdottomalta, mutta kun aikansa klikkailee, saa värit kohdilleen. Tein sen joskus virheettömästi, mutta nyt hellekauden huonosti nukuttujen öiden jälkeen en jaksa keskittyä tarkkaa näköä vaativiin toimiin. Tuo testi mittaa silmän lisäksi tietokoneen ja näytön värikalibrointia. Jos ne ovat pielessä, niin kuin usein asian laita on, virheetön tulos voi olla mahdoton.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Sain 39. En kyllä jaksanut loputtomasti keskittyä nysväämän ja läppärini näytön sävyntoisto on aivan hanurista mutta toisaalta minulla on värinäössä heikkoutta joten varmaankin nuo selvemmät äärilaitojen piikit selittynevät sillä. Osunevat tyypillisiin kohtiin spektriä.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat