Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008

Olisko seksiterapeutilla nyt reality checkin paikka?
Tuo akkahan on täysi tampio. 

http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2014080518541482_qs.shtml

Miksi vaimoni käy Kuuban lomilla yksin?
Tiistai 5.8.2014 klo 10.25  

Vaimoni lomailee vähintään kerran vuodessa kavereidensa kanssa Kuubassa. On selvää, että minä en ole tervetullut matkalle mukaan.

(COLOURBOX)

Vaimoni harrastaa salsaa ja tanssii sitä Kuubassakin, ja minulle tanssi on vieras laji. Vaimollani tuntuu olevan Kuubassa aina tosi hauskaa. Silloin tällöin näen kuvia, joissa vaimoni näyttää viihtyvän hyvin paikallisten nuorten tanssijamiesten seurassa. Olen mustasukkainen. Miksi vaimoni haluaa käydä toistuvasti Kuubassa yksin? Onko hänellä siellä paikallinen poikaystävä? Miksi minusta tuntuu erityisen pahalta ajatus siitä, että poikaystävä olisi musta?

Päivi Ahopelto, naistentautien erikoissairaanhoitaja, kätilö, seksuaaliterapeutti, Dextra:

Vaimosi on löytänyt iloa tuovan harrastuksen. Tanssi sopii ihan kaikille ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta. Tunnet selvästi itsesi jostain syystä riittämättömäksi ja epävarmaksi. Ruokit tunnetta katsomalla matkakuvia ja lisäät vielä tuskaasi kuvittelemalla vaimollesi mustan, nuoren poikaystävän. Se voi liittyä myyttiin, jonka mukaan musta mies on vahva rakastaja. Sitä, onko vaimollasi Kuubassa rakastaja, ei voi kukaan tietää. Miksi et puhu vaimosi kanssa epävarmuudestasi ja huolestasi? Puhuminen auttaa. Yksin pohtiminen vääristää asioita ja suurentaa niitä mielessäsi. Ja miksi arvelet, ettet olisi tervetullut matkalle mukaan? Oletko kysynyt? Kerro, että vaimosi on tärkeä sinulle ja pelkäät menettäväsi häne

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

Kommentit (11)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Mitäs ihmettä mahdat tarkoittaa? Tuohan on tyypillinen vastaus (joita noilla apupalstoilla jaetaan) jossa pyritään antamaan positiivinen kuva ja olemaan loukkaamatta ketään. Aivan samoin jos joku nuori poika kysyy että onko pieni kikkeli ongelma, niin ei sillekään sanota että kyllä se on, sun ei auta kuin tappaa itsesi tai ryhtyä eunukiksi, vaan nimenomaan jaaritellaan tuollaista tyhjänpäiväistä (amerikkalaista) positiivista paskaa josta tulee joillekin idiooteille (amerikkalaisille) hyvä olo vaikka sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008

Mutta kun todellisuus on se minkä kanssa pitää oppia elämään. Siis aivan varmana toiki muija käy siellä panemassa. Jätkän luulot ja uskomukset on ihan aiheellisia eikä mitään vitun sen ite kehittelemiä komplekseja. Sillä on täysin terve itsetunto ja realismin taju. Miksi tuo terapeutti puhuu paskaa?

Miks ei sano suoraan heti että jos homma epäilyttää ja ahdistaa niin ei muuta kuin kissa pöydälle ja todellisuuden kohtaaminen eikä mikään vitun hyssyttely.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8626
Liittynyt16.3.2005

Tuollaiset kysymykset pitäisi lähettää Suomi24-foorumin asianmukaiseen käsittelyyn. Vastaukset tulisivat reaalimaailmasta.

Esimerkiksi. "Vaimosi panettaa koko vuoden kiintiön kerralla kuntoon. Ole onnellinen, ettei joka kuukausi käy vuoden kiintiötä hakemassa."

Taidan siirtää tuon aloituksen kysymyksen lainauksena Suolisto24-käsittelyyn. Kokeillaan millaisia vastauksia tulee.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Paul M

Tuollaiset kysymykset pitäisi lähettää Suomi24-foorumin asianmukaiseen käsittelyyn. Vastaukset tulisivat reaalimaailmasta.

Esimerkiksi. "Vaimosi panettaa koko vuoden kiintiön kerralla kuntoon. Ole onnellinen, ettei joka kuukausi käy vuoden kiintiötä hakemassa."

Taidan siirtää tuon aloituksen kysymyksen lainauksena Suolisto24-käsittelyyn. Kokeillaan millaisia vastauksia tulee.

Eipäs ruveta oikomaan.

Sinä olet nyt ymmärtnyt kysymyksen väärin. 
Ei tässä kysytty paniko se muija siellä vaan sitä, että miksi ammatti-ihminen puhuu täyttä paskaa?

Mutta suoliston vastaukset tietysti myös kiinnostaa.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

En ole kovin sosiaalinen saatika sillä kentällä taitava, mutta olen ymmärtänyt että poikkeuksetta on tapana että ihmisten välisessä kommunikaatiossa jauhetaan paskaa suurimman osan ajasta. Naapureita moikataan vaikka niitä tekis mieli vetää kirveellä ohimoon. Miehet kertoo rakastavansa vaimoaan vaikka samalla kuolaavat työpaikan kesätytön persettä ja vihaavat akkansa selluliitteja. Et sinä Jerry sano pomollesikaan mitä siitä ajattelet vaan nuolet sen persettä 8 tuntia päivässä. Miksi kyselet tyhmiä?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8626
Liittynyt16.3.2005
Jerry Cotton
Paul M

Eipäs ruveta oikomaan.

Sinä olet nyt ymmärtnyt kysymyksen väärin. 
Ei tässä kysytty paniko se muija siellä vaan sitä, että miksi ammatti-ihminen puhuu täyttä paskaa?

Mutta suoliston vastaukset tietysti myös kiinnostaa.

Ei vaan ratkaisin alkuperäisen ongelman heti. Ei tuollaisia asioita kysellä terapeuteilta. Kaverit ovat kullan arvoisia näissä jutuissa. Olisi pitänyt kertoa kantabaarissa jollekin jotta kun eukko menee sinne ja mitähän se siellä sitten touhuaa. Kantabaarin ystävät kertoisivat sitten suoraan oikeat vastaukset. Jotta ei se siellä mitään touhua. Ne mokkanahkaiset siellä hääräävät ja touhuavat sen naisen puolesta.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Iltalehdessä julkaistu kysymys on laadittu kieli poskessa ja sen myös vastaaja on huomannut. Vastaus tavoittelee neutraalia ympäripyöreyttä, josta kuitenkin voi rivien välistä havaita ironiaa.

Kuinka itse olisit kysymykseen vastannut, Jerry?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10169
Liittynyt20.1.2013

En pitäisi mahdottomana sellaistakaan, että kysymyksen ja vastauksen olisi toteuttanut yksi ja sama henkilö.

Aidon idioottimaiseen kysymykseen vastaaminen tosissaan ja sellaisen julkaiseminen olisi sekin idioottimaista, mutta kun sama henkilö tekee kysymyksen johon itse vastaa, niin jutusta tulee ehkä jonkun mielestä hyväkin vitsi.

Aidot idiootit eivät kuitenkaan tajua vitsiksi.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Nobelaner

En ole kovin sosiaalinen saatika sillä kentällä taitava, mutta olen ymmärtänyt että poikkeuksetta on tapana että ihmisten välisessä kommunikaatiossa jauhetaan paskaa suurimman osan ajasta. Naapureita moikataan vaikka niitä tekis mieli vetää kirveellä ohimoon. Miehet kertoo rakastavansa vaimoaan vaikka samalla kuolaavat työpaikan kesätytön persettä ja vihaavat akkansa selluliitteja. Et sinä Jerry sano pomollesikaan mitä siitä ajattelet vaan nuolet sen persettä 8 tuntia päivässä. Miksi kyselet tyhmiä?

Kyllä mä olen sanonnu pomolleniki mitä mä ajattelen aika rehelliseen sävyyn kuitenkaan välejä polttamatta. Rakastan oikeasti myöskin vaimoani vaikka katselenkin perseitä ja vaimo vois hiukan laihduttaa myöskin. Mulla ei nyt kuitenkaan ole pomoa eikä mua ole koskaan päästy perseennuolennasta syyttämään. Mun motto on aina ollu, vaimon persettä nuolen, muitten en. Itseasiassa oma myyntivaltti työelämässä on muodostunut juuri siitä että olen uskomattoman rehellinen ja että sanon niinkuin asiat on, en niinkuin joku toivoo kuulevansa. Hyvästä työstä tietenkin on saannut kuulla totuuden myöskin pomo.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Sepi

Iltalehdessä julkaistu kysymys on laadittu kieli poskessa ja sen myös vastaaja on huomannut. Vastaus tavoittelee neutraalia ympäripyöreyttä, josta kuitenkin voi rivien välistä havaita ironiaa.

Kuinka itse olisit kysymykseen vastannut, Jerry?

Sama tuli mieleen. Kysymys oli melko varmasti laadittu kieli poskessa ja todennäköisesti vastaaja myös sen on ymmärtänyt. En kuitenkaan usko että vastaaja on sama henkilö kuin kysyjä.
Mutta kysymys kuitenkin on poiminta jostain. Eli joku on pominut kysymyksen ja tehnyt päätöksen että tähän vastataan vaikka se olisikin keksitty. Onko tuo kysymyksen pomija sitten tuo seksiterapeutti vaiko joku toimittaja ei linee merkitystä, koska kuitenkin vastattavaksi on nimenomaan valittu provosoiva kliseinen kysymymys missää toteutuu kaikki myytit kerralla.

Julkinen vastaus on aina kuitenkin julkinen vastaus.
Ite olisin jättänyt nuo kysyjän oletetun itsetunto-ongelman analysoimiset veke ja keskittynyt realistisesti kohtaamaan totuuden (oli se sitten mikä hyvänsä). Mikäs sen helpottavampaa kuin oikea tieto siitä että ei se siellä ole nassinut, mitä ei tietenkään voi tietää jos nainen on paatunut valehtelija, mutta turha siitä on alkaa aivopesemään ja syyllistämään miestä muka olemattomista komplekseista. Itseasiassa varmaan toi seksiterapeuttikin käy vähän "sambaamassa" ukoltaan salaa sen verta akkamainen vastus oli.

tuomol
Seuraa 
Viestejä220
Liittynyt21.11.2007
Brainwashed

En pitäisi mahdottomana sellaistakaan, että kysymyksen ja vastauksen olisi toteuttanut yksi ja sama henkilö.

Aidon idioottimaiseen kysymykseen vastaaminen tosissaan ja sellaisen julkaiseminen olisi sekin idioottimaista, mutta kun sama henkilö tekee kysymyksen johon itse vastaa, niin jutusta tulee ehkä jonkun mielestä hyväkin vitsi.

Aidot idiootit eivät kuitenkaan tajua vitsiksi.

Minä jopa pitäisin täysin varmana, että kysymys on toimituksen tekemä. Jo prekambrisella paperimediakaudella oli käytäntönä, että kysymys-vastauspalstoja jatkuvasti tekohengitettiin toimituksesta käsin. Kukaan ei todellakaan oikeasti ole niin tampio, että kyselee moista tosissaan jostain julkiselta keskustelupalstalta. Pikkuisen vielä tyylianalyysiä: harvoin tuollaiset "jännittävät" kysymykset on kirjoitettu selvästi ammattikirjoittajan kynällä. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat