Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Kui siin eesti kodanikud ka vahepeal viibivad, või need kes siin osalevad oma show'ga soome keeles. See on teile mõeldud, lugemiseks ja aru saamiseks, et ma jälgin eesti asja, keele ja õppe suhtes eri eesti portaalides ja mul tekib tunne et ma ei räägi enam eestlastega, vaid kõik eestlased kes veel eesti keelt räägivad ja kirjutavad on kolinud eestist minema. Näiteks kirjavead ja mingid slang-eestikeele-sõnad, mis minule võõrad on, et kas te olete kindlad et need mulle ja teistele põliseestlastele need arusaadavadki on?? Delfi, Rate jne. on neid täis ja teie sorav keeleoskus on täiesti nullilähedane.

Heiki

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Kommentit (7)

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008

Mikäs sun tarinas on deep purpose?

Oot eestiläinen ja ilmeisesti suomalainenkin?
Ootko syntyny eestissä ja asut nyt suomessa vai miten?

Suomi ja eesti kaks kieltä jotka kuulostaa korvaan niin samanlaisilta, mutta on kuitenki niin erilaisia. Ite ihmettelen sitä että millä perusteella unkari on meidän "sukulaiskansa ja kieli" vaikka eesti olis jotenki lähempänäki monin tavoin.

Oot tainnu ottaa hiukka nabanderia kun tulee melkosen "diippiä shittiä" just nyt.

Vaan kerro tarinas jos se mielyttää ja älä kerro jos haluat pitää omanasi.

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Omanani kun autoriteettihan muuten siirtyy vammaisille samastujille asti ja pippuri katoaa tosta poies ;)

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Olin Itellalla työssä ja Virolaisten kanssa touhusin. Mukavia ihmisiä oli ainakin ne. Kieli on aina ihan hauskaa kuunneltavaa.

Hyvin polkee.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5531
Liittynyt26.3.2005

Tere. Alguseks, ma olen täiesti soomlane, Soomes syndinud jne. Saan aga hakkama (mitte hästi aga siiski) ka Eesti keeles (ei ole elanud Eestis, olen seda öppinud töö kaudu). Olen ka paar Eesti astronoomia raamatud lugenud (ja näiteks köik Burrougsi Eesti keele tölgitud Tarzanid + paljud Miki Hiired jne).   Mul on tunne, et ka Eestis loetagse neid lehegylgi. Ma olen siin Tiede-foorumil viibinyd midagi 15 aastat. Ei ole siiski näinud yhtgi eestikeelist kommenti. Aga miks? Nad kindlasti saavad aru ka Soome keelest.

Nagu oled näinud siis ma peamiselt kirjutan astronoomiast, kosmoloogiast, kvantfyysikast, relatiivsusteooriast jne. Oleks tore kunagi ka Eesti (eestikeelsed) kommentid kuulda (Eesti keel on huvitav ja kohati väga naljakas).

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11832
Liittynyt16.3.2005

Minulla on käämijöinä ja koneistajina pari työkaveria. Toiseksi paras on eestiläinen, paras on tietysti suomalainen, koska hän on tyttöihminen, joka yllätys, yllätys, ymmärtää suunsoittoa.

Tärkeintä tietysti on se, että iga oskab purustada treipinkin ja puurmasiinan ja freesimasiinan terat ja laagrit ainakin kolmella kielellä. Eikä sorvin laakereillakaan ole meidän firmassa mitään yhtä ainoaa oikeaa nimeä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Ma olin tööl, Itella ja eestlaste kõike ja. Toredaid inimesi, vähemalt nad olid. Keel on alati päris lõbus kuulata.

Koitin käännösohjelmaa.

Hyvin polkee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat