Seuraa 
Viestejä9
Liittynyt27.11.2013

Vastaus: se, että sanoo nykyihmistä Lesbo sapiensiksi.

Kommentit (14)

JPI
Seuraa 
Viestejä24837
Liittynyt5.12.2012

Miksi pistorasia on aina naaras ja pistoke uros? Eikö tasa-arvon nimissä pitäisi olla pistorasioita, joissa olisi urosliitin ja pistoke olisi naaras?

3³+4³+5³=6³

MooM
Seuraa 
Viestejä6067
Liittynyt29.6.2012
JPI

Miksi pistorasia on aina naaras ja pistoke uros? Eikö tasa-arvon nimissä pitäisi olla pistorasioita, joissa olisi urosliitin ja pistoke olisi naaras?

Kuulostaapa turvalliselta ratkaisulta...

Paul M
Seuraa 
Viestejä8613
Liittynyt16.3.2005

Törkeätä on käyttää urosta ja naarasta. Pitäisi puhua henkolo- ja henkaluyksiköistä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Koska naisilla hyvin tavanomainen seksifantasia sisältää kohtauksen jossa mies raiskaa naisen, niin ehkäpä kiihkofeminismin huippu olisi oikeasti kiihottua ja saada orgasmi fantasiasta jossa nainen raiskaa miehen?

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005
-:)lauri

Ja Henri sapiens sitten kiihkomiesasian huippu?

... ja Homo ATM olisi parisuhdemarkkinoiden väliinputoajan prototyyppi?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Rousseau

Koska naisilla hyvin tavanomainen seksifantasia sisältää kohtauksen jossa mies raiskaa naisen, niin ehkäpä kiihkofeminismin huippu olisi oikeasti kiihottua ja saada orgasmi fantasiasta jossa nainen raiskaa miehen?

True. Itse fantasioin tuollaista. Minut saa tulla raiskaamaan!

くそっ!

Vomies
Seuraa 
Viestejä2497
Liittynyt4.9.2010

Kaverin muija 25v, jätti kaverini minun takia, en tehnyt mitään, olin oma itseni. Risteily oli varattu aikaisemmin, kaveri ei ottanut tätä muijaa mukaan, otti tyttärensä. Kaveri puhui unissaan, xxx. Tytär sanoi, mitä sinä iskä sekoilet, ei xxx ole täällä.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat