Seuraa 
Viestejä1112
Liittynyt24.2.2011

Hei, olen karahka. Mikä sinun nimesi on? Sää on ollut tänään täällä sateinen, mutta entäs sielläpäin missä asut?

Sivut

Kommentit (273)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hei. Minä olen Vatkain. Täällä Oulussa ei ole tänään satanut, paitsi pari harvaa pisaraa tuli. Sade kesti alle 5 min. Harmaita pilviä on kyllä taivaalla liikkunut, mutta välillä aurinkokin on päässyt pilkahtamaan.

Mitä olette hommailleet? Minä nukuin taas liian myöhään, mutta tein silti ahkerasti kouluhommia. Nyt on iltaruoka (= pakastepizza) uunissa ja tunnin päästä alkaa tv:ssä Sinkkuelämää. Eli hömppää.

Hämmentää.

karahka
Seuraa 
Viestejä1112
Liittynyt24.2.2011

Hei, olen tällainen vähän hiljaisempi tyyppi ja huono keskustelemaan ihmisten kanssa, joten ei tarvitse välittää vaikka vastailisin vähän harvakseltaan. Alkoikin mieleni tekemään pitsaa... mutta siinä on juustoa(=maitotuotteita) ja itse olen ryhtymässä kasvissyöjäksi.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Vehtä mutta en ole isommin kastunut. Kävin metsästään vähän umpiakselia takapyörän sauvaksi, mutta en sitten sopivaa kierretankoakaan ostanut K-raudasta. Vaikutti, että menee solmuun. Kirpiksen jätevanteissa oli järjeistäin ihan kieroja. 10e lappua vaan oli. hoho. viddu ne pyörätkin tutkin niitäkin ja hyvä kun renkaat pyöri, satasen 160e lappua vehkereissä. jee.

Hyvin polkee.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ensin hellettä kaks kuukautta pötköön ettei ole voinut muuta kuin tehdä kuolemaa hikituskissaan, sitten se loppuu ja alkaa viikkojen yhtämittainen sade samalla kun pimenee. Sateiden loppuessa onkin varmaan joulukuu ja menee pakkaselle. 

Oli tarkotus tehdä pihatöitäkin tänä vuonna mutta ei sitten vissiin. 

Mutta aatelkaapa kuinka hyvä kohde sää on valittaa. Kukaan ei voi loukkaantua. Sää ei ole kenenkään syytä. 

くそっ!

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Erä 1:

vanhemmat 2 - lasten oksennustauti 1

Yllättävä tyyny-yrjö oli pieni takaisku, mutta pyykkikorissa on vielä tilaa, puhtaita lakanoita jäljellä ja molemmat lapset on sittenkin saatu takaisin nukkumaan. Yön ensimmäinen puoliaika osoittaa toistaiseksi vanhempien lievää hallintaa, mutta oksennustaudin vaarallisia vastaiskuja on vielä odotettavissa. Peliaikaa on jäljellä, eikä mitään ole vielä ratkaistu.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

karahka
Seuraa 
Viestejä1112
Liittynyt24.2.2011
slam

Bathory - born for burning (vähintääkin tähän päivään)

Oli kyllä hytvä kappale vähän rankempaa rokkia siinä. Yölläkin kyllä heräsin joskus puoli yhden maissa, mutta nyt sitten vasta nousin ylös asti. Hyvää huomenta kaikille!

Karahka

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mää kävin koululla syömässä kun piti kirjastossa istua vapaakappaleita tutkimassa. Niitä ei saa viiä kirjastosta pois. Mutta enivei, oli hyviä lohimurekepihvejä, hyvää vihreää limakastiketta ja potutkin oli lämpimiä. Olin vallan hämmästynyt ja iloisesti yllättynyt.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat