Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt15.7.2014

Valo, ylönen ja yrjänä ja anttila ovat airi nurmen tekemiä jawalla johon airi laittoi thaimaalaisen levarin kiinni ja kuvasi joitain ruutanan miehiä.
Sen jälkeen airi vei levarin töihin finlaysonille jossa oli koneen hoitajana ja otti siihen lisäksi koneesta kuvan. Kun finlaysonin cotton tulee valtavilta pelloilta siinä on samanlainen Levy kuin nyt katoilla kasvinestoa levittämässä. Se on ohjelmoitua kasvinestoa estoa joka sallii vain cottonin kasvun.
Se tulee ulos vielä tehtaalla koneesta ja siitä muodostuu myös esim. Anttila. Sen tallenteen lisäksi airilla oli siis kasvinestoa estoa tuubissa jota voi ohjelmoida ja airilla oli kotona linkkiasema Johon tuubi sopi. Näin airi lähetti anttilaa. Airi laittoi anttilaa puhemieheksi nokalle 20 vuotta sitten ja lähetti sen jälkeen ylösen valon ja yrjänän. Mun biisit olivat valmiina keikoille ja nyt niitä esittää ne airin lähettämät kuvat ja niillä Soi takana vain mun keikka taustat.
Airi toimii laosissa tv yhtiössä ja lähettää sieltä. Siihen kuuluvat myös Burma ja kamputsea. Anttila esim muodostuu Himalayan vuoden lumirajan yläpuolisesta ilmastosta tv taajuudella. Kaikki tämä tapahtuu nyt ilman niiden maiden mitään edustusta suomessa. Pelkkää lähetystä aasiasta.
Aivan samoin kuin muut nämä lähetykset eivät Ole suomessa näkyvissä koko ajan vaan vain silloin kun on tarpeen ja ne ilmestyvät silloin ilmasta esiin.
Vain soundi ja niiden netti sivut väittävät niiden kuvien olevan säveltäjiä ja soundi tehdään laosissa niiden sivujen osalta missä niiden lähetys esiintyy koska se on siihen sopivaa paperia yksin. Olen yhä valmis keikoille

Kommentit (1)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

En tiedä tarvitseeko tuota kolmikkoa yhdistää pyhäksi(yhdeksi) kolmannen pyörän keskinkertaisuudeksi tai vaikutteiden ominaispesäkkeiksi. Valohan noista on kauhein aivotiehyeistään ammentaja ja sätkynukke. Eihän näin itsekullekkaan käy. Never. 

Hyvin polkee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat