Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt10.7.2014

Mulla on semmonen oma filosofia, kun "law of earning and deserving", se käsittelee elämää kulttuurievoluution ja luonnon evoluution, historian vinkkelistä jatkumona, eikä sen mukaan säkää tai kohtaloa jne ole, kuin vain ihmisen itsekekseisenä katsontakantana (huom elämän jatkumo). Elämän moraalisuuteen se ei myöskään ota kantaa (moraali on aika kulttuurisidonnainen vaikka samoja prinsiippejä löytyykin eri kulttuureista ja kaikki nyt varmaan sen verta lukee uutisia ettei "hyvyys" ole mikään varsinainen vakio maailmassa tai ymmärtänette mitä tarkoitan.) Eli, kaikki mitä ihmisillä on, sinulla, sinun sukupuolella, kansakunnalla, rodulla jne, on täysin ansaittua, ne on ansaittu, tiedolla, taidolla, voimalla, vallalla ja tekemällä, vaikuttamalla ympäristöön ja käyttämällä ympäristöä hyväksi. Law of earning and deserving käsittelee planeettamme ihmissivilisaationa kokonaisuutena ja samaan aikaan myös pienemmissä osissa (yllämainittu) aina yksilöön asti. HUOM, luonnossa ei esiinny säkää, vaan kaikki toimii luonnonlakien mukaan (Vaikka elämä vaikuttaakin hemmetin sekamelskalta), biologiaan perustuvat olennot myöskin toimivat luonnon määräämällä tavalla. Aistit vastaan ottavat ärsykkeitä jotka vaikuttavat hormonituoantoon aivoissa ja hormonit vaikuttavat käytökseen. Ihminen voi olla sokea tälle laille. Tämä "law of earning and deserving" on sokea luonnon toimintamalli ja mielestäni sen pitäisi opettaa ihmisiä ottamaan enemmän vastuuta lyhyellä ja pidemmälllä aikavälillä elämästä tavallaan opettaa mikä elämässä on oikeesti tärkeetä ja ne määräävät asiat. Tavallaan jos näitä asioita elämästä puuttuu, tulet häviämään oli sun tahto mitä tahansa.

tätä mä oon täs mietiskelly.. emt onko se totta kokonaan. olis kiva jos jollaki olis jotain diippii sanottavaa 

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat