Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt10.7.2014

Mä tiedän että te ette oo mun terapeutteja.. mutta ehkä tästä on jotain apua, katsokaas kun, mä oon tässä 27 vuoden aikana ymmärtänyt naisista sen, että niitä ei kiinnosta kun miehet jotka käy töissä, siis normin mukaisia naisia, jos olet sairas tai jotain et seurustella saa (seksiä kyllä välillä no problem).. ainakaan mä en oo vielä löytänyt, eikä sairauden piinaavat tuttavanikaan joita on muutama. Syinä on; et oo "normaali", liian vähä rahaa jne jne.. tämmösiä perus juttuja mitä bitsit latelee, todella jopa suoraan päin näköä. En ole ruma tai läski tai osaisi pukeutua tai olisi mitenkään erityisen sivistymätön tai k-pää tai mitään semmoista. Mitä enemmän tulee ikää sitä vakuutteneemmaksi tuun siitä, että parisuhde perustuu lähinnä miehen (Ehkä joskus naisen) sosioekonomisesta statuksesta suoraan tai epäsuoraan hyötyyn. Siis minkä juopon tai nistin kans en edes suostuisi seurustelemaan ikinä, koska en itse semmoinen ole. Olen parantunut n 50% tässä ajan saatossa.. ja oon ihan näillä näpyttimillä terve vuosi ehkä vielä. Sairauteni oli psyykkinen ja se esti päivähommat vuosiksi. mutta siis se mun kysymys on, että sitten kun tässä tervehdyn kokonaan mikä on ihan ilmiselvää, että niin tulee käymään. Miksi, mun pitäis enää huolia ite ketään.. ei parisuhde ole mikään ihminen ihmiselle juttu näköjään vaan joku hyötyjuttu. Miksen vaan tienaisi omaa rahaa, antaisi bitseille pippeliä suuhun ja lähtisi vetään ejakulaation jälkeen, etsisi uuden uhrin jne.. Tämmöisessä hommassa olisi/on mun elämänpolun vinkkelistä enemmän järkeä kun etsiä parisuhdetta.. En tarvi läheisyyttä muuta kun kerran kk seksiä tyyliin. En tarvi mitään "rakkautta" joka on lähinnä lisääntymiseen tehty kemikaali tietääkseni ainakin. Enkä mitään semmoista. En vihaa naisia, mutta en todellakaan arvostakaan.. jos naisten mielestä niitten rakkaus ansaitaan.. niin millä naiset ansaitsee mun rakkauden? Musta tuntuu että ei tässä elämässä millään, koska bitsit näytti jo karvansa ne n. 20-25 muijaa ei oo mitään sattumaa enää. Vai onko mulla jotenki ihan vääristynyt maailmankuva? Kuuntelen paljo rap-musiikkia tai tutustunut genreen paljon.. siellä on paljon pahaa puhetta naisista. Luulin joskus, että se on seksismiä ja sovinismia, mutta sitte musta tuli kans aikunen ja tajusin, että ne on vissii oikeessa. 

Big L - no endz no skinz

haluisin vaan mielenrauhan tästä asiasta.

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat