Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mistä johtuu että naiset eivät ole oma-aloitteellisia. Lähinä jos niiden kanssa juttelee, niin ne rupeaa keksimään kaikelaista päänmenoa. Mutta muuten ei tuu ehdotuksia mistään järkevästä. 

Minulla tälläinen nainen kaverina. oon jokus aikaisemminkin kertonut palstalla.  1.5 vuotta olen tuntenut kyseisen naikkosen. 6 kuukauteen en jaksanut yhteyksiä pitää kun en tajunnut ajatusten juoksusta mitään. 

onko enemmän yksilöllisistä systä johtuvaa vai niiden naisten jotain omaa kulttuuria?.   Nyt kaikki palstan sosiologit ja psykologit voisivat kertoa mielipiteensä.  Biologisista eroistahan yhteiskunnassa vaijetaan koska poliittiset tahot eivät hekään voi luonnonvoimille mitään.  Esim taloushan ei ole luonnonlaki ja se on jo suomesta tuhottu. jne. 

Sivut

Kommentit (39)

Emp3
Seuraa 
Viestejä46
Liittynyt21.8.2014

Joo naiset ei ehdota mitään järkevää, kuten mennäks teille nyt heti petiin. Naiset on järjenjuoksussaan muutenkin ihan käsittämättömiä, koska tiäremiäs ei niiden jutuist tajuu mitään. Eikä ne tiäriksen. On ne naiset kummii. Naisissa on sellainen biologinen ominaisuus, et ei niitä miehet ymmärrä. Sen sijaan miehissä tämä ymmärtämättömyys ei ole biologista, vaan johtuu tiätty naisen biologisista ominaisuuksista. Miehen biologia on täydellinen. Siinä se vika siis ei voi olla. 

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Hyvin harvat miehetkään varsinaisesti ajattelee mitä ne tekee, eli siis silleen jokapäiväisesti. On kyllä myönnettävä että naisissa se ominaisuus on vielä sitäkin harvinaisempaa. Eli tarkoitan ihan noita normihommia, eli esmes jokapäiväisiä töitä. Isän vaimo on ihan tampio noissa hommissa, en enää edes jaksa sille mitään selittää. Olkoon saatana sitte.

Seksihommista en osaa sanoa koska tunnetusti en seksiä saa. Derp.

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Emp3

Joo naiset ei ehdota mitään järkevää, kuten mennäks teille nyt heti petiin. Naiset on järjenjuoksussaan muutenkin ihan käsittämättömiä, koska tiäremiäs ei niiden jutuist tajuu mitään. Eikä ne tiäriksen. On ne naiset kummii. Naisissa on sellainen biologinen ominaisuus, et ei niitä miehet ymmärrä. Sen sijaan miehissä tämä ymmärtämättömyys ei ole biologista, vaan johtuu tiätty naisen biologisista ominaisuuksista. Miehen biologia on täydellinen. Siinä se vika siis ei voi olla. 

Tieris on muuten yks stimulovimmista keskustelun herättäjistä mitä palstalla on koskaan ollu.
Nyt jutut on kadonneet liki kokonaan, mutta kun asettaa tuonkin avauksen historialliseen perspektiiviin niin mies kyllä ymmärtää mistä on kysymys, saattaapa muutama harva nainenkin ymmärtää.

Huolehdi bisneksestä niin bisnes huolehtii sinusta.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11812
Liittynyt16.3.2005

Naisten ajatukset pyörii ihan niiden omien napojen ympärillä. Poikkeuksetta.

Käydäänkö kaupassa, viedäänkö roskapussi, vietetäänkö romanttista iltaa jne.

Ikinä en ole nähnyt naista, joka olisi ihan itse värkännyt kunnollisen tietokoneohjelman saati sitten toimivan tietokoneen. Se on miesten työtä. Jos mies selviää siitä kunnolla ja tuo rahaa, niin miehelle voi antaa.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Emp3
Seuraa 
Viestejä46
Liittynyt21.8.2014
Jerry Cotton

Tieris on muuten yks stimulovimmista keskustelun herättäjistä mitä palstalla on koskaan ollu.
Nyt jutut on kadonneet liki kokonaan, mutta kun asettaa tuonkin avauksen historialliseen perspektiiviin niin mies kyllä ymmärtää mistä on kysymys, saattaapa muutama harva nainenkin ymmärtää.

Koska mä en nyt siis yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat, voidaan todeta, ettei miehet tosiaankaan osaa koskaan muodostaa mitään järkeviä ja ymmärrettävissä olevia ajatuksia. Siis mistään muustahan ei voi johtua se, jos mä en ymmärrä toista, että se toinen on täysin järjetön epeli. Eiks tää logiikka oo ihan aukoton? Ainakin kaikki naiset sen ymmärtää. Ehkä jotkut oikein välkyt miehetkin. 

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11812
Liittynyt16.3.2005
Emp3
Jerry Cotton

Koska mä en nyt siis yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat, voidaan todeta, ettei miehet tosiaankaan osaa koskaan muodostaa mitään järkeviä ja ymmärrettävissä olevia ajatuksia. Siis mistään muustahan ei voi johtua se, jos mä en ymmärrä toista, että se toinen on täysin järjetön epeli. Eiks tää logiikka oo ihan aukoton? Ainakin kaikki naiset sen ymmärtää. Ehkä jotkut oikein välkyt miehetkin. 

Ehdottoman aukotonta päätelmää, ja havaittu monen monta kertaa asian näin olevan. Minä en tuota ymmärrä, joten ymmärrän että sen esittäjä on täysin järjetön epeli.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Eka nainen ehti ottaa jotain pulttia. No onneksi miehet tajusi missä mennään. Uskoisin että yksilöstä johtuvia syitä, mutta kysyinkin sitä että käyttätytyykö muut naiset samoin. Voiko yleistää?

Esim. jos ei kuukauteen kuulu mitään ja ottelee yhteyksiä, niin heti nainen keksii jotain. Mutta itse ei esim. kuukauden aikana omatoimisesti keksi mitään ja ota yhteyttä.  Liittyykö tämä kulttuuriin, esim suomalaiseen kulttuuriin tai naisten omaan kulttuuriin. Ja mistä johtuu. 

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Emp3
Jerry Cotton

Nyt olet vähän jäljillä.
Opastaminen auttaa, mutta vain oikea asenne auttaa pitämään pallon hallussa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9553
Liittynyt20.1.2013
o_turunen

Ikinä en ole nähnyt naista, joka olisi ihan itse värkännyt kunnollisen tietokoneohjelman saati sitten toimivan tietokoneen. Se on miesten työtä. Jos mies selviää siitä kunnolla ja tuo rahaa, niin miehelle voi antaa.

Kuvailemiasi miehiä kutsutaan nörteiksi, ja syyt saamattomuuteensa ovat tiedossa.

Oho!

Olikophan tämä nyt sitä suunsoittoa?

Puuvilla SamI
Seuraa 
Viestejä851
Liittynyt25.12.2008
Brainwashed

Oho!

Olikophan tämä nyt sitä suunsoittoa?

Tarkotti varmaan mua kun vetäsin sen "legendaarisen" kuukautisista. Se on ainaki poistettu.

Mä siis ymmärsin niin että tähän ketjuun oli tarkotus kerätä kaikki tehokkaat kliseet.

Onkohan mode ykkonen muuten nainen?

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11812
Liittynyt16.3.2005
Brainwashed

Kuvailemiasi miehiä kutsutaan nörteiksi, ja syyt saamattomuuteensa ovat tiedossa.

Niinpä. Miksi kutsutaan naisia, jotka odottavat nörttien tuovan heille rahaa, ja antavat sitten sitä, jos ei ole pää kipeä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Naisista keskusteltiin ja aiheessa pysytään. Naiset eivät jostain syystä ole ottaneet osaa keskusteluun vaikka luulisi että tietotaitoa löytyy.  Eka ja vika nainen tällä hetkellä keskustelussa otti pultit ja rupesi trollaamaan.

Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena.  

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat