Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013

Tietämättä, että täällä oli muovitonketju alotin kuun alussa sokerittoman syyskuun, tarkoittaa sitä etten lisää Teeheni sokeria kuukauteen, saatan toki syödä jotain minkä valmistuksessa on käytetty sokeria katotaan miten äijän käy, juomat olen vaihtanut sokerittomiin, jne.  

Veikaan kilon, kahden painon tippumsta.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Kommentit (8)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Vähennä samalla vielä hiilareita yleisesestikin niin siitä tulee vaikeampaa kuin tipattomasta kuukaudesta alkoholiin menevälle. 

くそっ!

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

Imelän ystävä en ole ollut koskaan, ei tee mitään vaikeutta pullaa en syö, leivokset ei käy, kafee vaatii paripalaa, kaljassa ei kai paljoo sokeria ole eikä kirkkaissa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40530
Liittynyt6.12.2009
Rellunpiinaaja

Imelän ystävä en ole ollut koskaan, ei tee mitään vaikeutta pullaa en syö, leivokset ei käy, kafee vaatii paripalaa, kaljassa ei kai paljoo sokeria ole eikä kirkkaissa.

Se on huonosti paahdettu kahvipapu jos se sokeria tai maito/kermaa vaatii. 

Tölkissä olutta 13g hiilihydratteja.

http://ndb.nal.usda.gov/ndb/foods/show/4152?qlookup=14003&max=25&man=&lf...

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
jussipussi

Se on huonosti paahdettu kahvipapu jos se sokeria tai maito/kermaa vaatii. 

Tuo on totta, että tummapaahto, ja varsinkin espresso ovat vatsaystävällisempiä. (Jos sitä tarkoitit? Ehkä puhuit vain mausta?) Maitoa/kermaa kyllä vaatii ainakin oma vatsani, jos ärsyyntyy kahvista, sitä enemmän, mitä vaaleampipaahtoista.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013
Neutroni

Olet joko melkoisen paatunut teenisti tai sokeroit teesi siirapiksi. Tai, kuten itse veikkaan, sitten paino putoaa 20 g.

Teenisti olen pakon sanelemana, kahfia ei vatsa kestä kuin kupin päivässä ja ei useampana päivänä peräkkäin edes sitä,Siirapiksi asti en ole koskaan teetäni tehnyt, tämä on jatkoa helmikuussa alkanutta uutta ruokavaliota 20 kg on tippunut rasvojen yms, pois jättämisestä.Kokeilu mielessä olen nyt kuukauden kokonaan ilman imellyksiä ja katotaan onko hyötyä ja jos ennustamasi 20 g pitää kutinsa kokeilu on turha ja voin hyvin laittaa teeheni taas sokeria.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

Joopa joo sokeri ja viina ei ole hyväksi suurina määrinä, kuinkas ollakkaan sokeria tarvitaan viinaakin valmistettaessa.

Tosin alunpitäen maltaat imellytettiin kun ei ollut pula-aikana rahaa sokeriin, tästäpä tiputeltiin korpikuusenkyyneleitä, jotka taas auttoi moneen vaivaan, olikohan tuolloin edes ns. juoppoja..?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat