Seuraa 
Viestejä1637
Liittynyt17.10.2010

Viime aikoina on näillä palstoilla asiointi ollut hirvittävän hidasta. Siirtyipä sitten palstalta toiselle tai jossain ketjussa sivulta toiselle minun koneeni pyörii ja pyörii ja kestää aika tovin, ennenkuin mitään tapahtuu. Tämänkin viestin aloittaminen vei kohtalaisesti aikaa.

Onko joku muu huomannut tällaista vai onko vika vain minulla, koneessa tai ohjelmistoissa? Koneeni on kyllä  aika tehokas.

Jos vika on vain minulla niin mistähän voisi johtua? Onko ehdotuksia?

Ohman

Sivut

Kommentit (39)

Tiskijukka
Seuraa 
Viestejä148
Liittynyt29.11.2013
Ohman

Viime aikoina on näillä palstoilla asiointi ollut hirvittävän hidasta. Siirtyipä sitten palstalta toiselle tai jossain ketjussa sivulta toiselle minun koneeni pyörii ja pyörii ja kestää aika tovin, ennenkuin mitään tapahtuu. Tämänkin viestin aloittaminen vei kohtalaisesti aikaa.

Onko joku muu huomannut tällaista vai onko vika vain minulla, koneessa tai ohjelmistoissa? Koneeni on kyllä  aika tehokas.

Jos vika on vain minulla niin mistähän voisi johtua? Onko ehdotuksia?

Ohman

Siivoile rekisterit itse asensin tänää softan joka vapauttaaa muistia automaattisesti tausta työnä.

http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-Tweak/CleanMem.shtml

Ohman
Seuraa 
Viestejä1637
Liittynyt17.10.2010

Paitsi että taas äsken kone hävitti pitkän vastaukseni erääseen juttuun niin viime aikoina on myös esiintynyt seuraava ongelma:

Kun haluan korjata tekstiä ja painan del -painiketta poistaakseni esim. vain yhden kirjaimen, niin siinä saatta hurahtaa pois pitkäkin pätkä tekstiä. Onko muilla tästä havaintoja? En ole huomannut muualla kuin tämän Tiede-keskusteujen palstoilla.

Ohman

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014
Ohman

Paitsi että taas äsken kone hävitti pitkän vastaukseni erääseen juttuun niin viime aikoina on myös esiintynyt seuraava ongelma:

Kun haluan korjata tekstiä ja painan del -painiketta poistaakseni esim. vain yhden kirjaimen, niin siinä saatta hurahtaa pois pitkäkin pätkä tekstiä. Onko muilla tästä havaintoja? En ole huomannut muualla kuin tämän Tiede-keskusteujen palstoilla.

Ohman

Kyllä vika on nyt siellä päässä väitä mitä väität aivan hyvin pelaa.

Minulla ei ole indressiä valehdella tässä ko. asiassa.

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

Minä muute poistan yksittäisiä kirjaimia sillä ylimmällä nuolinäppäimellä delete poistaa koko sana tai niin paljon tekstiä kun sitä painaa.

Teksti on muuten vedettävä ensin hiirellä siniseksi ennenkuin se poistaa mitään.

Siis delete napilla.

Ohman
Seuraa 
Viestejä1637
Liittynyt17.10.2010
Rellunpiinaaja

Minä muute poistan yksittäisiä kirjaimia sillä ylimmällä nuolinäppäimellä delete poistaa koko sana tai niin paljon tekstiä kun sitä painaa.

Teksti on muuten vedettävä ensin hiirellä siniseksi ennenkuin se poistaa mitään.

Siis delete napilla.

Kyllä minulla DEL normaalisti poistaa yhden merkin edestä päin ja   BACK SPACE yhden merkin taaksepäin. Tietenkin jos painaa pitkään, poistuu useampia merkkejä. Sinistyksiä ei tarvita.

Mutta nyt usein yksi painallus poistaa yllättäen pitkän pätkän tekstiä.  

En väitä mitään.Asetin kysymyksen.Vika voi tietenkin olla minun systeemeissäni. 

Ohman

Vimpain
Seuraa 
Viestejä65
Liittynyt26.9.2014

Kertoisitko ohman millanen kone sulla on minulla on HP-läppäri tässä ei tuollaista ole, delete on mutta se toimii samoin kun rellumies kertoi.

eikä ole tuollaista BACK SPACE nappiakaan.

Onko se mac:ki.

Epäilen ettei johdu systeemistä ehkä koneesi ominaisuuksista tälle palstalle.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kyllä mulla ainakin delete-nappi poistaa yhden kirjaimen kursorin oikealta puolen ja backki poistaa yhden merkin vasemmalta puolen.

Mullakin tuntuu että latautuu hitaasti. Muuten latautuu nopeaa, mutta tätä vastauslaatikon ilmestymistä saa odottaa tuskastuttavan kauan ja lopuksi sivu vielä "nykäisee". Tuo nykäisy on veemäinen jos olet omissa suosikeissa justiin painamassa sitä nuolta, josta menee viimeseen viestiin, niin sen nykäsyn vuoksi menee siihen yläpuolella olevan linkin viimeseen viestiin. Perhana.

Hämmentää.

Vimpain
Seuraa 
Viestejä65
Liittynyt26.9.2014

Ei ole backki nappulaa, delete nappi ei poista jos kursori on sanan lopussa eli vasemalle ei  toimi paitsi jos on kirjaimien välissä, eli sillä on erittäin vaikee korjata viimeistä virhelyöntä nuolinäppäin on kätevämpi, konessani ei ole ainoatakaan nappia jossa olisi B kirjain. Paitsi B kirjain.

Kalle Tappinen
Seuraa 
Viestejä34
Liittynyt24.6.2014

Se on varmaan tuo ylimmäinen nuolinäppäin joka osoittaa vasemmalle ei niissä kaikissa lue mitään taisi ennenvanhaan lukea, ei ainakaan ns. suomikoneissa lue mulla on ollu useita en muista lukiko vanhemmissa koneissa esim. xp. aikaan, seiskan ostin heti kun tuli ja ei lue mitään pelkkä nuoli on.

Tämä oli englannin kielisellä sivulla:

Ohman
Seuraa 
Viestejä1637
Liittynyt17.10.2010
Vimpain

Kertoisitko ohman millanen kone sulla on minulla on HP-läppäri tässä ei tuollaista ole, delete on mutta se toimii samoin kun rellumies kertoi.

eikä ole tuollaista BACK SPACE nappiakaan.

Onko se mac:ki.

Epäilen ettei johdu systeemistä ehkä koneesi ominaisuuksista tälle palstalle.

Koneeni on Toshiba SATP20771SF, jos tuo nyt jotain sanoo. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista. Koneessa on nuo painikkeet ja ne toimivat,kuten sanoin.

Ongelma on se, että kun painasen nopeasti, poistaakseni vain yhden merkin, kone poistaa silmänräpäyksessä paljon tekstiä. Tämä siis ei tapahdu hitaasti, kuten nappia jatkuvasti painettaessa.Tapahtui muuten tätäkin kirjoittaessani.

Ohman

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

^Näppäimistön nappien toimintaa voi jollain tasolla muokata ohjauspaneelin kautta. Koeta sieltä säätää. En muista yhtään että mikä polku sinne johtaa, mutta jospa se löytys.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat