Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt30.9.2014

Kysely osallisuudesta Tiede-keskustelufoorumin käyttäjille

Hei Tiede-keskustelufoorumin käyttäjät!

Olemme kaksi Metropolia-ammattikorkeakoulussa sosionomeiksi opiskelevaa nuorta miestä ja tarvitsisimme teidän apua. Teemme nimittäin opinnäytetyötä nuorten osallisuudesta anonyymeissä verkkofoorumeissa ja teidän, 13–17 -vuotiaiden kokemukset Tiede-keskustelufoorumista olisivat meille arvokkaita!

Ohessa löytyy linkki kyselylomakkeeseemme ja olisimme iloisia, jos käyttäisitte hetken aikaa siihen vastaamiseen. Lomakkeeseen saa vastattua noin 10–20 minuutissa ja kaikki vastaajia koskevat tiedot ovat luottamuksellisia. Itse kysely on täysin anonyymi. Tietoja käytetään ainoastaan tämän opinnäytetyön ja opetuksen tarkoituksiin.

Vastaamalla kyselyyn voit osallistua leffalippuarvontaan jättämällä sähköpostisi kyselyn lopussa.

Kysely löytyy osoitteesta: http://goo.gl/forms/CA8X9kphC9

Ystävällisin terveisin!

-Lauri Sundberg & Saku Räsänen

Kommentit (6)

MooM
Seuraa 
Viestejä6067
Liittynyt29.6.2012

Hei L&S,

Kun ilmeisesti täällä pyörivistä ihmisistä aika pieni osa on kohderyhmäänne, kannattaisi jo otsikossa mainita, että haluatte herättää juuri näiden ihmisten mielenkiinnon. Ainakaan itse en tiedä kenenkään aktiivisesti kirjoittavan osuvan tuohon ikäluokkaan. Lukijoissa voi hyvin kyllä olla.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Ehkä tuo aloitus on ovelaa (ja ansaittua?) vittuilua?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

MooM
Seuraa 
Viestejä6067
Liittynyt29.6.2012
Aweb

Ehkä tuo aloitus on ovelaa (ja ansaittua?) vittuilua?

No sellaisena olisi niin verhottua, että hupi jäisi ihan aloittajan ikiomaksi. Kai se vittuilu on tarkoitus edes jollain tasolla tajuta? Edes muiden paikallaolijoiden, jos ei kohteen?

No jaa. Kunhan eivät spämmää jatkuvasti (tämä oli jo toinen postaus muutamassa päivässä). Voi nääs mennä hyvät hitausvoimajutut vahingossa ohi.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36456
Liittynyt6.12.2009
Lauri Sundberg
Kysely osallisuudesta Tiede-keskustelufoorumin käyttäjille

Hei Tiede-keskustelufoorumin käyttäjät!

Olemme kaksi Metropolia-ammattikorkeakoulussa sosionomeiksi opiskelevaa nuorta miestä ja tarvitsisimme teidän apua. Teemme nimittäin opinnäytetyötä nuorten osallisuudesta anonyymeissä verkkofoorumeissa ja teidän, 13–17 -vuotiaiden kokemukset Tiede-keskustelufoorumista olisivat meille arvokkaita!

Vuoden päästä uudestaan niin minäkin olen päässyt kohderyhmään.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9117
Liittynyt18.8.2008

Tuossa rajauksessa ei kerrota koskeeko se henkistä vai viranomaisten kirjaamaa ikää.

On haukuttu usein lapselliseksi, että henkisesti saatan olla liian nuori ja virallisesti liian vanha. Olen siis ikäkuopassa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat