Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt10.10.2014

Mä tapasin eilen naisen ja jostain syystä tulin sen kanssa hyvin juttuun, vaikka yleensä naiset ei oo yhtään kiinnostuneita musta. Me käveltiin samaa matkaa ja kävikin ilmi sitten matkan lopussa, että asutaan samassa kerrostalossa. Niin nyt mua ottaa päähän kun en uskaltanut kysyä hänen puhelinnumeroa, enkä tiedä tuunko enää törmäämään siihen sattumalta. Niin olisko se kuinka huono idea jos asentaisin verkkokameran tuohon ikkunan viereen ja kattoisin jos se tulis ulos niin sit voisin itsekkin mennä ulos ja tavata sen. Mä tiedän tää kuulostaa varmaan jonkun mielestä todella epätoivoiselta, mutta mä en pysty enää olemaan ilman naista, tätä yksinäisyyttä on jatkunu liian kauan. Mä en kuitenkaan halua rikkoa mitään lakeja niin voisko joku kertoa onko tämä laitonta, meneekö tämä ns. stalkkauksen eli kyttäämisen puolelle? Yritin Googlettaa Finlexin sivuilta hakusanoilla kyttäys ja kyttääminen, mutta en löytäny mitään. Apu olisi tervetullutta.

Sivut

Kommentit (29)

käyttäjä-5854
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt10.10.2014
Hercules

:D Et sä ansaitse naista jos oot niin epätoivoinen ettet usko enää tapaavasi, vaikka asutte samassa rapussa.

https://www.youtube.com/watch?v=ZWib5olGbQ0

Siis me asutaan samassa kerrostalossa, ei samassa rapussa. Tietysti mä voisin vaan ruveta käymään enemmän ulkona ja toivoo vaan, että se jossain vaiheessa tulis samaan aikaan pihalle, mutta mun tuurilla en tuu sitä enää näkeen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Johannes Virtanen

Yritin Googlettaa Finlexin sivuilta hakusanoilla kyttäys ja kyttääminen, mutta en löytäny mitään.

No kyllä se sitten on laillista jos finlexissä ei ole kyttäämistä kielletty.

Hercules
Seuraa 
Viestejä906
Liittynyt3.10.2014
Johannes Virtanen
Hercules

:D Et sä ansaitse naista jos oot niin epätoivoinen ettet usko enää tapaavasi, vaikka asutte samassa rapussa.

Siis me asutaan samassa kerrostalossa, ei samassa rapussa. Tietysti mä voisin vaan ruveta käymään enemmän ulkona ja toivoo vaan, että se jossain vaiheessa tulis samaan aikaan pihalle, mutta mun tuurilla en tuu sitä enää näkeen.

Vastasit omaan kysymykseesi. Käy enemmän ulkona tai häpee ittees.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006
Johannes Virtanen

Mä tapasin eilen naisen ja jostain syystä tulin sen kanssa hyvin juttuun, vaikka yleensä naiset ei oo yhtään kiinnostuneita musta. Me käveltiin samaa matkaa ja kävikin ilmi sitten matkan lopussa, että asutaan samassa kerrostalossa. Niin nyt mua ottaa päähän kun en uskaltanut kysyä hänen puhelinnumeroa, enkä tiedä tuunko enää törmäämään siihen sattumalta. Niin olisko se kuinka huono idea jos asentaisin verkkokameran tuohon ikkunan viereen ja kattoisin jos se tulis ulos niin sit voisin itsekkin mennä ulos ja tavata sen. Mä tiedän tää kuulostaa varmaan jonkun mielestä todella epätoivoiselta, mutta mä en pysty enää olemaan ilman naista, tätä yksinäisyyttä on jatkunu liian kauan. Mä en kuitenkaan halua rikkoa mitään lakeja niin voisko joku kertoa onko tämä laitonta, meneekö tämä ns. stalkkauksen eli kyttäämisen puolelle? Yritin Googlettaa Finlexin sivuilta hakusanoilla kyttäys ja kyttääminen, mutta en löytäny mitään. Apu olisi tervetullutta.

Ei ole laitonta. Onnea vaan yritykselle.

Jos tapaat naisen uudestaan ja saat hänet houkuteltua kylään, muista kuitenkin piilottaa kamera ensin  ettei tule kiusallisia kysymyksiä. Myöhemmin sitten, jos olette hyvässä suhtessa voit sopivassa yhteydessä kertoa kuinka epätoivoiseen tekoon ryhdyit päästäksesi uudelleen tapaamaan sinuun suuren vaikutuksen tehnyttä kaunotarta. Naiset loppujen lopuksi yleensä tykkäävät sellaisesta. Ja rehellisyydestä.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Pseudohippi

Naiset loppujen lopuksi yleensä tykkäävät sellaisesta. Ja rehellisyydestä.

En usko oikein kumpaankaan noista.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006
ROOSTER
Pseudohippi

No se on sinun ongelmasi.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi

En koe, että se olisi ongelma.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006
ROOSTER
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi

Ikävää. Pitäisi varmaan olla pahoillaan puolestasi

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi

Miksi? Siksikö, etten ole "rehellinen" piilokuvaaja?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Hercules
Johannes Virtanen
Hercules

Vastasit omaan kysymykseesi. Käy enemmän ulkona tai häpee ittees.

No ei ne naisetkaan loppupeleissä ole mitään jumalattaria joiden eteen pitäisi kääntää koko maapallo ylösalaisin. Ne on ihan vaan ihmisiä siinä missä miehetkin. Tietty jos tapaa jonkun spesiaalin tapauksen jonka kokee välittömästi olevan sen oikean niin ehkä sen eteen voi tehdäkin jotain. Vaikka rimputtaa jokainen taloyhtiön ovikello järjestelmällisesti läpi kunnes bongaa sen erään. 

くそっ!

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006
ROOSTER
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi
ROOSTER
Pseudohippi

Miksi? Siksikö, etten ole "rehellinen" piilokuvaaja?

Siksi että et ymmärrä naisten pitävän siitä että heidän eteensä tehdään epätoivoisia tekoja.

Ja tietysti erityisesti siitä että et usko naisten pitävän rehellisyydestä. Ja epärehellisyydelle perustuva parisuhde ei ainakaan minun maailmankuvassani ole niitä tavoiteltavimpia asioita.

Mutta ehkä tykkäät valehdella naisellesi. Siksi en ole pahoillani koska kyllähän ihmiset saavat tehdä mitä tykkäävät. Oikeastaan olenkin pahoillani naisesi puolesta, jos sinulla sellaista nyt edes on.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat