Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Onko maasta tullut islamilainen ja nimimerkki "TahaIslamista" mode, sharialailla kaikki kanssaan eri mieltä olevat dekapitoidaan?

Jonain päivänä me vielä valloitamme tämän maan takaisin suomalaisille, ristiretket alkavat.

Tuskin voitte odottaa meiltäkään armeliaisuutta?

Sivut

Kommentit (50)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

Tässä on hyvä indikaatio siitä miten iso osa uskonnoista saa yksilöt käymään aivottomina toisiaan vastaan sekä siementämään väkivaltaa ja kärsimystä.

Verisin käsin sitten kuvitellaan istuttavan taivaan iloissa hartaina ja pyhinä.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9572
Liittynyt20.1.2013

Mihinköhän tekniikkaketjuihin mahtanet viitata otsikossasi?

Viikonlopun ketjusi lukittiin odotetusti - se jossa mm haistatit minulle paskat.

Pahoitin siitä mieleni niin pahasti, että taidanpa tehdä siitä poliisille tutkintapyynnön.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Asiaa syvemmin ajatellen, mitäs minä huolehdin, kaikki tämä sorto minua kohtaan täällä lisää ääniäni tulevissa eduskuntavaleissa, lähes varmasti näette minut eduskunnassa ;-).

Kyllä sitten vituttaa .

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Paah...mitä turhaa, ei toimita mitään asiaa tänne sontakasaan edes yrittää, pannaan hösseliksi, vaan, laitan teidät alakoulun ainekirjoittajat itkemään ylivoimaisilla verbaalisilla kyvyilläni, tästä tulee vielä hauskaa  !

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9572
Liittynyt20.1.2013
Hannu Tanskanen

Ota Brainwashed silmä käteesi ja kaso tekniikkaosiosta, sekä Lumia että hakkeriketju lukittiin heti.

Enpäs ollut edes huomannut sellaisia, olivat kyllä tekniikka ja energia keskustelualeotsakkeissa, mutta muuta tekniikkaan liittyvää en niissä huomannut.

Korjaus, se viikonlopun ketjusi ei pelkästään lukittu, vaan poistettiin näköjään kokonaisuudessaan.

Niin käy kohta varman tämänkin...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009
Hannu Tanskanen

Jussipussi, tarkottanet tuota tunnettua väkivaltauskontoa?

Tarkoitin monia isoja uskontoja jotka ovat olleet syynä satojen miljoonien ihmisten kuolemaan, kidutukseen ja kärsimykseen historian saatossa. Väkivalta ei vähene maailmasta tappamalla, sinun ikääsi olisi sen jo luullut ymmärtävän. Väkivalta syntyy ihmisessä itsessään, kukaan meistä ei ole sille täysin immuuni. Väkivallan syntyä ja siementämistä mielestä toiseen pitää tieteen keinojen ja ymmärryksen kautta pyrkiä vähentämään, kokonaan siitä ei päästä tietenkään eroon, mutta esim väkivaltaisten uskontojen tartuttamiset ihmisten mieliin pitää pyrkiä minimoimaan. Uskon tilalle ja immunitettin vahvistamiseksi voidaan tarjota, omaatuntoa, järkeä ja logiikkaa. 

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009
Hannu Tanskanen

Sinä jussipussi kirjoitat ihan järkeviä joskus, kuten yllä, mikset aina vaan keskityt minun solvaamiseeni?

Sinäkin kirjoitat järkeviä, joskus. Yritetään parantaa molemmat, on vielä siihen mahdollisuus. Ei olla vielä "6 feet under" 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat