Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013

Miksei digikameraan ole älytty laittaa digitaalista vatupassia näyttöön, josta näkisi milloin kamera on suunnilleen vaaterissa, itselläni on apuristikko, mutta hämärässä ja ilman klaseja siitä ei ole hyötyä, voisi olla valoilmaisin tai ääni juttu, patenttin paikkako, vai onko jossain kalliissa mallissa.

Tiedän, että on olemassa minivatupasseja joita voisi kiinnittää, mutta se on jo toinen juttu.

Esim. 8= vatupassi.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Kommentit (3)

molaine
Seuraa 
Viestejä1938
Liittynyt3.8.2011

mulla ainakin on fuji x100ssa elektroninen vatupassi, jonka saa etsimeen. X100 hybridietsin on kyllä muutenkin kameran parhaita ominaisuuksia, mutta veikkaan, että noita löytyy muistakin vähän edistyneemmistä vehkeistä. Itse pidän sen aina päällä. Vähentää editointia jälkikäteen.

Panterarosa: On selvää, että "Partitava kisaa kurupati-kuvaa" ei oikein aukene kehitysmaalaisille N1c- kalmukinperseille.

Adam Cortisone
Seuraa 
Viestejä292
Liittynyt21.6.2013
molaine

mulla ainakin on fuji x100ssa elektroninen vatupassi, jonka saa etsimeen. X100 hybridietsin on kyllä muutenkin kameran parhaita ominaisuuksia, mutta veikkaan, että noita löytyy muistakin vähän edistyneemmistä vehkeistä. Itse pidän sen aina päällä. Vähentää editointia jälkikäteen.

Tuohon hintaan luulisi olevan joka kamerassa mutta ei ole muutaman satasen pokkareissa!

Miksi väärät numerot eivät koskaan ole varattuja?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat