Kommentit (10)

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

Tämä on totta, kun aloin treenaamaan masennus hävisi sen siliän tien, ei nouse vielä 200 penkistä mutta sitten onkin bailut, kaveri vetää jo 180:llä kolmen sarjan, (paitapäällä) ja maastkain lähtee 300, remmien kanssa.

Täytyy hmetellä näitä strong manneja älyttömiä suorituksia tekevät kisoissa, farmari kävely tuntuu mahdottomalta 160 kg yhdessä kädessä, voi vittu sentään.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Lihasreeni ja kohtuullinen airobinen reeni on hyvä kombinaatio. Maratoonin reenaus vie ennenaikaiseen hautaan. (Siitä on joku tutkimus)

Ite ainakin olen hyötynyt stressinsietomielessä treenaamisesta. Se jo pelkästään vie ajatukset pois hankalista asioista ja auttaa hetkeksi keskittymään johonkin muuhun.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vierailija

SamikoKu kirjoitti:
Se jo pelkästään vie ajatukset pois hankalista asioista ja auttaa hetkeksi keskittymään johonkin muuhun.

Masennus ajaa saman asian. Sen takia kaikki hoitokeinot ovat varsin paradoksaalisia, kun kyseessä on psyykeen ominaisuus, eikä niinkään sairaus - ainakaan siinä määrin jona sitä hoidetaan.

Seurauksena on syklittäinen sairaudenkuva, kun mikään ei oikeastaan muutu.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

jepajee kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:
Se jo pelkästään vie ajatukset pois hankalista asioista ja auttaa hetkeksi keskittymään johonkin muuhun.

Masennus ajaa saman asian. Sen takia kaikki hoitokeinot ovat varsin paradoksaalisia, kun kyseessä on psyykeen ominaisuus, eikä niinkään sairaus - ainakaan siinä määrin jona sitä hoidetaan.

Siis masennus vie ajatukset pois hankalista asioista ja auttaa keskittymään muuhun?

Itse olen ymmärtänyt että se nimenomaan on niitten hankalien asioiden märehtimistä.
Ehkä en sitten ole koskaan ollut niin masentunut että pää ei kelais pulmallisia asioita.

Mielummin kuitenkin kuntoilen.

Boldasin kuitenkin kohdan jonka hyväksyn. Ajottainen jonkinasteinen masentuminen nyt vaan on osa elämää.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vierailija

SamikoKu kirjoitti:
jepajee kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:

Siis masennus vie ajatukset pois hankalista asioista ja auttaa keskittymään muuhun?

Itse olen ymmärtänyt että se nimenomaan on niitten hankalien asioiden märehtimistä.
Ehkä en sitten ole koskaan ollut niin masentunut että pää ei kelais pulmallisia asioita.

Mielummin kuitenkin kuntoilen.

Boldasin kuitenkin kohdan jonka hyväksyn. Ajottainen jonkinasteinen masentuminen nyt vaan on osa elämää.

Ei sitä tekee ahdistus. Ja kun palaa loppuun, seuraa masennus.

Vierailija

Esimerkiksi aika helvetin moni kotieläin on masentunut (varsinkin kissat) mutta sitä ei huomaa, koska se on toivottu tila.

Vierailija

Jälleen kerran muuten huvittaa kun leikin kissojen kanssa heitellen niillä voltteja sekä painien niin ettei verenvuodatukselta vältytä, niin olenkin yht'äkkiä joku eläinrääkkääjä, kun se olen minä joka poikkeuksetta loukkaan itseni. Kaiken lisäksi olen helvetin allerginen kissoille, eli se on samaa luokkaa kun joku tuhat itikkaa imis verta.

Rääkkäämistä siitä tulisi jos kissa pyrkisi tuloksetta välttämään lopputulosta. Vaan vielä en ole yhteenkään törmännyt, kunhan ensiksi luottamus on syntynyt. Maatiaiset ovatkin sitten asia erikseen. Ne murhaa niin paljon vapaa-aikanaan, ettei mua tarvita.

Trash
Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt25.2.2010

SamikoKu kirjoitti:
Lihasreeni ja kohtuullinen airobinen reeni on hyvä kombinaatio. Maratoonin reenaus vie ennenaikaiseen hautaan. (Siitä on joku tutkimus).

Kuntoilun aikana vai muuten vain lyhtentää elinaikaa? Ultrajuoksijoille on tapahtunut pari kuolemantapausta, mutta niissä taustalla lienee ollut sydänvikaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat