Seuraa 
Viestejä7
Liittynyt23.10.2014

"Kirjoitusoikeutesi on poistettu"

Heh-heh .... onpas leikkisä tämä mode_3   !

Aweb uhkaa poliisilla ja puolueella (?). Kovaahan se on, kun on kymmenen vuotta ja 50 000 herjaa heittänyt ja joku pyrkii apajille viiden vuoden välein, pitää ottaa muna suusta välillä.

Kyökkipsykologi Brainwashed analysoi, mutta unohtaa wanhan arabialaisen viisauden: "Muista, kun osoitat sormellasi toista, kolme sormeasi osoittaa sinua itseäsi".

CE on muuten vaan lapsellinen (lapsi?).

Tahaislam kuvittelee maan jo olevan sharia-lain vallassa ja uhkailee decapitaatiolla. Älähän sekarotuinen rättipää innostu, vielä me puhdistamme valkoisen maan saastasta.

Mutta, Busse alkaa olla jo wanha, wanha ja väsynyt. Voisi jatkaa tätä leikkiä loputtomiin, mutta olkoon.

Herran haltuun, älköö homostelko paljon, Jumala kostaa  !

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Genesis+19

Sivut

Kommentit (18)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9705
Liittynyt20.6.2009

Kas, Hannu on viimein tullut bussekaapista. Äkkiä vain sivu talteen ennen kuin siellä alkavat hetulat helistä.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Yrjö G Bushman
Seuraa 
Viestejä7
Liittynyt23.10.2014

Mutta minähän kirjoitan, Yrjö Gunnar Bushman?

On pakko tässä kohtaa kysyä, oletteko jotenkin hmm.. vajakkeja?

Itse meluatte täällä vuodesta toiseen ja kun minä tuon tänne muutaman viestin vuosien jälkeen olette häätämässä joukolla pois ja tekemässä ilmiantoja joka suuntaan?

Mikä helvetin oikeus teillä yksin olisi täällä mesoa? Nyt olette saaneet omanne (homo?) myös moderaattoriksi, mode_3, joka järjestelmällisesti bännii ja poistaa jokaisen, joka uskaltaa homokoplallenne jotain sanoa.

Mutta, Jumala kostaa, minusta tuntuu että mode_3 on tänään jo "flunssassa"? Ei se sitä ole, aids tai ebola se.

Ainakin toivon ja yläkerta usein on toteuttanut toiveeni. Uskokaa tai älkää, Bussella on yliluonnollisia kykyjä, kaikille vihamiehilleni on käynyt (hyvin) huonosti, ihan pelkään voimiani ...

syytinki
Seuraa 
Viestejä9111
Liittynyt18.8.2008

Otsikossa (osittain) pitäytyen ja välipalaksi. "Saatana saapuu Moskovaan" on neuvostokirjailija Mihail Bulgakovin kuuluisin romaani.

Tykkäsin siitä ja väittävät Stalininkin tykänneen, mikä luultavasti säästi kirjailijan leirielämältä.

No niin, nyt voitte taas jatkaa grillausleikkiä.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9562
Liittynyt20.1.2013
Yrjö G Bushman

Itse meluatte täällä vuodesta toiseen ja kun minä tuon tänne muutaman viestin vuosien jälkeen olette häätämässä joukolla pois ja tekemässä ilmiantoja joka suuntaan?

Mikä helvetin oikeus teillä yksin olisi täällä mesoa? Nyt olette saaneet omanne (homo?) myös moderaattoriksi, mode_3, joka järjestelmällisesti bännii ja poistaa jokaisen, joka uskaltaa homokoplallenne jotain sanoa.

Mutta, Jumala kostaa, minusta tuntuu että mode_3 on tänään jo "flunssassa"? Ei se sitä ole, aids tai ebola se.

Ainakin toivon ja yläkerta usein on toteuttanut toiveeni. Uskokaa tai älkää, Bussella on yliluonnollisia kykyjä, kaikille vihamiehilleni on käynyt (hyvin) huonosti, ihan pelkään voimiani ...

Jaha, selvä.

Muut ovat kaikkea viherkomukkahomojen ja kukkahattulesbotätien väliltä, kun sinä taasen olet ylivertaisen älykäs, mutta silti tuiki vaatimaton kristitty heterotiedemies, joka vain haluaisi keskustella muitten aikuisten, edes likimain omaan älykkyystasoosi yltävien kanssa.

Ehkä tämä on sittenkin vääärä foorumi sinulle.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Yrjö G Bushman

Ollaanko muutoksessa tyytyväisiä siihen, että ehdokas harrastaa tämmöistä?

Vaikuttaa siltä, että Tanskasella on jäänyt lääkkeet taas kerran ottamatta. Vai olisko ottanut jotain lajia liikaa?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Moonis
Seuraa 
Viestejä101
Liittynyt2.2.2014

Hannu ei ole kirjoittanut tähänkään ketjuun yhtään viestiä missä hän ei olisi ivannut ja/tai homotellut muita. Olisi siinä puhemiehellä tekemistä pitää tämänkaltainen mölyapina kurissa.

No ei olisi tarkemmin ajateltuna. Hannu on pelkkä nettitrolli. Tosielämässä hän ei uskalla tuoda julki todellisia mielipiteitään ja tuntojaan yhtä suoraan. Helppohan se on anonyymisti verkossa huudella.

Minä nostan hattua vasta kun Hannu tekee tämän saman turuilla ja toreilla ihan livenä. Nostan hattua niille valkotakkisille sekä sinihaalarisille sedille ja tädeille jotka saattelevat Hannun auton kyytiin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat