Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Otsikossahan se keskeinen jo tulikin. Jotenka mitäpä arvelet omalla kohdallasi?

Sivut

Kommentit (56)

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3271
Liittynyt30.5.2010

Murtautuisin.

Lukot, hälyttimet yms. esteet ovat lähinnä elukoita varten.

Kun olen unohtanut avaimet, olenkin joskus murtautunut omiin kiinteistöihini. 

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Simplex
Seuraa 
Viestejä3025
Liittynyt26.1.2010

Liikennerikkomus: Käveleminen punaisia päin jos siitä ei aiheudu vaaraa tai natiaisia ei ole näkemässä.

Tekijänoikeusrikkomus: Torrentia ladatessa joku saattaa ennättää ladata osan ladattavasta torrentista.

TV:n katselu lupamaksutta: kaverilla oli TV mutta ei lupamaksua maksettuna. Luultavasti syyllistyin salakatseluun. Onneksi tähän rikokseen ei voi enää syyllistyä.

Toinenkin liikennerikkomus: Ylinopeutta ajaminen, esim. työmatkoilla 80kmh aluleella saattaa mennä jopa 85khm.

Kiihoittaminen kansanryhmää vastaan: Olen kutsunut persuja idiooteiksi.

Vaikka otsikko on konditionaalissa, niin paatuneena rikoksenuusijana tulen todennäköisesti uusimaan joitakin näistä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Rousseau

Otsikossahan se keskeinen jo tulikin. Jotenka mitäpä arvelet omalla kohdallasi?

Kyllä jos auton avaimet annetaan ja passitetaan kauppaan alkoholiostoksille, niin taatusti ajan ylinopeutta. 50:n alueella ainakin kuuttakymppiä painelen päämäärätietoisesti läpi tuiskun.
Jos olen jo kännissä enkä saa auton avaimia mutta kauppaan on silti mentävä, niin taatusti hypin tien yli liikennettä vaarantaen suojateistä ja liikennevaloista piittaamatta.
Mitenkään kummallista ei myöskään olisi jos syyllistyisin pikkuruiseen huumausainerikokseen. Se tosin on harvinaista kohdallani, mutta olosuhteiden sattuessa suotuisiksi jopa vääjäämätöntä...

Jos hieman harvinaisemmista rikoksista puhutaan, niin talousrikoksiin olen liian tyhmä, väkivaltarikoksiin liian heiveröinen ja stabiili, mutta nuo murtohommat voisi tosiaan olla mun juttu.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Sepi
Vatkain

Tekisin yhden pikku murhan jos tietäisin, että en voi jäädä kiinni.

Pikku murhan?

?

Hämmentää.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006
Vatkain

Ei kai sentään?

Kyllä minäkin olen halunnut jonkun ihmisen kuolemaa, paljonkin. Mutta ei ihmisellä ole oikeutta riistää toiselta henkeä.

Itse en oikein keksi minkä sellaisen rikoksen tekisin jota en ole jo tehnyt. Mielelläni ryhtyisin tuomaan esimerkiksi tiettyjä keskieurooppalaisia vahvoja oluita Suomeen omaan olutkauppaani myyntiin (koska olisi hauskaa tuoda maahan sellaisia herkkuja mistä täällä ei tiedetä idioottimaisen lainsäädäntömme vuoksi juuri mitään) mutta ei siinä järkeä ole kun se nyt kuitenkin on laitonta.

Nuorempana minun teki mieleni joskus kokeilla kokaiinia. Nyt en varmaan jaksaisi sellaiseenkaan enää ryhtyä.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

asdf
Seuraa 
Viestejä11664
Liittynyt16.3.2005

Aviorikoksen, jos se enää olisi rikos. Mutta punaisia päin käveleminen on varmaankin sellainen, jota harrastan aina, kun näen sen tarpeelliseksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Pseudohippi
Vatkain

Ei kai sentään?

Kyllä minäkin olen halunnut jonkun ihmisen kuolemaa, paljonkin. Mutta ei ihmisellä ole oikeutta riistää toiselta henkeä.

Sitten jos tähän ajatukseen vielä liitetään se, että mulla on diagnosoitu vaativa, eli anankaistinen persoonallisuus, niin se ehkä kertoo jonkun verran lisää siitä, kuinka paljon mää tahtosin tämän ihmisen päätävän päivänsä tuskallisen hitaasti. Ja mieluiten niin, että se näkisi ennen kuolemaansa minut. Koska sillä hetkellä kun se tapahtuu, niin se ymmärtäisi että miksi. Ja se miksi tois meikälle sen tyydytyksen. Vähä niinku että I got ya, HA! Vetäisin pitemmän korren.

Oon ajatellu, että tapan sen puukolla, vaikka mulla olis kyllä ampuma-aseitakin käteni ulottuvilla.

Mutta tämä on pelkkää fantasiaa. En tuu sitä tekemään koskaan, koska tämä ihminen on tärkeä joillekin ihmisille, jotka ovat myös minulle tärkeitä. Mutta jos näistä toisista aika jättää, niin se on splatter ja sillä hyvä

Hämmentää.

Hercules
Seuraa 
Viestejä906
Liittynyt3.10.2014
Vomies

Himoitsen lähimmäisen (LOL) puolisoa.

Be my lover baby I will be For ever honey baby
Be my lover baby be my lover I will be sugar honey baby sweet baby Pikaviestiketjun loppu   Kamera

Valitse tarra tai hymiö

Sä oot nyt runkannu täällä puoli vuotta putkeen. Vedä väliin vaikka yks kessu ja anna munas jäähtyä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Ajatusrikoksia tulee tehtyä päivittäin väärämielinen, kun olen.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kaikki tavanomaiset punaiset valot liikenteessä ja sen sellaiset tietysti on tullut tehtyä. Mutta mitä sen lisäksi? Jos löytäisin salkullisen täynnä rahaa, tasan taatusti en kiikuttaisi sitä millekään poliisiasemalle. Ja jos ne setelit olisivat merkittyjä (Suomessa? hö...?), niin tuskinpa siitä mitään karmeaa kuristushuonetta määrättäisiin jos käry kävisi. Kyllä se sen verran välillä nyppii ettei ole rahaa, että kelpaisi kyllä.

Itsesuojelun liioitteluun saattaisin syyllistyä. Jos joku kävisi kimppuuni, menisin kuitenkin panikkiin. Joko olisin täysin liikkumatta tai tekisin kaikkeni, jolloinka saattaisi tulla vainaitakin. Kun en nykyään liiku puukko perstaskussa kuten 90-luvun alussa, niin tod.näk. hautuumaalle päätyisin tietysti minä itse. Ellen sitten saisi kiveä käteen, tai jotain muuta tällaista. Mutta onko se sitten rikos että taistelun tiimellyksessä puolustautuu, ei kai siinä pysty kauheasti tekojaan rajoittamaankaan, kun ei ehdi edes ajatella kunnolla. Tietty jos karateka mätkii ihmisen hengiltä, niin silloin kai katsotaan että hän liioitteli, kun pitäisi osata varoa jos omaa itsepuolustustaitoja.

Vaikea sanoa tappaisinko jonkun kostoksi jos hän olisi tehnyt pahaa minulle tai läheisilleni. Ei ole osunut niin pahaa vielä kohdalle (kop kop). Mutta pääasiassa siis tilaisuus tekisi varkaan, koska sellainen mikä on irrallaan eikä siis tavallaan kenenkään, lähtee kyllä mukaan.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1567
Liittynyt12.4.2005

Minusta tuntuu, että helposti unohtaisin jonkin tuloerän ilmoittamisen verottajalle. Valitettavasti vain erien maksajat joutuvat nykyään ilmoittamisen lähes aina tekemään.

Vanha jäärä

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Rousseau

Solvaus varmastikin. Erääseen ketjuun näyttää ilmestyneen viesti eräältä tunnetulta jankuttavalta jästipäältä, joten suorittanen rikoksen ainakin siellä lähiaikoina. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat