Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

Eli hyvät ihmiset. Kerron teille hieman ihmisille kuulumatonta "tietoa" .

Otan kaikkeusteoriasta yhden tänne kuuluvan osan, eli tieteen. Tiede perustunee numeron 7 ympärille

Numero seitsemän on pitkään askarruttanut ihmisiä. Tai ei askarruta enään. Tässäpä ois ratkaisu,

Alussa on 1 eli kokonainen eli pallo

Sitten tulee 2 eli jana ja jatkumo(Selittyy myöhemmin miksi jatkumo, ei tässä osassa kaikkeusteoriaa)

tulee 3 eli ensimmäinen näkyvä. eli tavallaan vuoto avaruuteen

numerot 4-6 jatkavat tätä. Ideana on ettei mitään pistettä tarvitse muuttaa jos ne xyz koordinaatistoon laitetaan.

Numero 7 on kuitenkin ikuinen mysteeri. Mihin sinä sen laittaisit? Joku valopää todennäköisesti heittää sieltä, "laita se keskelle!"... Jooh elikkäs on aivan täysin yks ja sama minne sinä sen laitat (ei todistettu mutta ei sillä ole vielä niin suurta merkitystä), sillä kun kuviota, joka siitä sen jälkeen tulee, tulee symmetrinen vain ja ainoastaan 4 suunnasta!! . (joskus kerron teille miksi neliö on ainoa "oikeasti luonnollinen" luku) 

Mutta jutun hauskuus onkin se, että me olemme aina olleet tämä 7, eli olemme aina nähneet kaiken eräänlaisina spektreinä. 

Jos pääsit ajatustasollasi ja tämän rosoisen kaikkeusteorian esiasteen rosoisen kirjoituksen avulla tänne asti, niin onneksi olkoon. Saatat juuri tajuta jotain tajuntaasi räjäyttävää.

1 on pallo joka on puhdasta (Jumaluutta??)

2 on päättymättömyys eli kehä (edelleen Jumaluutta?) mutta samalla myös AIKAA

3 on vuoto eli alkuräjähdys. Eli jonkin asian törmäämistä tähän kehään. (Todennäköisesti jokin elektronien liikehdintään vaikuttava, en kerennyt sitä enempää "tutkia") ja se sai AJAN vuotamaan. huom. olemme sitoutuneet täällä vain aikaan.

Numero 4 jatkaa vuotoa, samoin 5 ja 6

Mutta numero 7 on aina se joka tulee takaisin sinne numeroon 1 tai periaatteessa mihin tahansa. mutta jotta se olisi ajan kanssa oikein niin aina numeroon 1.

Tämän seurauksena esim pyörivä liike on ajan alla, kun taas lämpötila joka johtuu siitä on ajan ja pyörivän liikkeen alla ja tämä jatkuvuus on kuvana paremmin selitettynä.

Enpä kerkiä nyt enempää tähän kirjoittaa niin jätänpäs teidät, JärjenJättiläiset ja muut tätä vääräksi todistamaan. Koska joka tämän vääräksi todistaa, kaataisi koko tämän näkyvän maailman...! :) Uskon teoriaani täysin. 

Todeksi tämä näytetään vasta kun joku tajuaa tutkia mikä on se elektronien kiertoon vaikuttava asia joka tähän paratiisimuodon jumaluuteen törmäsi. Eli sen enemmän perustelematta, toivon että joku löytää hapen 4. allotrooppisesta muodosta  jotain joka mullistaa kaiken kaikkeudesta. Eli sen joka estää sen olemisen maan pinnalla ilman oikeaa painetta. Koko suuren kaikkeusteorian mukaan sieltä löytyy ns. eliö joka sekoittaa hapen elektronien liikkeen.

Kenenkään ei tarvitse minua tuntea mutta kerron vain olevani lukion ja armeijan käynyt 21 vuotias ihan normaalista perheestä ja normaalista taustasta tullut nuori pojan kossi. Minua on vain aina askarruttanut mielen toiminta ja kun minä sen kekkasin, niin sitä kautta minä nämä selittää osasin. Eiköhän tässä nyt tarpeeksi ole höpötetty. 

PS Joka tätä käyttää johonkin muuhun kuin sen jonkin elektroneja sekoittavan löytämiseen, kaikkeusteorian mukaan olet tehnyt ns perisyntiä. :)

Kommentit (14)

Just a Son
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

Jos oletat että minä joku uskovainen hörhö olen, olet väärässä. Tällä teorialla voit todistaa vaikka aluksi Einsteinin suhteellisuusteorian. Voin mä ton kirjoittaa sellaiseen muotoon jossa ei ole Jumalasta mitään. Mutta ymmärrä tämä idea. Eli kuin katsoisit meitä suurennuslasilla. Toisin sanoen ajattele tämän laatikon ulkopuolelta. Idiootti!

Just a Son
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

ELIKKÄS TÄSSÄ VÄHÄN JÄRKEVÄMPÄÄN MUOTOON ENSIMMÄINEN TEKSTI.

Sitten tulee 2 eli jana ja jatkumo(Selittyy myöhemmin miksi jatkumo, ei tässä osassa kaikkeusteoriaa)

numerot 4-6 jatkavat tätä. Ideana on ettei mitään pistettä tarvitse muuttaa jos ne xyz koordinaatistoon laitetaan.

Numero 7 on kuitenkin ikuinen mysteeri. Mihin sinä sen laittaisit? Joku valopää todennäköisesti heittää sieltä, "laita se keskelle!"... Jooh elikkäs on aivan täysin yks ja sama minne sinä sen laitat (ei todistettu mutta ei sillä ole vielä niin suurta merkitystä), sillä kun kuviota, joka siitä sen jälkeen tulee, tulee symmetrinen vain ja ainoastaan 4 suunnasta!! . (joskus kerron teille miksi neliö on ainoa "oikeasti luonnollinen" luku) 

Mutta jutun hauskuus onkin se, että me olemme aina olleet tämä 7, eli olemme aina nähneet kaiken eräänlaisina spektreinä. 

Jos pääsit ajatustasollasi ja tämän rosoisen kaikkeusteorian esiasteen rosoisen kirjoituksen avulla tänne asti, niin onneksi olkoon. Saatat juuri tajuta jotain tajuntaasi räjäyttävää.

1. Numero yksi on piste xyz koordinaatistossa, eli sitä ei voi edes nähdä mutta tiedetään että se on siinä.

2. Numero 2 luo numeron 1 kanssa janan. Mutta janakin on edelleen vain viiva jota ei voi edes nähdä, vaan se vain on ja me vain tiedämme että se on, koska me sen piirsimme.

3. Numero 3 on ensimmäinen asia jota me voimme oikeasti edes nähdä. Eli se on näkyvää. Eli tähän tuli valo. Eli meidän aikamme alkoi. Eli alkoi kehittyä tämä laajeneva avaruus. Oletetaan että "vuoto" alkoi ylhäältä, joten valumme alas päin. Eli mitä alemmas me tipumme sitä kiihtyvämmäksi laajeneminen käy. Mutta kun joku aloittaa eksponentiaalisesti kasvamaan, niin miten sille käy?

7. Numero 7 kuitenkin muuttaa tämän kaiken. Se luo tavallaan meidät. Eli Jumalan kaltainen(pakko tää on jotenki tää 7 selittää.) 

Eli numero 7 palaa takaisin siihen numeroon 1. Simple. 

Kuvittele seuraavaa. Katsot maapalloamme avaruudesta. Kuvittelet maapallon niin pieneksi että se on vain atomi. (pelottaako?) Aseta sitten tämä atomi seuraavanlaiset matkan päähän voimakkaasta valosta: Eli kun nyt olet siinä kuvitelmassa niin kuvittele vielä sielä ollessasi että olisit taas sielä maapallolla.(Eli et palaa sieltä kuvitelmasta vaan kuvittelet kuvitelmassa) Kykenisit laskemaan matkan maapallolta siihen hehkulamppuun ja se matka olisi vaikka valovuosi. Nyt palaat sieltä maapallolta takaisin sinne lampun/valon ääreen. 

Kysymys:

KUINKA KAUAN VALOLLA KESTÄÄ SAAVUTTAA SINUT? 

Toinen kysymys;

Voisitko koskaan kuvitella edellistä kuvitelmaa? Meidän historiassamme muutama nuori siihen kykeni. Platon, Tesla, Newton, Einstein. 

Tämän seurauksena esim pyörivä liike on ajan alla, kun taas lämpötila joka johtuu siitä on ajan ja pyörivän liikkeen alla ja tämä jatkuvuus on kuvana paremmin selitettynä.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Kiitos siitä, että avaat hieman meille ihmisille kuulumatonta tietoa! Tarjoat rohkeasti (omin lupinesi?) kaikkeusteoriasta tieteen, joka sanomasi mukaan "perustunee numeron seitsemän ympärille".

Miksi perustunee?

Numerot lienevät hyvin tärkeitä, mutta syystä tai toisesta ohitat numerot 4, 5 ja 6 vähin huomioin päästäksesi tärkeään numeroon seitsemän.

Mistä olet tietosi kaikkeusteoriasta saanut? Onko paljonkin muita ihmisiä - meidän nyt osittain vihkiytyneiden ja sinun lisäksi - jotka jakavat tätä salattua tietoa?

Just a Son
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

Eihän se ollut se juttu. Mutta jos sinä tuosta kuvasta ne numerot nyt katson niin tajuat. Oisinhan minä ne numerot sinne voinu kirjoittaa jos se siitä teillä kiinni on. Mutta niillä ei ole niin suurta merkitystä koska ne ovat numeron 3 kannalta loogisia, kun taas numero 7 ei. Eli ne voidaan sijoittaa xyz koordinaatistoon, ilman että siirrät muita kirjaimia, symmetrisesti.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
Just a Son

Älä kerro meille sellaista mikä ei kuulu ihmisille, teet perisyntiä jos kerrot.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
Just a Son

Kenenkään ei tarvitse minua tuntea mutta kerron vain olevani lukion ja armeijan käynyt 21 vuotias ihan normaalista perheestä ja normaalista taustasta tullut nuori pojan kossi. Minua on vain aina askarruttanut mielen toiminta ja kun minä sen kekkasin, niin sitä kautta minä nämä selittää osasin. Eiköhän tässä nyt tarpeeksi ole höpötetty. 

Oletan että olet "Savorinen".

Just a Son
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

Jussipussi. Olet juuri se joka täällä vikana on. Ehkä pelkäsit kuvitella. Ehkä haluat mua vain härkkiä? Jussipussi, minä sulle semmosen sanon, että jos sinä nuin jatkat, kuka sinulle voi tietoa antaa? Mistä sinä itses löydät jos et itsestäsi.

Jos sinulle kaikki teksti on jo lukematta paskaa, kertoo se sinun itse sitä itseään olevan. Sillä niin kauan kuin ihminen on utelias ja nöyrä, niin kauan ihmisen uteliaisuuteen vastataan. Joten jussi, sinä hengetön, etsi itsestäsi oma itsesi, nouse sieltä selkärangattomista ja mieti, olenko mitään jos kaikki mitä edessäni on, on samantekevää. On kuin kädellä kaiken pois huitaisisit jos sinä toisen kirjoituksen lukematta tuomitset.

Siltikään vaikka en tekoasi hyvänä pidä, en minä sinua huonoksi tai pahaksi halua tuomita, vaan haluan sinua rakkaudella kohdella ja ohjata. Jos kaikki ajattelisivat uudesta tiedosta siten että tämä tieto minulle kuuluu, he liian ylpeänä sitä kohtelevat, mutta jos uuden tiedon eteen nöyränä astuu ja antaa vapaan mielen sitä tutkia ilman omaa ylpeyttä, se tieto sinulle annetaan. 

Just a Son
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt28.10.2014

Minä en mikään "Savorinen" ole. Mutta heti kun olen tietoni jonnekkin kertonut ja joku on edes yhden rahtusen saamastani tiedosta minulle todeksi kertonut, en minä enään pelkää nimimerkin taakse piiloutua. Oletan siis että tätä Jukka Savorista tarkoitat. Nimikirjaimeni ovat kyllä puoleksi oikein. 

Japetus
Seuraa 
Viestejä9721
Liittynyt20.6.2009
Just a Son

Otan kaikkeusteoriasta yhden tänne kuuluvan osan, eli tieteen. Tiede perustunee numeron 7 ympärille

Aaaaand I'm done.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27429
Liittynyt13.5.2005
Just a Son

Numero seitsemän on pitkään askarruttanut ihmisiä. Tai ei askarruta enään. Tässäpä ois ratkaisu,

1 on pallo joka on puhdasta (Jumaluutta??)

2 on päättymättömyys eli kehä (edelleen Jumaluutta?) mutta samalla myös AIKAA

3 on vuoto eli alkuräjähdys. Eli jonkin asian törmäämistä tähän kehään. (Todennäköisesti jokin elektronien liikehdintään vaikuttava, en kerennyt sitä enempää "tutkia") ja se sai AJAN vuotamaan. huom. olemme sitoutuneet täällä vain aikaan.

Mutta numero 7 on aina se joka tulee takaisin sinne numeroon 1 tai periaatteessa mihin tahansa. mutta jotta se olisi ajan kanssa oikein niin aina numeroon 1.

Enpä kerkiä nyt enempää tähän kirjoittaa niin jätänpäs teidät, JärjenJättiläiset ja muut tätä vääräksi todistamaan. Koska joka tämän vääräksi todistaa, kaataisi koko tämän näkyvän maailman...! :) Uskon teoriaani täysin. 

Todeksi tämä näytetään vasta kun joku tajuaa tutkia mikä on se elektronien kiertoon vaikuttava asia joka tähän paratiisimuodon jumaluuteen törmäsi. Eli sen enemmän perustelematta, toivon että joku löytää hapen 4. allotrooppisesta muodosta  jotain joka mullistaa kaiken kaikkeudesta. Eli sen joka estää sen olemisen maan pinnalla ilman oikeaa painetta. Koko suuren kaikkeusteorian mukaan sieltä löytyy ns. eliö joka sekoittaa hapen elektronien liikkeen.

PS Joka tätä käyttää johonkin muuhun kuin sen jonkin elektroneja sekoittavan löytämiseen, kaikkeusteorian mukaan olet tehnyt ns perisyntiä. :)

Ei taida onnistua vääräksi osoittaminen, heh heh!

Tiede-palsta 0
Reptiliaanit 1

Riittoisampi keskustelukumppani.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
Just a Son

Jussipussi. Olet juuri se joka täällä vikana on.

Sinun piti olla uutena nimimerkkinä tämä, joko se unohtui?

Kenenkään ei tarvitse minua tuntea mutta kerron vain olevani lukion ja armeijan käynyt 21 vuotias ihan normaalista perheestä ja normaalista taustasta tullut nuori pojan kossi. 

Kirjoituksesi kuitenkin paljastaa että olet joutunut useammankin kerran täällä "kahnauksiin" minun kanssa.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5531
Liittynyt26.3.2005

Just a Son: saamastani tiedosta 

A kust ja kenkä toimest sa salajaiset kaikkeustietosi vastaansaanut olet? Vai näitäkö lähdekaikkeuksia paljastaa et epäuskon vaivaamille saata? Vaiko me silloin surkeuttamme peitellen pelkäämme ja hyljeksien kaikkeuksien tietokantoja kuvitella emme tohdi? Vai saammeko meikin vihdoinkin tiettä mit eessäimme on ja vieläpä tullee? Vaan rakkauvella nöyryyntyen anelen ilman ylpevyyden alhaista ja inhollista syntijä, onko ja mikä tämänpuoleinen kaikkeustieto-oppi hyväksi edes nöyryyntymättömille ylpeileville tällaisille?

Sitä minä vain, semmosen sanon ja kysymyksin arkaisesti vaivailen. En muuta.

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat