Aloitin tupakoinnin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

sillä naapurilla on vieraita. Pari-kolme kertaa tunnissa käyvät 3-5 henkeä vetämässä savut viereisellä parvekkeella. Sylkylammikko valuu jo heiä parvekkeen lattialaatan yli maahan. Eivät ymmärrä sylkeä kaiteen yli.

Helppoa ja ilmaista kun voi nauttia toisten tupakoinnista. Omakin limaeritykseni on kasvanut. Nautinnollista.

Sivut

Kommentit (52)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Tietyissä kaupungeissa, tiettyjen koulujen loppuessa arkipäivisin joutuu linja-autoasemalla kulkemaan snorklausvälineet päässä. Sylki lainehtii ja v**tu-sana raikaa. Mm. sellaisina hetkinä en usko demokratiaan.

Sukupolvet tulevat ja menevät, ja v-sylkijät siirtyvät synnyttämään ja skitsofreenisen mustasukkaisina tuijottamaan rätisevää televisiotaan olohuoneeseen, karhutölkki kädessä. Ja jonain päivänä meillä on entistä enemmän kaivattua sylkeä betonilaatoilla ja perheväkivaltaa olohuoneissa.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Olli V
sillä naapurilla on vieraita. Pari-kolme kertaa tunnissa käyvät 3-5 henkeä vetämässä savut viereisellä parvekkeella. Sylkylammikko valuu jo heiä parvekkeen lattialaatan yli maahan. Eivät ymmärrä sylkeä kaiteen yli.

Helppoa ja ilmaista kun voi nauttia toisten tupakoinnista. Omakin limaeritykseni on kasvanut. Nautinnollista.

Täytyyhän ihmisellä sentään joku harrastus olla jotta ei joutuisi ihan joron jäljille.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Ovat jo varttuneempia amiksia. Punanen ooppeli ja duuni löytyy. Muija saa turpiin aina välillä. Posliiniastiastot uusitaan usein. Näitten porukassa on taloyhtiön ainoa terroristi. On piirtänyt miehuussymbolin varaston oveen.

Mutta se valuva sylkilammikko... Hyi saatana!

Niin... odotan innolla kun nämä alkavat lisääntymään.

Piha6
Seuraa 
Viestejä907
Liittynyt26.8.2008

Voin kyllä kuvitella miltä moinen tuntuu, eikä naurata. Ei just ihan tällasesta, mutta aikalailla sinnepäin on ihan omakohtaisia kokemuksiakin menneiltä vuosilta. Meitä ihmisiä on moneen junaan, ja jos sattuu huono tuuri saada "antipatioita" naapureiksi, niin se on pirun pirullista, todella niin.

Vierailija

Itsehän jännitän millaiset kämppikset ensi vuodelle sattuu. Edelliset olivat erittäin jees, mutta muuttivat molemmat keväällä pois. Sitä edellisten jäljiltä oli mm. seinissä läpimentäviä reikiä. Onneksi muuttivat pois juuri kun muutin itse tänne.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
Moukale
Tietyissä kaupungeissa, tiettyjen koulujen loppuessa arkipäivisin joutuu linja-autoasemalla kulkemaan snorklausvälineet päässä. Sylki lainehtii ja v**tu-sana raikaa. Mm. sellaisina hetkinä en usko demokratiaan.

Sukupolvet tulevat ja menevät, ja v-sylkijät siirtyvät synnyttämään ja skitsofreenisen mustasukkaisina tuijottamaan rätisevää televisiotaan olohuoneeseen, karhutölkki kädessä. Ja jonain päivänä meillä on entistä enemmän kaivattua sylkeä betonilaatoilla ja perheväkivaltaa olohuoneissa.

Sori mut sun "skitso" juttu loukkaa minua ja muita skitsoja koska et vitun vertaa ees asiasta tajua.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija
deep'n'dark
Moukale

Sori mut sun "skitso" juttu loukkaa minua ja muita skitsoja koska et ***** vertaa ees asiasta tajua.

Mua taas loukkaa se että mullakin on rätisevä televisio ja karhutölkki kädessä.

Vierailija

Mua on loukattu kans! Nyt noilla on tuolla radio ja ne soittaa Bryan Adamsia. Tölkin sihahtelua kuuluu kans. Mua eivät ole kutsuneet!!!

Vierailija
deep'n'dark
Moukale

Sori mut sun "skitso" juttu loukkaa minua ja muita skitsoja koska et ***** vertaa ees asiasta tajua.

Syystä loukkaannut.
Minua loukkaa tuo amitsuletkautus.

Nää on täällä osa jotain kermapeppulellipentuja joille ei kukaan ole opettanut tapoja.
Esiintyvät täällä netissä muka fiksuina mutta tuo Ollikin vaan pokaa nättejä blondeja. En tiä miten eroaa jostain ammattikoululaisesta älyllisesti.. ja kun amistussa on fiksujakin ja tosi fiksuja kun vertaa näihin yliopiston tai jonkun ammattikorkeakoulun käyneisiin.

Nää on välillä vaan niin leuhkoja siitä kun ne on "opiskellu".

Eri juttu se että parvekkeella tupakoidaan.
Miks valittaa täällä?
En mä ees tiä missä Olli asuu. Voisin kyllä mennä sanomaan että se loppu ny!
Eikö niillä o taloyhtiöporukkaa?
Asuuko yliopistoväki jossain slummissa?
Kauheeta!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kyllä omalla parvekkeellaan pitää saada tupakoida. Eri asia on se kuolaaminen jos se likastuttaa ympäristöä. Ei niitä natsojakaan saa kylvää joka paikkaan.

Hämmentää.

Vierailija

taas kerran asiaa pönniltä...ensinnäki amiksen koulutuksen tietotaso vastaa nykyään lukioo ihan tarkotuksella että vaikket oo lukioo käyny ni se ei siltikää rajaa mitää mahollisuuksia poisa...ja miettikääpäs sitä että aijemmin amikseen ei auto puolelle otettu ketää kel keskiarvo alle 8...kertooko mitää tasosta?ei me amikset mitää juntteja olla vaikka muutamia helppoheikkejäki on seas mut ompaha niitä muuallaki...esim kauppikseen menee nörtit yleisen käsityksen mukaan ko siel o paljo tietokone hommia ni tyypit jokka asuu tääl world wide webis ympäri vuorokauden ni pärjää siel...tokihan tuo on yleistämistä vaan kertoo kans et kaikki on suhteellista...on niitä "amiksiaki" lukios...ettäs o laho tiiseli mersu alla ja karvanopat lasissa...että vähä arvostusta suomen toivolle!(ei siit mitää tuu jos pilipali tohtoreita on joka lähtöö mut ei ketää kuka ne tohtoreiten suunittelemat työt toteuttas käytännössä...)

Vierailija

Aktiivisimmat taloyhtiöporukat on nyt lomillaan. Ei täällä taida olla ku vanhukset, noi amikset ja mä paikalla... En mä valittamalla valita. Täällähän oli jossain vaiheessa näytillä Karpo-video mannenaapurista. Se oli jo hullua menoa.

Pönni
Esiintyvät täällä netissä muka fiksuina mutta tuo Ollikin vaan pokaa nättejä blondeja.
Nyt ollu hiljasempaa, lähinnä yh-emäntiä ollu tyrkyllä. Koitan vältellä.

Vatkain
Kyllä omalla parvekkeellaan pitää saada tupakoida.
Mun parveke sattuu olemaan tasan yhden elementin paksuuden päässä. Polttasivat edes jotain kunnon kamaa, eikä sätkiä!

Vierailija

ja viel tuost yliopistolaisten slummeista...keskimäärin putkimiehelläki on nykyää sama palkka mitä vuosia tietoo koppaasa päntänneellä tohtorilla...varsinki kaivinkone ja kuljetusalan tuölaiset, loka kaivon tyhjentäjät ja nuohoojat o rikkaimmasta päästä...vaikka eikös se oo surkeinta hommaa mitä äkkiseltää kuvitella saattaa?ei se että osaa latinaa ni tarkota et tulee menestyyn nii sosiaalisesti ko taloudellisestikkaa...

Vierailija

Mä tarkoitan nyt amiksilla näitä elämäntapa-amiksia.

klou
amiksen koulutuksen tietotaso vastaa nykyään lukioo
Parturikampaajalla ja malu-erikoistunesta lukiosta valmistuneilla on silti eri lähtötaso aloittaa fysiikan opiskelu... jne... Mutta parturikampaaja pärjää todennäköisesti paremmin ihmissuhdeasioissa...

Mutta klou, viestiesi ulkoasusta paistaa läpi että taidat olla amiksen puolelta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat