Kommentit (1)

lumio
Seuraa 
Viestejä7
Liittynyt4.11.2014

Itselläni on jo yli kuukauden ajan ollut paha tulehdus jalassa. Oikeammin varpaissa. Olen epäillyt, että kyseessä on enterovirus. Se alkoi voimakkaana kutinana, jonka jälkeen iho kesittyi rakkuloille. Rakkuloita oli alle kymmenen. Alunperin jalkapohjissa olleet rakkulat ovat pahoin haavautuneet, joskus niistä vuotaa raapimisen jälkeen verta ja haavat ovat ns. ´pykineet. ´Ei tarvitse, kuin vähän aikaa raapia, rakkulat nousevat ihoon ja kutina pahenee, mitä enemmän jalkaa raapii sormilla. Tämä tulehdus on ollut todella paha. Kutina on jostakin syystä pahimmillaan juuri öisin, niin että nukkuminen on todella vaikeata. Voin todella kuitata yllä olevan artikkelin ja lääketieteen tekemät tutkimukset ja havainnot asiasta oikeaksi ja totuudeksi. Ja vaikka olen tämän joskus jostakin lääkärikirjasta lukenut, että raapia ei saa, koska se ei koskaan kannata, vaan että kutina todellakin vain pahenee siitä, jos niin tekee, niin ei se minua ole auttanut. Kutina on sen verran voimakas. En tiedä, mistä löytäisi sellaista salvaa, tai voidetta, joka auttaisi. Enteroviruskan ei taida olla enää se ainoa, mikä minulla sen lisäksi on. Epäilen, että minulla on jotain muutakin. Enpä vain tiedä, että mikä muu sen lisäksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat