Seuraa 
Viestejä12782
Liittynyt12.7.2010

https://www.youtube.com/watch?v=m4ORrXanr6Q

Mua aina naurattaa kun jenkki uhoo. Erityisesti TV:n kilpailuluonteisissa skaboissa ja ohjelmissa.

Yleensä tuo uhoominen sitten kääntyy julkiseksi itsensä munaamiseksi.

Mikä on tuon systeemin taustaalla?
Eli miksi pitää ylimarkkinoida itseään sen sijaan että tyytyis näyttämään tulokset?
Siis uskottavuushan siinä menee heti kättelyssä ja ainaakaan minä en semmosen jätkän sanaan luota.

Vai yritetäänkö tuolla uhoamisella pelottaa vastustajaa sekä peittää omaa epävarmuutta?

Härmän jannu eij jymmärrä.

Kommentit (10)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

Nyrkkeilykulttuuriinhan kuuluu yleisesti jonkinasteinen uhoilu ja henkisen yliotteen tavoittelu vastustajasta - nyt ei jenkin pituus riittänyt, vaikka lyöntiintoa riittikin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12782
Liittynyt12.7.2010

Sama meininki se on joka asiassa. Tuo nyt oli lähinnä humoristinen aasinsilta olevinaan.

Joskus tuntuu siltä että ne uhoaa uskotellakseen itselleen olevansa todella hyviä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Nehän on todella hyviä uhoamiasessa ja naisten ja lasten pommittamisessa. Ehkä Jenkit on jääneet liskoaivojen tasolle, kun mikään humaani toiminta ei oikein suju.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ehkä tuo amerikaanojen uhoaminen on vähän sama juttu kuin ennenmuinoin kun lähdettiin sotaan ja piti tsempata miehet raivotilaan. On jäänyt epäselväksi että käyttivätkö berserkit oikeasti punakärpässieniä raivotilan aikaansaamiseksi - olen asiasta nähnyt mainintaa sekä puoleen että toiseen, mutta jollain tavallahan heidänkin piti se sotaintonsa aikaansaada. Jos ei aineiden kanssa touhuta, niin sitten vaan öykätään ja möykätään keskenään niin kauan että on testosteronia tursumassa korvista ulos asti?

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005

Minulle tulee jenkkiuhosta yleensä myötähäpeän tai ärsyyntyneisyyden tunteita, mutta olen useaan kertaan lukenut, että suomalainen tyyli pitää kynttiläänsä vakan alla kaipaisi edes hitusen uhoa ja itsekehua.

Yleisesti vaatimattomuuden arvostus taitaa olla universaalia ja jenkkiuho on vain yksi amerikkalaisista överi-ilmiöistä. Vaikka kyllä silläkin mantereella esimerkiksi arvostetuimmissa (ja monesti kaupallisestikin menestyneimmissä) elokuvissa on yhä sankarit vaatimattomia ja kovimmat uhoajat tositilanteessa kyvyttömiä.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12782
Liittynyt12.7.2010

Ei suomalaiset mitään vaatimattomia mun mielestä ole.
Vai voiko mua syyttää muka liiasta vaatimattomuudesta?
Jenkeillä vaan menee överiks. 
Intialaiset kanssa on usein samalaisia paskanpuhujia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat