Kommentit (10)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Tschopp ja kollegat osoittavat, että sukupuolielinten muodostumisaluetta voi siirtää paikasta toiseen leikkaamalla viemärisuolen solukon irti ja istuttamalla sen uuteen paikkaan.

Kukas sitä nyt haluais muniensa päälle paskoa.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

M E Simonaho
Seuraa 
Viestejä663
Liittynyt8.12.2013
Kapsky

Tämä johtanee siihen, että peräaukonsiirtoleikkaukset tulevat yleistymään aikuisviihdetyöntekijöitten parissa.

"Kyrpä otsassa" ja "perseet olalla" ja kusessa ollaan, jos jonkun aikuisviihde on siirrellä perä-aukkoa, klitorista ja/tai penistä minne saattuu.

:D

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
kahannin

Kokonaan auki oleva kysymys on kuitenkin vielä, missä määrin käärmeen alkionkehityys todella vastaa ihmisen alkionkehitystä?

Luulen että se tiedetään varsin hyvin.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

MooM
Seuraa 
Viestejä6923
Liittynyt29.6.2012
Vatkain

Kanan klitoris. Siihen kohtaan mun aivo lopetti lukemisen.

Mulla jo väliotsikon "jos [alkion] peräaukkoa siirretään" -kohtaan.  Hrr.

btw, jos ihmisillä olisi kloaakki, loppuisikohan netistä se kinastelua A- vai B-rappu vai molemmat?

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Niin muuten. Ja olisiko homostelu niin suurien intohimoisten kannanottojen kohde, mikäli kummankin sukupuolen edustajilla olisi vain kloaakit joiden aukkoja aseteltaisiin vastakkain, eikä mitään elintä tungettaisi mihinkään aukkoon. Vaan kai siitä kumminkin jotain ränkytettävää saataisiin aikaiseksi että kuka on yllä ja kuka päällä, tai mitkä ne asennot sitten lienisivätkään. Paitsi jos tuosta touhusta ei saisi nautintoa, vaan pelkästään jälkeläisiä, niin ehkäpä se touhu ei niin kauhean usein kiinnostaisikaan. 

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
slam

Jehe. Hauskat kommentit aiheeseen.

Näköjään otsikko provosoi, sitte kun selviäs vielä peräaukon alkuperä...

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat