Kommentit (6)

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Liittynyt3.8.2012

Otan päiväunet lähes joka päivä vaan ei ole krapula yllättänyt, mistä tuollainen väite on peräisin.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Maldorado

Otan päiväunet lähes joka päivä vaan ei ole krapula yllättänyt, mistä tuollainen väite on peräisin.

Ehkä se on juuri siinä että otat ne päivittäin. Olet tottunut ja rytmittynyt. Itselläni ainakin tulee aina päiväunten jälkeen hyvin huono olotila, silloin kun päiväunet satun ottamaan. Krapula kuvaa hyvin sitä fiilistä. Pää särkee, etoo, tokkura.. ei oikein tee mieli olla olemassa. Tekisi vain mieli nukkua lisää. 

くそっ!

Mouho_2
Seuraa 
Viestejä471
Liittynyt4.1.2014
Ronron

...Pää särkee, etoo, tokkura.. ei oikein tee mieli olla olemassa. Tekisi vain mieli nukkua lisää. 

Mulla on ollut tuollainen olo viimeiset 15 vuotta putkeen. Päiväunet ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

”The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.”

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Mouho
Ronron

...Pää särkee, etoo, tokkura.. ei oikein tee mieli olla olemassa. Tekisi vain mieli nukkua lisää. 

Mulla on ollut tuollainen olo viimeiset 15 vuotta putkeen. Päiväunet ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Se on varmaan sitten se kofeinismi. 

くそっ!

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Päiväunien (tai paremminkin iltaunien, sillä yleensä sammun klo 16 - 20 välillä jos sammuakseni olen) jälkeen on tosiaan kehno olo. Mutta eipä se ole häävi aamuisinkaan. En edes muista koska olen herännyt aamulla pirteänä. Lapsena? Nukun kyllä öpauttia 8 t unet, ja aina ei ole vaikeuksia päästä uneen tai pitää sitä yllä. 

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Liittynyt3.8.2012
Ronron
Maldorado

Ehkä se on juuri siinä että otat ne päivittäin. Olet tottunut ja rytmittynyt. Itselläni ainakin tulee aina päiväunten jälkeen hyvin huono olotila, silloin kun päiväunet satun ottamaan. Krapula kuvaa hyvin sitä fiilistä. Pää särkee, etoo, tokkura.. ei oikein tee mieli olla olemassa. Tekisi vain mieli nukkua lisää. 

Huono sisäilma saa tuollaiset oireet, mitä parempi ilma sitä virkeämpi kun herää, kesällä ulkona otettuja päiväunia ei voita mikään!

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat