Seuraa 
Viestejä1112
Liittynyt24.2.2011

Miten voisi saada yhteyden avaruusolentoihin, jos oletetaan, että ne elävät täällä keskuudessamme?

Sivut

Kommentit (36)

MooM
Seuraa 
Viestejä6064
Liittynyt29.6.2012
karahka

Miten voisi saada yhteyden avaruusolentoihin, jos oletetaan, että ne elävät täällä keskuudessamme?

Ilmoitus sanomalehden kontaktipalstalla? Eliittikumppani.fi? Aku Ankassa vetävät mainosbannereita pienkoneilla, ehkä siten?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Tiärishän pyydysti niitä porkkanoilla silloin. Aseta nippu porkkanoita sopivan UFOon paikkaan ja kyttää vaikka haavin kanssa. Roopehan kävi joskus mikroankkojen kanssa kauppaa. Ne ostivat muistaakseni kolme maissin jyvää.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28274
Liittynyt16.3.2005
karahka
Lukisivatko avaruusolennot tätä tiede-palstaa? Ehkä...

Luulen, että täällä on aivan liian laitostieteellinen meininki heidän makuunsa. Mutta olen varma, että hörh^H^H^H^H ei kun siis esoteerisempien keskustelupalstojen keskusteluihin osallistuu jos jonkinlaisia siriuslaisia ja kretuliineja kosmisia lapsia.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28274
Liittynyt16.3.2005
karahka

Luulen, että täällä on aivan liian laitostieteellinen meininki heidän makuunsa. Mutta olen varma, että hörh^H^H^H^H ei kun siis esoteerisempien keskustelupalstojen keskusteluihin osallistuu jos jonkinlaisia siriuslaisia ja kretuliineja kosmisia lapsia.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12797
Liittynyt12.7.2010
Neutroni
karahka

Äläs nyt rupee yleistää. On täällä muutama jotka ui vastavirtaan. 

Minäkin oon "teitä maan matosia" koittanu monella tapaa valistaa.

Vapaa radikaali
Seuraa 
Viestejä1623
Liittynyt26.8.2009
Neutroni
karahka

Terveisiä vaan täältä Siriukselta, on ilmoja pidelly.

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

M E Simonaho
Seuraa 
Viestejä663
Liittynyt8.12.2013
karahka

Se on periaatteessa sama kuin että yrittää saada kontaktin Jeesukseen. Pahimmassa tapauksessa kun tarpeeksi kauan yrittää, niin näkee Jeesuksia siellä sun täällä k e pitsoissa, murtuneissa olkapäissä, puiden oksistossa, j n e - - - tai jopa sekoittaa jonkun keskuudessamme Jeesukseen syystä että hän muistuttaa vajaa 2000 vuotta esitettyä "aitoa kuvaa Jeesuksesta".

offmind
Seuraa 
Viestejä15264
Liittynyt19.8.2008
Vapaa radikaali
Neutroni
karahka

Terveisiä vaan täältä Siriukselta, on ilmoja pidelly.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
karahka

Ei oleteta, helpompi niin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28274
Liittynyt16.3.2005
jussipussi
karahka

Ja jos en mennä siitä mistä aita on matalin, vaan oletetaan kuitenkin, niin ongelma ratkeaa sillä millä syntyikin. Oletetaan lisäksi, että naapurin Jaska on naamioitunut reptiliaani ja morjenstetaan häntä aamulla. Jos haluaa pitää välit kunnossa, kannattaa näytellä, ettei tiedä mitään Jaskan taustasta, mutta pääseepähän juttelemaan oletetun avaruusolennon kanssa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
Neutroni
jussipussi
karahka

Ja jos en mennä siitä mistä aita on matalin, vaan oletetaan kuitenkin, niin ongelma ratkeaa sillä millä syntyikin. Oletetaan lisäksi, että naapurin Jaska on naamioitunut reptiliaani ja morjenstetaan häntä aamulla. Jos haluaa pitää välit kunnossa, kannattaa näytellä, ettei tiedä mitään Jaskan taustasta, mutta pääseepähän juttelemaan oletetun avaruusolennon kanssa.

Ei kyllä minä menen tästä, aita on tässä matalin...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat