Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Halusin vain sanoa, että vasta-avatun kahvipaketin tuoksu on minun mielestäni yksi kaikkien aikojen lumoavimmista tuoksuista. Se ei ole pelkästään hyvä tuoksu, vaan se jotenkin "huumaa" hetkeksi, tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=WYhDHvzsVEE

Mites teillä, mikä on paras tuoksu? 

くそっ!

Kommentit (4)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä3697
Liittynyt10.10.2011

Hyvä kukka (sellainen poltettava) on yksi parhaista tuoksuttajista. Energiajuomat taas ehkä pahin lemulähde.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Onkohan siinä kahvin tuoksussa mukana jotain huumaavia yhdisteitä kun se vaikuttaa sillä tavalla, vai onko kyseessä pelkkä psykologinen reaktio hajuaistimukseen joka sattuu "kutittelemaan" aivoja sopivista kohdista? En nyt ainakaan keksi että kahvin tuoksuun liittyisi jotain erityisen tärkeitä muistoja tai mitään, sen enempää kuin muihinkaan tuoksuihin. Ja se on nimenomaan se kahvijauheen syvä tuoksu, se on eri, kuin valmiin kahvin tuoksu. Voisipa kahvi maistua samalta kuin se jauhe tuoksuu. Parasta on kun "korkkaa" paketin ja nuuhkaisee saman tien, saa ne parhaat aromit. 

くそっ!

Hercules
Seuraa 
Viestejä906
Liittynyt3.10.2014

Mä oon joskus itsekin miettinyt, miksei kahvi voi maistua samalta kuin tuoksuu.

Märkä asfaltti tuoksuu hyvältä ja se johtuu siitä että sen tuoksu ennakoi lomaa sortavasta järjestyksestä. Kesällä sai maata lämpimässä liukumäessä aina siihen asti kun kaveritkin tulivat pihalle. Lisäksi myrskyt nyt olivat aika makeita seurata korkealta kalliolta. Ei ehkä fiksua, mutta täysin sen arvoista. 

Linkki

Minijehova
Seuraa 
Viestejä3697
Liittynyt10.10.2011

Eiköhän siinä ole ihan samalla tavalla jotain palkintoa aivoilta kuin minun kukanhaistelussakin. Tuoksuu aidosti hyvälle, mutta se miten aivot muistaa aineen toimivan elimistössä tekee tuoksusta huumaavan.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat