Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hojohojo! Mitä pelejä pelaatte kännykällä? Mitä olette pelanneet mutta ette pelaa enää?

Neuvot, niksit, suositukset ja moitteet tänne!

Minä oon ihan koukussa king.com firman sagoihin. Toisin sanottuna Pet Rescue Sagaan. http://www.petrescuesaga.com/ Kyseessä on yksinkertainen palikkapeli, jossa vähintään kaksi samanväristä palikkaa katoaa. Pelissä pitää pelastaa tietty määrä lemmikkejä saamalla ne koskettamaan lattiaa, saada tietty määrä pisteitä tai hävittää kaikki palikat näytöltä. Tauluja pelissä on tällä hetkellä vajaa 800 ja olen pelannut ne kaikki. Yhtään ostoa en ole tehnyt, eli olen selvittänyt kaikki taulut ilman ostettuja apuvälineitä. Grafiikka on tämmöstä iloista karkkigrafiikkaa

Myös king.comin Pyramid Solitaire Sagaa pelaan. Siinä olen selvittänyt myös kaikki saatavilla olevat tasot. Kingin Bubble Witch Saga I & II pelaan myös, mutta olen ajatellut poistaa nyt ainakin tuon kakkosen. Meni liian vaikeaksi ja alko vituttaan. Olen tasolla 160jotain. Papa Pear Sagaa pelasin kans, mutta sekin meni liian vaikeaksi niin poistin. Farm Heroes Saga sama juttu. Eli aika Saga-painotteista...

Oikeastaan ainoa jonkun muun yhtiön peli mitä pelaan on Unblock Me Free. Se on myös yksinkertainen palikkapeli, jossa näytön palikoita siirtelemällä pitää vapauttaa punainen palikka. Simppeli mutta ihanan koukuttava.

Eli mitäs te pelaatte?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (28)

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1515
Liittynyt13.11.2014
Jäärä

2048 saa näemmä myös selaimelle. Kännykästä poistin kun kyllästyin. Aikansa koukutti melko tehokkaasti.

Mikä oli tuloksesi siinä kohtaa kun kyllästyit?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Jäärä

2048 saa näemmä myös selaimelle. Kännykästä poistin kun kyllästyin. Aikansa koukutti melko tehokkaasti.

En tajunnu tätä.

Ronron

Minä pelaan kännykällä lähinnä hyviä pelejä. Huonommat ei jotenkin jaksa kiinnostaa. 

No kerro vähän niistä hyvistä peleistä.

Hämmentää.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Vatkain
Ronron

Minä pelaan kännykällä lähinnä hyviä pelejä. Huonommat ei jotenkin jaksa kiinnostaa. 

No kerro vähän niistä hyvistä peleistä.

Hill Climb Racing, Pako. Siinä ne olikin. 

くそっ!

---
Seuraa 
Viestejä3434
Liittynyt6.9.2006
George Hanson
Jäärä

Pakko myöntää, mutta ei mitään muistikuvia. Tuon 2048 olen kyllä saanut useammankin kerran. Oikeastaan siinä rupesi kyllästyttämään se alun tahkoaminen joka alkoi olla puuduttavaa, koska mielenkiinto alkoi vasta kun oli saanut sen 1024. Jotkut hullut tiettävästi ovat saaneet myös 4096?!

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Bomb Gaza:a tässä testailen, tietty kun se poistettiin sopimattomana Google kaupasta..

Pelissä on aika mahdotonta tappaa enemmän sotilaita kuin siviilejä. Noi mustat on pahoja ja valkoiset siviilejä. Kukahan mahtaa olla toteuttaja?

http://www.mobogenie.com/search.html?q=bomb+gaza

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Noista kolmesta ihan oikeasti hyvä oli minun mielestäni Plague Inc.

Bomb Gaza on erittäin yksinkertaistettu propagandalta haiskahtava peli. Ilmeisesti kritisoidaan Israelia tai sitten vaan elämää yleensä.

Slenderbear perustuu meemeihin ja kuuluu oikeastaan meemipelien suurempaan ryhmään. Siinä käytettyjä meemejä ovat esim pedobear, slenderman ja trollface. Jos siis meemit kiehtovat.

Plague Inc. Voidaan leikkiä bakteereilla, viruksilla, homeilla, loisilla, prioneilla, nanoviruksilla ja bioaseilla. Voit kehittää taudille oman nimen ,vaikka Hivola. Voit muokata levittämäsi taudin geneettistä koodia lisäpisteillä, esim. lisätä sen mutatoitumista tai lisätä resistenssiä.Voit lisätä kylmän tai kuuman kestävyyttä ja lukuisia muita ominaisuuksia

Sitten voit valita mistä maasta pandemia lähtee leviämään. Leviämiseen vaikuttavat kyseisen maan terveydenhuollon taso, lentoliikenteen määrä yms.

Periaatteessa taroituksena on pyyhkiä koko ihmiskunta maan päätä. Jos tauti on liian tappava, se ei pääse leviämään. Paras olisi pitkä itämisaika ja suuri tappavuus. Lääkeresitenssi estää kehittyneiden maiden yritykset hallita pandemiaa. Resitenssiä ja muita ominaisuuksia voi kasvatella taudin edetessä, kun saat 'lisäpisteitä'. Pandemian aiheuttamia uutisia voi kauhistella pelin edetessä.

Kuvassa muokataan taudin leviämistapoja geneettisen koodin avulla.

Pelin perusteella pitäisi varmaan muuttaa grönlantiin. Niitä on hankala tappaa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

^Hahah, kaikkea ne keksii.

Lataankin tuon kokeeksi tässä illan päälle! Kiitos selityksestä ja muidenkin pelien selvityksistä. Mutta mikä oma arvio ruttopelistä? Onko hyvä?

Hämmentää.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

On hyvä ja olen monta kertaa pelannut eri tauteja. Siinä on aika pirun tarkkaan taudin leviämiseen tarvittavat lentoreitit, laivareitit, vuorotiheydet yms. Myös lintujen muutot, jyrsijät jne. Eli taruntatiet ovat oleellinen ominaisuus.

Kun pandemia pahenee, lentokenttiä suljetaan ja rokotteita kehitellään. Vastineeksi voi laittaa taudin leviämään ilmateitse ja monimmutkaistaa tautia siten että rokotekehitys junnaa.

Jos tauti tuhoaa hyvin, yleensä sinne tänne jää yhteisöjä henkiin ja ihan kaikkia on vaikea tappaa.

Usein aloitan sillä, että kehitän taudille kaikki mahdolliset tartuntatavat ja kun se on maailmanlaajuinen, mutatoin sen tappavaksi. Tämä ei kuitenkaan välttämättä ole paras tapa kun yleensä jää jokunen sata tuhatta jonnekin uuteen seelantiin henkiin. Ongelma on myös jo sairastaneet, voivat kehittää immuniteetin aikana kun tauti ei vielä tapa.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Slice HD on kanssa hyvä. En ole kovin pitkään pelannut ja tuntuu että tuolla peli-idealla ei kovin pitkää peliä voi tehdäkään mutta saa nähdä..

Kosketusnäytön pitää pystyä tunnistamaan monta sormea yhtä aikaa tai ei voi pelata. Alla esittelyvideo.

https://www.youtube.com/watch?v=PiEi9WTRMCc

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Jäärä
George Hanson
Jäärä

Pakko myöntää, mutta ei mitään muistikuvia. Tuon 2048 olen kyllä saanut useammankin kerran. Oikeastaan siinä rupesi kyllästyttämään se alun tahkoaminen joka alkoi olla puuduttavaa, koska mielenkiinto alkoi vasta kun oli saanut sen 1024. Jotkut hullut tiettävästi ovat saaneet myös 4096?!

Tuo 2048 tuli heti ekalla yrittämällä. Ihmettelin kun se jatku vielä enkä pelannutkaan sitä heti läpi...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat