Kommentit (7)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009
 Brown fat could help to manage type 2 diabetes, according to a new study published in the Journal of Cell Biology.

Researchers from Monash and Stockholm University led by Masaaki Sato, MD, wanted to study the effects of brown fat – known as ‘good fat’ due to its ability to efficiently burn calories – on blood glucose levels and daily insulin injections.

“In theory, if we can find out how to stimulate brown fat into action, we could use it, not only to manage obesity, but type 2 diabetes too,” Dr. Sato said.

His team found that upon the application of a drug that imitates cold exposure, brown fats produced large amounts of a protein that transports glucose into cells independently of the way insulin transported them. Importantly, brown fat cells were found to produce ten times the amount of glucose transporters than insulin.

“Brown fat was discovered in adults a few years ago and now research is taking place worldwide to understand why some adults have it and others don’t,” Dr. Sato said. “Our findings are at a very early stage but they show real potential to find a new way to manage this disease.”

The researchers are hopeful that their research could lead to new treatment options for type 2 diabetes that don’t require daily insulin injections.

A special type of fat found in some people could be used to manage type 2 diabetes. Scientists from Monash University and Stockholm University have discovered that brown fat, nicknamed the 'good fat' because it warms up the body in cold temperatures, burning up calories in the process, also 'hoovers up' excess sugar.

The findings, published in The Journal of Cell Biology, are significant for people with type 2 diabetes, whose bodies are unable to respond to insulin properly, resulting in elevated blood glucose levels.

http://www.renalandurologynews.com/brown-fat-type-2-diabetes-treatment/article/385184/

käyttäjä-3779
Seuraa 
Viestejä1501
Liittynyt12.5.2014

Laihtuipa berberiinin avulla tai ei, sen kohtuullinen nauttiminen on joka tapauksessa hyödyllistä varsinkin ikääntyneemmille

http://www.tritolonen.fi/files/pdf/Berberiini%20korvaa%20statiinit.pdf

Joten ei ole mitään syytä odotella varmistuskokeen tuloksia. Ei kun luontaistuotekauppaan ja nappia poskeen vaan!

Samalla voi hankkia 50 mikrogramman D-vitamiineja ja ottaa niitä pari päivässä, niin tilastotieteilijäin taannoinen virhe tulee kuitatuksi..

Sata se oli Ylpönkin aikaan.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2497
Liittynyt4.9.2010

Niinpä niin, raakojen tomaatien todettiin lisäävän lihasvoimaa. Armeijassa minulle naurettiin, kun söin puista silmuja. Teki mieli syödä niitä. Mitä siellä ruuaksi sai, mitään salaatteja ei muistaakseni ollut. Jotain soppaa, leipää ja joku jälkiruoka.

Mitäköhän ihmiset ovat syöneet tuhansia, jopa miljoonia vuosia? Mitä vain. Lehtiä, juuria, silmuja, kaikkea mahdollista.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Raakojen tomaattien? Eikös ne ole, myrkyllisiä? Eikös niissä ollut samaa myrkkyä kuin raa-assa perunassa? Eikai siitä lihasvoiman kasvusta ole iloa jos kuolee samalla? Minä en tykkää kun joka paikassa ruokaloissa tarjotaan raakaa tomaattia. Tomaatin pitää olla punainen, mehukas ja koostumukseltaan lähempänä mandariinia kuin paprikaa. 

くそっ!

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009
Kapsky

Sata se oli Ylpönkin aikaan.

104

90v Ylppö muistaakseni kävi Intiassa opettamassa.

Enemmän tarvittas Suomeen kiukkupusseja...

Tosin 90-vuotispäivänään Ylppö oli esitelmöimässä Intiassa, mutta silti Toijalassa vietettiin juhlia. Myös koululaisille kerrotaan Akaan suurmiehestä ja kerran akaalainen 9-vuotias Henna Rantanen kirjoitti kirjeessään arkkiatrille näin:

"Tervehdys Arkkiatri Arvo Ylpölle.

Minä olen 3b-luokan oppilas täältä samojen ikkunoiden takaa mistä Sinä olet hypännyt pakoon opettajaa. Minä käytän sinä-sanaa, koska Sinä olet lasten ystävä. Kyllikki Helpiö oli kertomassa ensimmäisen kerran meille, että sinä olet hypännyt tämän luokan ikkunasta. Nyt täällä on pihassa asfaltti se on minusta hyvin paha juttu. Minä olen niin kuin sanotaan terve kuin pukki välillä olen vähäsen kipeä mutta tulen pian terveeksi. Sinä olet kuulemma hyvin terve. Olen minäkin joskus kepposia tehnyt. Minä olen käynyt sinä talossa missä sinä asuit siellä. Minäkin olen vähän kiukkupussi ja kova tappelemaan.

http://www.ylppo.fi/akaan_ja_toijalan_poika

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat