Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

Pinkoliina ei ole Troijan hevonen, se ei ole vakooja, ei maanpetturi tai sisällä muitakaan salaisuuksia. Nimi Pinkoliina lienee jäänyt alitajuntaan kai jostain ravijutuista, vaikka en raveja seuraakaan enkä edes pidä raveista. En olisi nimennyt hevostani Pinkoliinaksi, jos olisin tiennyt, että sellainen hevostila on olemassa, jossa on laaja Pinkoliinan suku. 

Olin avannut Vuodatus -sivulle blogin ja laittanut siihen gmail -osoitteen Pinkoliina -nimellä. Sen hevostilan tilapäistyöntekijät olivat huomanneet gmail -osoitteessa virheen, jolloin joku tilalta  oli avannut muuten samanlaisen sähköpostin, mutta siinä Gmail virheettömänä. 

Asia selvisi minulle, kun olisin korjannut gmailin oikein, mutta uusi oli jo avattu. Googlettaessa pääsin hevostilan sivulle. Hämmästyin kun siellä oli minunkin hevoseni kuva ja hämmästyin myös Pinkoliinani kykyjä pinkoa kovasti arvostettujen hevosten joukkoon. Tosin kuva oli vasemmassa yläkulmassa kuin vainajan sielu katselemassa muiden hevosten joukkoa. 

En muista ottaneeni yhteyttä hevostilaan, mutta Ovolon ärsyttelemänä kirjoitin asiasta Tiede –lehden keskustelupalstalle. Se oli kai huomattu hevostilalla, koskapa kuva oli poistettu hevostilan sivulta selityksen keralla (tilapäistyövoima). 

Vuodatuksessa oli omistajan vaihdos ja kun luin, että uudet salasanat on vaihdettava siihen ja siihen päivämäärään mennessä. Kun en joutanut vaihtamaan silloin heti niin se unohtui. Nyt ei blogini avaudu minulle, enkä saanut sitä poistettuakaan. 

Kuvista viimeisenä eli lähetetty 4.8.2007 

http://pinkoliina.vuodatus.net/?page=6

Kommentit (2)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat