Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mitä mediasoittimia te käytte? Mulla ollu iänkaiken vlc, mutta ongelma siinä on kuvan pikselöityminen ja nykiminen, vaikka toistais vaan 720p kuvaa.

Mitä teen??? Kodekit on päivitetty. Nyt en uskalla poistaa mitään kodekkeja kun en muista latausjärjestystä että jos ne vetää keskenään ristiin.

BSPlayerissa on semmonen ongelma, että kuva ja ääni ei ole synkassa ja jos ne saa synkkaan niin sitten tekstejä ei saa yms. hirveetä säätöä.

Winampissa tais olla se vika että en saa ääniä toimimaan.

MPlayeria en perkele osaa edes ladata, saati asentaa.

Onko kellään ideoita? Alkaa olla hyvät neuvot kalliit ja huonojakin olen valmis kokeileen! Vai voiko olla niin, että kyse on näytönohjaimesta tms?

Hämmentää.

Kommentit (9)

raakeli
Seuraa 
Viestejä64
Liittynyt28.4.2011

media player classic, ei ole muita tullut käyttettyä neljään vuoteen. Kuvan laatu on paras kaikista kokeilemistani soittimista ja kevein ohjelma. Plussana ei ole tarvinnut kodekkeja asentaa enää lainkaan. Ei tosin kyllä taida enää vlc kanssa tarvita erillisä kodekkeja ladata.

http://mpc-hc.org/

Antamillasi tiedoilla en nyt lähde veikkaamaan, mutta voihan se olla laskentatehon puutettakin kuvan pikselöityminen, tai sitten ei. Streematessa vai ladatuissa tiedostoissa?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
raakeli

Antamillasi tiedoilla en nyt lähde veikkaamaan, mutta voihan se olla laskentatehon puutettakin kuvan pikselöityminen, tai sitten ei. Streematessa vai ladatuissa tiedostoissa?

Ladatussa. Kysy mitä vaan niin kerron lisää ku ite en näistä oikein mitään ymmärrä...

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
raakeli

media player classic, ei ole muita tullut käyttettyä neljään vuoteen. Kuvan laatu on paras kaikista kokeilemistani soittimista ja kevein ohjelma. Plussana ei ole tarvinnut kodekkeja asentaa enää lainkaan. Ei tosin kyllä taida enää vlc kanssa tarvita erillisä kodekkeja ladata.

http://mpc-hc.org/ 

*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tähän loppu riesa! Hauskinta on se, että mulla on sata vuotta sitte ollukki tuo soitin, mutta se on ihan unohtunu.

Nyt taas näkyy ja jo yli vuojen minä oon tämän kanssa noitunu! Kiitos!

Hämmentää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40727
Liittynyt6.12.2009
Vatkain

Kylläpä tuli hyvä mieli tuosta ku alko pelittään. Kiitos vielä kerran

Kiitä myös vanhempiasi jotka on opettaneet sinut aikoinaan kiittämään, se on havinainen ja kaunis taito nykyaikana. Eli kiitos kun osasit noin kauniisti kiittää.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt28.11.2013

Jaa mulla oli koneessa valmiina kaksikin Win. Media player, ja Lenovon Power DVD10 kummallakin näkyy videot ja musiikki kuuluu loistavasti.

Vaihdokas kirjoitti: Höh anteeksi. Yläpeukutin vahingossa Max Hunterin kommenttia. Ei olisi ollut aihetta. Sori.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat