Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

Milloin presidentti Obama leikkauttaa hiuksensa Pohjois-Korean Kimin mallin mukaisesti? Tässä näette miten se pukee Jan Erolaa (samalla saatte hyvän palan Fortum -keskustelusta):

http://areena.yle.fi/tv/2523618/#/play

Sivut

Kommentit (20)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Armeijaa varten uskaltauduin ajauttamaan tukan 3 milliseksi, olin siitä aina haaveillut mutten aiemmin uskaltanut kun pelkäsin että pääni vammaiset muodot tulevat näkyviin. Mutta ihan hyvä siitä tulikin. En aio enää kasvattaa tukkaa. Ei ole mitään syytä. Millitukkaa ei tarvitse muotoilla, se on aina "hyvin", päänahka saa hengittää, menee vähemmän shampoota, sen voi ajaa kotona ei tarvita parturia, mikään pipo tai muu päähine ei tosiaan sotke "kampausta" ja kun minulla vielä on siellä sellainen kaksoispyörre jonka ansiosta tietyssä kohdassa oli aina pystyyn sojottava töyhtö jota vihasin yli kaiken. Mikään voima maailmassa ei saisi minua hurahtamaan tukan kasvattamiseen. Ja se fiilis kun se on päässyt vähän kasvamaan ja sitten ajetaan pois, se tuntuu hyvältä, vapauttavalta, vähän kuin ottaisi pään ulos muovipussista. Kokeilkaa. Varsinkin jonkun naisen kannattaisi kokeilla jolla aina ollut pitkä pöheikkö. Ensin päänahassa tuntuu kylmältä ja alastomalta mutta siihen tottuu ja se menee ohi. Toisaalta minä pidin siitä tunteesta. 

くそっ!

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Ronron

Armeijaa varten uskaltauduin ajauttamaan tukan 3 milliseksi, olin siitä aina haaveillut mutten aiemmin uskaltanut kun pelkäsin että pääni vammaiset muodot tulevat näkyviin. Mutta ihan hyvä siitä tulikin. En aio enää kasvattaa tukkaa. Ei ole mitään syytä.

Armeijaa varten leikkautin tukan varsin lyhyeksi ja armeijassa AUK:iin käskettäessä piti vielä sen lisäksi vetää tosiaankin millisängelle koska en uskaltautunut jäämään ainoaksi massasta poikkeavaksi ts. ikuiseksi vapaaehtoiseksi. Ihan paska siitä tuli mutta pakko mikä pakko. Armeijasta päästyäni annoin tukan kasvaa. En enää aio leikata sitä. Ei ole mitään syytä.

Klanipäät assosioin uusnatseihin ja armeijan hölmöimpiin hetkiin - onhan lyhyt tukka miehellä alunperinkin orjuuden merkki. Vain vapailla miehillä on fleda liehunut vapaana ja niin taitaa olla nykyäänkin. Tosin ehkä se nyttemmin on enemmän henkistä laatua tämä... 

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minäkin leikkasin intissä pitkän tukan ensiksi "pitkäksi" lyhyeksi, sellaiseksi mitä näkee keski-ikäisillä. toimistotyötä tekevillä naisilla. Myöhemmin kävin sitten sotkun parturissa leikkautamassa n. 5 cm siilin.

Se oli kyllä näppärä tukka. Sitä ei tarttenu laittaa mitenkään mutta jos halusi, niin laitto vaan herneen kokosen määrän geeliä kämmenelle ja vetäsi pään yli niin näytti niinku olis ollu tukka laitettuna.

Intin jälkeen oli taas pitkä tukka kunnes vuosina 2011-2014 oli lyhyt. Nyt se on taas kasvanut hartioille. Aion vähän aikaa ainakin pitää tätä.

Haaveilen, että uskaltaisin joku päivä leikata millisiilin. Ehkä sitten jos joskus laihdun alapainon rajamaille. Minusta laihat naiset näyttää hyviltä siilitukissa. Paksummat (=normaalipainoiset +) ei.

Lyhyessä tukassa on mahtavaa, miten ilma osuu niskaan  Pitkä tukka on myös huomattavan kuuma vaikka sen laittaisi ponnarille niin että niska näkyy.

Pitkässä tukassa on se huono puoli, että sitä harvemmin tulee mitenkään laitettua. Sen vaan sitasee ponnarille ja se vaan on päässä. Lyhyt letti on pakko muotoilla jollain tavalla.

Hämmentää.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Kosh

Klanipäät assosioin uusnatseihin ja armeijan hölmöimpiin hetkiin -

Aika usein assosioin klanipäät miehiin, joilla on alkanut ilmetä kaljuuntumista.

Itse pidän pääni klanina, koska se on vaivattomin hiustenleikkausmalli, ja myös vaivattomin hiusmalli, tosin pakkassäällä olisin tyytyväinen pienestä hiuskerroksesta. Kokemusta on kyllä myös perseeseen ulottuvista hiuksista, ja sitä aikaa en kyllä kaipaa. Helvetillisen vaivalloista ja epämiellyttävää oli se.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

asdf
Seuraa 
Viestejä11382
Liittynyt16.3.2005

Ite jonkinlaisena kakaraprotestina rupesin intin puolivälissä kasvattamaan tukkaa sellaisesta alta kahden sentin siilistä. Kun alkoi olla pidempi, vetelin geelillä päätä myöden, eikä tullut intissä valitusta. Joskus 300 päivän kohdalla eräs skappari naureskellen kyseli parturiin menosta, mutta ei niillä päivillä enää nipotettu. Leikkasin letin lopulta siviilissä sellaisena leukaan/korvien yli ylettyvänä. Kun ei ole ikinä pitkää tukkaa ollut, se vaikutti vaivalloiselta. Eikä tällä hiuslaadulla sopinut feissiin. Näytti vähän niinkuin olisi liina roikkunut päälaelta.

En usko, että enää kasvatan pitkää tukkaa, vaikka mulletti onkin todellisten uroiden ainoa oikea hiustyyli.

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013
pinklin1

Milloin presidentti Obama leikkauttaa hiuksensa Pohjois-Korean Kimin mallin mukaisesti? Tässä näette miten se pukee Jan Erolaa (samalla saatte hyvän palan Fortum -keskustelusta):

Tätä minun uneni tiesi :

Toope

Itse tuossa taannoin osoitin linkeilläni, että suomalainen media on paljon vasemmistolaisempaa, mitä väestö lopulta on. Vihreillä ja vasemmistolaisilla on huomattavasti suurempi edustus mediassa, mitä vaalien mukaan edustus esittäisi. Samaa ilmiötähän on havaittu Ruotsissa ja monissa muissa maissakin. Mietipä muuten Yhdysvaltoja, joissa 70-90% valtakunnallisesta mediasta on lähellä demokraatteja, vaikka kansasta puolet on republikaaneja? Media on vasemmistolaista, meillä, muualla Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Näin väitän edelleen.

Olen paljossa eri mieltä Toopen kanssa, mutta tässä en. 

Loviisan Sanomien päätoimittaja oli käynyt haastattelemassa Verkkomedian päätoimittajaa (opissa siitä miten saa lukijoita?).  Verkkomedialla yli 20 000 lukijaa päivittäin ja Loviisan Sanomilla kolmasosan verran, vajaa 7000.

Kosh, miten käy tuulessa hulmuavan tukkasi?

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013
pinklin1

[quote author="pinklin1" time="05.12.2014 klo 11:33"]

Tätä minun uneni tiesi :

Toope

Itse tuossa taannoin osoitin linkeilläni, että suomalainen media on paljon vasemmistolaisempaa, mitä väestö lopulta on. Vihreillä ja vasemmistolaisilla on huomattavasti suurempi edustus mediassa, mitä vaalien mukaan edustus esittäisi. Samaa ilmiötähän on havaittu Ruotsissa ja monissa muissa maissakin. Mietipä muuten Yhdysvaltoja, joissa 70-90% valtakunnallisesta mediasta on lähellä demokraatteja, vaikka kansasta puolet on republikaaneja? Media on vasemmistolaista, meillä, muualla Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Näin väitän edelleen.

Olen paljossa eri mieltä Toopen kanssa, mutta tuossa edellä olevassa en. 

Loviisan Sanomien päätoimittaja oli käynyt haastattelemassa Verkkomedian päätoimittajaa (opissa siitä miten saa lukijoita?).  Verkkomedialla on yli 20 000 lukijaa päivittäin ja Loviisan Sanomilla kolmasosan verran, vajaa 7000.

Kosh, miten käy tuulessa hulmuavan tukkasi? 

Muok,

muok:

Lisään selitykseksi monen mielestä ehkä oudoille avauksilleni ja kysymyksilleni, että mielestäni tiedepalstalla saa olla umpihankeakin, eikä aina valmiita latuja.

MooM
Seuraa 
Viestejä6057
Liittynyt29.6.2012
Vatkain

Pitkässä tukassa on se huono puoli, että sitä harvemmin tulee mitenkään laitettua. Sen vaan sitasee ponnarille ja se vaan on päässä. Lyhyt letti on pakko muotoilla jollain tavalla.

Minusta tuo on pitkän tukan hyvä puoli. Saa laittaa, mutta ei ole pakko. Plus se, että sitä ei tarvitse leikkauttaa niin usein kuin lyhyttä mallia. Siili tietysti on helppo vetää itsekin koneella, mutta mallit, joissa muutaman sentin kasvu pilaa kampauksen eivät ole meilkäläisen juttu. Loppukesäsät leikkautin, nyt pitäisi taas käydä, kun tuntuu latvat kuivilta. 5 cm pois 2-3 kertaa vuodessa ja 24 euroa kerta, siinä se.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5359
Liittynyt9.1.2011
pinklin1
Toope

Tuo nyt ei ole kovin yllättävää. Vielä voimakkaammin huomataan yhteys myös kun katsotaan älykköjä yleisestikin. Laatulehden toimittajan ammattiin ei kuitenkaan ihan tavan toopet kuitenkaan yleensä hakeudu. Vastaavasti yli 95 % biologeista on ateisteja, kun taas normiväestöstä 95 % ei ole. Tämäkin kertoo paljon siitä että ympärillä oleviin asioihin perehtyneisyys vaatii tietynlaista harrastuneisuutta ja mitä enemmän asioihin ehtii ja haluaa perehtyä, niin sitä vähemmän houkuttelevalta tai eettisesti perustellulta ideologialta oikeistokonservatiivisuus vaikuttaa.

*

Hiukset on ihan kiva asia. siinä missä muut kehon karvat on vähän sellaisia, että niistä olisi parempi päästä eroon, niin hiuksista ei mielellään. 

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

MooM
Seuraa 
Viestejä6057
Liittynyt29.6.2012
Puuhevonen

Hiukset on ihan kiva asia. siinä missä muut kehon karvat on vähän sellaisia, että niistä olisi parempi päästä eroon, niin hiuksista ei mielellään. 

Kulmakarvat ja ripset jättäisin, mutta muuten samaa mieltä.

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013
Puuhevonen
pinklin1
Toope

Tuo nyt ei ole kovin yllättävää. Vielä voimakkaammin huomataan yhteys myös kun katsotaan älykköjä yleisestikin. Laatulehden toimittajan ammattiin ei kuitenkaan ihan tavan toopet kuitenkaan yleensä hakeudu. Vastaavasti yli 95 % biologeista on ateisteja, kun taas normiväestöstä 95 % ei ole. Tämäkin kertoo paljon siitä että ympärillä oleviin asioihin perehtyneisyys vaatii tietynlaista harrastuneisuutta ja mitä enemmän asioihin ehtii ja haluaa perehtyä, niin sitä vähemmän houkuttelevalta tai eettisesti perustellulta ideologialta oikeistokonservatiivisuus vaikuttaa.

*

Laitoin USA:n ja Pohjois-Korean tulevaisuusvision tänne vitsiosioon, koska USA kaikista viimeiseksi valitsisi Pohjois-Korean mallin, mutta eipä se P-Koreakaan itse valinnut omaansa.

Mukava on silti tietää miltä kukin näyttää ja kirjoittajat tuntuvat ikään kuin eläviltä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat